Heips! Mun haave ollu jo monta vuotta päästä reppailemaan pidemmäx aikaa. Nyt työttömänä ja suunnitteilla myydä asunto ja lähtee reissuun niin kauan ku rahat riittää. Olin täs joku aika sit reppailemas vietnamissa ja nälkä kasvaa syödessä. Esim. Aasiassa matkustaminen tosi helppoo ja yksin ei tarvi olla , reppuilijoita tosi paljon ympäri maailmaa.
Reppuilemaan
lonelyplanet
3
1428
Vastaukset
- Kissus
Minunkin yksi saksalaistuttu lähti reppureissuun ja oli matkalla lähes kaksi vuotta. Kiersi siinä ajassa koko maapallon ja aina kun rahat kävi vähiin, teki ko. maassa jotai pikkuduunia esim. ravintoloissa tms. Sitten otti jonkun lennon seuraavaan kiinnostavaan maahan ja oli siellä niin kauan kuin se jaksoi kiinnostaa.
Ei tuohon suuria alkupääomia tarvita, vain halun lähteä ja paljon rohkeutta ottaa se eka askel :) - ainakin vietnamiin
Miten kauan olit Vietnamissa? Missä kannattaa käydä? Olen lähdössä reissaamaan sinne päin...
- kljöghlobln
kirja perseeseen ja nauti matkailusta ilman sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614317
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373140Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262598- 452297
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52069- 221984
- 1901848
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91368