Olen hankimassa itselleni jotain hyvää videomuokkausohjelmaa joka olisi paljon parempi kuin windows movie maker mutta silti aika helppo käyttöinen. Minkä niminen ohjelma olisi hyvä ja mistä niitä saa?
aloittelijalle videonmuokkaus ohjelma
7
683
Vastaukset
- muuvi meikkerissä
oikein on??
- paras editointiohjelma
Pinnacle Studio 12 Plus, on paras aloittelijan editointiohjelma. Vaikka jotkut täällä moittii sitä, heillä syynä sen toimimattomuuteen saattaa olla viruksia ja vakoiluohjemia täynnä oleva matolaatikko, jolla yritetään editoida videoa.
Minulla Pinnaclen eri versiot on toiminu erinomaisesti jo monta vuotta.- NAB09
NAB 09 messuilla, siis itse paikalla olleena voinen kertoa että Edius 5 editointi ohjelma on kaikkien merkittävien tv yhtiöiden reporttereiden käytössä. Miksi? Koska sitä on helppo ja ennenkaikkea nopea käyttää. Se on ainut joka syö kaikkia digitaalisia formaatteja samalle aikajanalle yhtäaikaa. Osta kerralla kunnon ohjelmat niin saat nauttia harrastuksestasi. Muista että editoit vain ja ainoastaan pakkaamattomilla formaateilla, eikä millään DV firewire vehkeillä. Syy DV pakkaa kuvaa 1:5.
- on tätäpäivää
NAB09 kirjoitti:
NAB 09 messuilla, siis itse paikalla olleena voinen kertoa että Edius 5 editointi ohjelma on kaikkien merkittävien tv yhtiöiden reporttereiden käytössä. Miksi? Koska sitä on helppo ja ennenkaikkea nopea käyttää. Se on ainut joka syö kaikkia digitaalisia formaatteja samalle aikajanalle yhtäaikaa. Osta kerralla kunnon ohjelmat niin saat nauttia harrastuksestasi. Muista että editoit vain ja ainoastaan pakkaamattomilla formaateilla, eikä millään DV firewire vehkeillä. Syy DV pakkaa kuvaa 1:5.
Vieläkö sinä kuvaat DV vehkeillä?
Miksi pitäisi tykillä ampua kärpäsiä, eli harrastajalla ammattisoftat?
Joku järki pitää olla vastauksissakin. - ON oukei
NAB09 kirjoitti:
Hölmö vastaus DV pakkaa 1:5 höpö höpö, potaskaa koko teksti. Movie maker on ok . Pinaclen studio ohjelmat vaatii hirveesti koneelta EIKÄ TOIMI KOSKAAN KUNNOLLA. Kun uusi versio tulee vanhaan ei saa enää päivityksiä vaikka se ei toimi kunnolla.
- ja sitä saa mitä
ON oukei kirjoitti:
Hölmö vastaus DV pakkaa 1:5 höpö höpö, potaskaa koko teksti. Movie maker on ok . Pinaclen studio ohjelmat vaatii hirveesti koneelta EIKÄ TOIMI KOSKAAN KUNNOLLA. Kun uusi versio tulee vanhaan ei saa enää päivityksiä vaikka se ei toimi kunnolla.
Saa lukea ja oppia ennenkuin alkaa näyttää hölmöytensä: http://www.digivideo.fi/phpbb2/viewtopic.php?t=353428
- Van Persie
Itse olen jo vuosia editoinut omat kotivideoni VideoStudiolla. Aloitin muistaakseni 8:lla ja nyt on asennettuna jo VideoStudio 11. Erittäin helppokäyttöinen, mutta kuitenkin tarpeeksi monipuolinen. Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2164413
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.262751Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062285Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341910- 1841666
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291602Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111323Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211266- 391212
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1381204