Marmarikseen

Ensi kesänä

Onko heinäkuun alku tukahduttavan kuumaa aikaa Marmariksessa? Olen kyllä lomaillut Turkissa alkukesästä ja syksyllä, jolloin ilmat miellyttävät. Ensi kesänä minulle paras aikataulu matkustaa olisi ehkä heinäkuun alku. Tietenkään ilmoja ei voi etukäteen ennustaa, mutta kokemuksia tuolta ajalta olisi kiva lukea.
Muutenkin Marmariksesta ja Familystä (Detur) olisi kiva lueskella, siihen olen miettinyt matkaa. Se on todella edullinen.

3

412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vasta Marmariksesta

      Oltiin just heinäkuun alussa ja eipä tuo mittari paljon 40 asteen alla käynyt. Siis varjossa. Hikistä siis.

      Family-hotel on kuulemma hyvä muuten (kellarissa on hieman viileää), mutta meille sattui niin, että joku oli pamauttanut minibaariin kauhean ripulipaskan ennen meidän saapumista ja vaikka se oli siivottu, niin hirveä se lemu oli aina ku joku meistä erehtyi ovea avaamaan.

      • ap.

        Siis mitä??? Mitä sä siä kellarissa teit ja minibaarissa, jos et asunut ko. hotellissa. (Hotelli kuulemma muuten hyvä...)??


      • olet joko

        itse sen paskas sinne minibaariin pamauttanut, mutta todennäköisesti olet niitä tämän palstan paskaprovosoija, joka ei ikänä pääse omaa huussiaan pidemmälle. Uskoo ken tahtoo sun juttujas. Hauskaa toi ei ole!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe