Heips! Mun haave ollu jo monta vuotta päästä reppailemaan pidemmäx aikaa. Nyt työttömänä ja suunnitteilla myydä asunto ja lähtee reissuun niin kauan ku rahat riittää. Olin täs joku aika sit reppailemas vietnamissa ja nälkä kasvaa syödessä. Esim. Aasiassa matkustaminen tosi helppoo ja yksin ei tarvi olla , reppuilijoita tosi paljon ympäri maailmaa.
Reppuilemaan
lonelyplanet
3
1434
Vastaukset
- Kissus
Minunkin yksi saksalaistuttu lähti reppureissuun ja oli matkalla lähes kaksi vuotta. Kiersi siinä ajassa koko maapallon ja aina kun rahat kävi vähiin, teki ko. maassa jotai pikkuduunia esim. ravintoloissa tms. Sitten otti jonkun lennon seuraavaan kiinnostavaan maahan ja oli siellä niin kauan kuin se jaksoi kiinnostaa.
Ei tuohon suuria alkupääomia tarvita, vain halun lähteä ja paljon rohkeutta ottaa se eka askel :) - ainakin vietnamiin
Miten kauan olit Vietnamissa? Missä kannattaa käydä? Olen lähdössä reissaamaan sinne päin...
- kljöghlobln
kirja perseeseen ja nauti matkailusta ilman sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3317179Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714388- 2083175
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242987- 741952
- 1531826
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2161773Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661587Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891448