Limon kyytiä

jarnov

Mistä mahtaisi löytyä muutamaksi tunniksi limusiinin kyytiä Pietarista ja mitä kyyti maksaa.....? Matkatoimiston kautta 250 e/ 2 h kallista....

4

752

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tätä lystiä

Pari vuotta sitten halvimmillaan maksoi 80€/tunti, kallein tais olla 180€/t, seuraavat tunnit halvempia. Hotellien edustalla päivystää sekä ainakin ilmaisjakelulehdissä joita saa ravintoloista ja hotelleista on ilmoituksia moisesta ylellisyydestä. Minusta oli erittäin epämiellyttävää kyytiä istua pitkittäisellä sivulla ja katsella epänormaalissa asennossa maisemia!

• Marakiu

Eikö olisi näyttävämpää vuokrata panssariauto?

Military style tour-yhtiö vuokraa Tshetseniassa sotineita BTR- ja BRDM-2 panssariautoja mm. häihin ja yritysten pr-tilaisuuksiin.

Kääntää takuuvarmasti vastaantulevien päät tehokkaammin kuin limusiini!

www.miltur.ru

• Pietarilainen__

Mene hotelli Moskovan edustalle "Alexandra Nevskogo" metroasemalle. Siinä on pitkä rivi limusiineja. Limusiinin saa varattua Hotelli Moskovan ulko-oven vieressä oikealla olevalta tiskiltä. Sen tunnistaa siitä että siinä päivystää pukumiehiä hotellin vartijoina.

Maaliskuussa jatkettu Hummer 2 tunniksi kuljettajineen maksoi 5000 Ruplaa. Emme tehneet tilausta ennakkoon, vaan lähdimme samantien matkaan.
      Kuski ajelutti meitä 2 tuntia ympäri Pietaria, pysähtyen välillä tunnettujen nähtävyyksien luo juomaan shampanjaa.

2 viikkoa sitten lauantaina sama hummer olisi maksanut tunniksi kuljettajineen 7000 ruplaa. Syynä oli suuri määrä häitä Pietarissa tuohon aikaan, jätimme reissun väliin.

Täältä voit tutustua hintoihin ja autoihin ennakkoon: http://www.limopeter.ru/

• jarnov

Kiitoksia...! Tuo Hummerin hinta kuulostaa kohtuulliselta ja juuri tuollaista visiittiä olisimme vailla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      66
      4500
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3505
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3208
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2628
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      47
      2523
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2139
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      2014
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      197
      1913
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1552
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1418
    Aihe