Mistä mahtaisi löytyä muutamaksi tunniksi limusiinin kyytiä Pietarista ja mitä kyyti maksaa.....? Matkatoimiston kautta 250 e/ 2 h kallista....
Limon kyytiä
4
727
Vastaukset
- tätä lystiä
Pari vuotta sitten halvimmillaan maksoi 80€/tunti, kallein tais olla 180€/t, seuraavat tunnit halvempia. Hotellien edustalla päivystää sekä ainakin ilmaisjakelulehdissä joita saa ravintoloista ja hotelleista on ilmoituksia moisesta ylellisyydestä. Minusta oli erittäin epämiellyttävää kyytiä istua pitkittäisellä sivulla ja katsella epänormaalissa asennossa maisemia!
- Marakiu
Eikö olisi näyttävämpää vuokrata panssariauto?
Military style tour-yhtiö vuokraa Tshetseniassa sotineita BTR- ja BRDM-2 panssariautoja mm. häihin ja yritysten pr-tilaisuuksiin.
Kääntää takuuvarmasti vastaantulevien päät tehokkaammin kuin limusiini!
www.miltur.ru - Pietarilainen__
Mene hotelli Moskovan edustalle "Alexandra Nevskogo" metroasemalle. Siinä on pitkä rivi limusiineja. Limusiinin saa varattua Hotelli Moskovan ulko-oven vieressä oikealla olevalta tiskiltä. Sen tunnistaa siitä että siinä päivystää pukumiehiä hotellin vartijoina.
Maaliskuussa jatkettu Hummer 2 tunniksi kuljettajineen maksoi 5000 Ruplaa. Emme tehneet tilausta ennakkoon, vaan lähdimme samantien matkaan.
Kuski ajelutti meitä 2 tuntia ympäri Pietaria, pysähtyen välillä tunnettujen nähtävyyksien luo juomaan shampanjaa.
2 viikkoa sitten lauantaina sama hummer olisi maksanut tunniksi kuljettajineen 7000 ruplaa. Syynä oli suuri määrä häitä Pietarissa tuohon aikaan, jätimme reissun väliin.
Täältä voit tutustua hintoihin ja autoihin ennakkoon: http://www.limopeter.ru/- jarnov
Kiitoksia...! Tuo Hummerin hinta kuulostaa kohtuulliselta ja juuri tuollaista visiittiä olisimme vailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338536Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1591177Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17816Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.39745Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 43691
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647