Vauvanteko vinkkejä?

Espix

Hei!
Olisiko mitään hyviä hedelmöitys vinkkejä?Kaikki vinkit käy jos vain tiedätte joten laittakaa tulemaan =)))

17

2007

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ^___^

      - Oikea ajankohta kuukaudesta
      - Sellainen asento jossa mies pystyy työntymään lauetessaan mahdollisimman syvälle.
      - Seksin jälkeen tyyny lantion alle tai jalat seinälle 10 minuutiksi. Helpottaa siittiöiden hommaa..
      - Turha stressi ja kamala vauvakuumeilu pois peti hommista

    • nurinpäinen

      opettele kävelemään käsilläsi...lopun varman arvaatkin.

      • että..

        tämän viestin laittaja ainakin harrastaa sitä ku aivot on kääntyny väärinpäin ja eksyny väärälle sivustollekkin vielä!


    • ja hyvin toiminut

      Me olemme aloittaneet yrittämisen 3-4 päivää ennen h-hetkeä ja sitten vielä pari päivää sen jälkeen. Eli jos kierto 28, niin olemme aloittaneet yrittämisen 11 päivän paikkeilla ja "lopettaneet" sitten 16 päivän paikkeilla. Tämä ihan siitä syystä, että kiertoni on heitellyt aina muutaman päivän.

      Ja toiseksi, meillä tehty joka toinen päivä. Mies kyllä sanoi, että hän oli lukenut just jostain, että joka päivä pitäis tehä:) Mutta kaippa se vähän vaihtelee...

      Onnea yrityksille!

      • tärppäsi heti:)

        Miehesi puhuu viisaita, kannattais kokeilla, jollei vielä tärpännyt.
        Me alettiin harrastaa "sitä" lähes vuoden turhien yritysten jälkeen joka päivä, kun gyneni suositteli.
        Alettiin hommailla päivittäin kp 8 paikkeilla, eli noin viikkoa ennen mun oletettuja oviksia. Vällyjä heiluteltiin kerran vuorokaudessa kp 20 saakka, kuten gyne suositteli.
        Näin toimien kauan toivottu muuttui todeksi ja heti ekalla yritys kierrolla. Nyt oon onnellisesti paksuna jo kolmannella kuulla, tää on meidän eka:)


      • kokeilla tuotakin
        tärppäsi heti:) kirjoitti:

        Miehesi puhuu viisaita, kannattais kokeilla, jollei vielä tärpännyt.
        Me alettiin harrastaa "sitä" lähes vuoden turhien yritysten jälkeen joka päivä, kun gyneni suositteli.
        Alettiin hommailla päivittäin kp 8 paikkeilla, eli noin viikkoa ennen mun oletettuja oviksia. Vällyjä heiluteltiin kerran vuorokaudessa kp 20 saakka, kuten gyne suositteli.
        Näin toimien kauan toivottu muuttui todeksi ja heti ekalla yritys kierrolla. Nyt oon onnellisesti paksuna jo kolmannella kuulla, tää on meidän eka:)

        Täytyy varmaan kokeilla tuotakin. Jos ei nyt sit ole tärpännyt. Huomenna pitäs alkaa menkat (ei ole vielä mitään oireita, mutta niin on joskus ennenkin ollut ja niin ne vaan silti alko). Tai toivottavasti siis ei ala vaan olisin raskaana. Mutta, jos en ole niin lisää vain yritystä sitten. Työkaveri kerto, että heille on tulossa viides lapsi... Ja omassa suvussa on lähes kaikilla varmaan vähintään se kaksi lasta. Meille ei vain tunnu tulevan ees sitä yhtä.

        Viimeksi olin päivän menkat myöhässä ja toivon jo, että nyt... mutta ei. Aina ennen menkat on alkanut 14 pv lh-huipusta (ovistestit käytössä). Jos nyt ei tärppää nin tarkoitus ois hakeutua jo lapsettomuustutkimuksiin.

        Mun kierrot heittelee paljon, joten pitkää saa kyllä puuhastella joka päivä... Viimeks meinattiin myöhästyä, kun kierto oli pari viikkoa lyhyempi kun kolmella ed. kerralla. Onneks tein testin, kun epäilin, että ovis on "ovella".


      • --anzu--
        kokeilla tuotakin kirjoitti:

        Täytyy varmaan kokeilla tuotakin. Jos ei nyt sit ole tärpännyt. Huomenna pitäs alkaa menkat (ei ole vielä mitään oireita, mutta niin on joskus ennenkin ollut ja niin ne vaan silti alko). Tai toivottavasti siis ei ala vaan olisin raskaana. Mutta, jos en ole niin lisää vain yritystä sitten. Työkaveri kerto, että heille on tulossa viides lapsi... Ja omassa suvussa on lähes kaikilla varmaan vähintään se kaksi lasta. Meille ei vain tunnu tulevan ees sitä yhtä.

        Viimeksi olin päivän menkat myöhässä ja toivon jo, että nyt... mutta ei. Aina ennen menkat on alkanut 14 pv lh-huipusta (ovistestit käytössä). Jos nyt ei tärppää nin tarkoitus ois hakeutua jo lapsettomuustutkimuksiin.

        Mun kierrot heittelee paljon, joten pitkää saa kyllä puuhastella joka päivä... Viimeks meinattiin myöhästyä, kun kierto oli pari viikkoa lyhyempi kun kolmella ed. kerralla. Onneks tein testin, kun epäilin, että ovis on "ovella".

        Kuinka kauan te olette yrittäneet?


      • Babyloton
        kokeilla tuotakin kirjoitti:

        Täytyy varmaan kokeilla tuotakin. Jos ei nyt sit ole tärpännyt. Huomenna pitäs alkaa menkat (ei ole vielä mitään oireita, mutta niin on joskus ennenkin ollut ja niin ne vaan silti alko). Tai toivottavasti siis ei ala vaan olisin raskaana. Mutta, jos en ole niin lisää vain yritystä sitten. Työkaveri kerto, että heille on tulossa viides lapsi... Ja omassa suvussa on lähes kaikilla varmaan vähintään se kaksi lasta. Meille ei vain tunnu tulevan ees sitä yhtä.

        Viimeksi olin päivän menkat myöhässä ja toivon jo, että nyt... mutta ei. Aina ennen menkat on alkanut 14 pv lh-huipusta (ovistestit käytössä). Jos nyt ei tärppää nin tarkoitus ois hakeutua jo lapsettomuustutkimuksiin.

        Mun kierrot heittelee paljon, joten pitkää saa kyllä puuhastella joka päivä... Viimeks meinattiin myöhästyä, kun kierto oli pari viikkoa lyhyempi kun kolmella ed. kerralla. Onneks tein testin, kun epäilin, että ovis on "ovella".

        En tiedä kelle kysymys osoitettu (itse kirjoitin tuon "Täytyy kokeilla tuotakin"), mutta me ollaan yritetty jo vuosi ja 4 kk... Kohta siis jo varaillaan aikaa lapsettomuustutkimuksiin. Olin ajatellut vielä odottaa näihin menkkoihin. Ja täytyy varmaan siirtyä tuonne "lapsettomuus" palstalle...

        Ja menkat siis alkoi nyt sitten... Pettymys taas... Aikaisemmin oltiin sillä mielellä, että tulee jos on tullakseen (eikä vauvakuumekaan aluksi ollut kova), mutta ajan kuluessa sitä on alkanut kaipaan lasta enemmän. Ja yritystä alkaa olemaan enemmän. Mies ei tunnu paljoa vielä stessaavan, tai ei näytä sitä. Hänen mielestään ei pidä liikaa yrittää ja tekemällä tehdä, lapsi tulee jos tulee ja jos ei tule se pitää vain hyväksyä. Oli vähän nihkeä tutkimusten suhteenkin. Mutta jos se on joku syy jolle voi suht helposti tehdä jotain niin kyllä mun mielestä vähän kannattas yrittää. Asia on kuitenkin sen arvoinen?

        Mietin, että miten sais miehen lopettamaan tupakan polton. On silloin tällöin yrittänyt (ei siis vain lapsen takia vaan muutenkin), mutta on pystynyt vain joksikin aikaa vähentämään ja sitten taas polttanut normaalisti. On ollut niin kovat vieroitusoireet. Itse en polta. Lapsettomuustutkimuksissa lääkäri varmaan ottaa sen kyllä puheeksi. Ehkä ottaa hänen neuvoista paremmin vaarin...


      • alkaa väsyttää

        Mitenkäs sitten kun kierto on 26? Joka päivä, mutta minä päivinä? Tarvisin itekii kamalasti neuvoja.


      • niin näin
        alkaa väsyttää kirjoitti:

        Mitenkäs sitten kun kierto on 26? Joka päivä, mutta minä päivinä? Tarvisin itekii kamalasti neuvoja.

        Jos sulla kierto on 26 pv, niin silloin ovuloit kp 12-13 tietämissä.
        Alatte touhuilla kp 7 ja jatkatte kerran vuorokaudessa kp 17 saakka.
        Sitte vaan jännätään, kuis käy. Tsemppiä ;)


    • Mammammammma

      käyttöön mieheni kanssa toi joka päiväinen seksin harrastaminen ja 10-15min jalkojen lepuuttaminen kattoa kohti :D Paikathan oli aluksi ihan kipeenä mutta pakko kokeilla tätä taktiikkaa ja jatkaa vielä pari viikkoa niin nähdään sitten tehosiko tämä tapa ja toivotaan että niin teki =)) Suosittelen muillekkin toki ihan vain vaikka kuntoilun ja hyvän olon mielessä :) *heh*

    • miettikääs nyt taas

      No jos on mies tyhjäpuntti niin ei siinä juhannustaijat auta,samoin jos akka on maho niin siitä ei lasta putkahda vaikka kuinka tökkis!

      • 12/32

        Niin se on. Ruokavaliota uusiksi, kilot kuriin, terveellinen ja säännöllinen elämä, hyvä parisuhde ilman riitoja eli 12/32 -juttu kuntoon, niin silloin saattaa natsata.

        Menkää nyt alkuun vaikka hakemaan kunnon ruokaa ja joku uusavuttomien keittokirja kaupasta, kokatkaa ja menkää punkerot lenkille. Tupakkitopat nakatkaa roskiin ja sitten 10v päästä alatte leikkiä kotista, ellei ero ole tullut.


    • 22+1

      Kaikki keinot kokeltu turhiksi. 3v lapsettomuutta takana, kunnes tärppäsi. Ja tärppi kävi ulkomailla, melko pikaisen session jälkeen, en edes tiennyt että ovuloin. Enkä pitänyt jalkoja katossa tai kävellyt käsillä. Eli koko lapsentekohomma unohtui siinä kun matka lähestyi ja matkan aikana.. Meillä ei kummassakaan lääketieteellistä vikaa. Lääkäri kehoitti elämään rentoa elämää ja sanoi, ettei joka päivä saa yrittää, koska siittiöitä ei kerkiä muodostua tarpeeksi ja siinä menee koko seksin ydin, eli sitä rupee tekemään vain lapsentekoa ajatellen.

      • Etelän kuuma yö

        Ulkomailla on aurinkoa ja auringosta saa vitamiinia, joka taas tuottaa siittiöitä ja nostaa testoja. Suosittelen ottamaan ulkomaalaisia miehiä siittäjiksi, niin saadaan sukurutsa loppumaan Suomesta.


    • fjweoifjwo

      Seksiä muutaman kerran silloin kun sattuu alavatsaan ja värkkiin. Silloin on ovulaatio.:) t: 4 lapsen äiti

      • Rumilus mami

        Joo seksi on muutenkin tylsää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1506
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1218
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe