Evilä on

Suomen leijona

pisti surkeelle toimittajan (tyhjän) jauhot suuhun. Kaikkia hiton joutavan paskan kyselijöitä pitää olla olemassakin, normi ihminen tietää samat asiat jo muutenkin. Kumma jos tuostakin "työstä" joku palakkaa maksaa.
Evilä ei oo löppönen tai lepsu kuin on muutama muu mukana olija vuodesta toiseen. Piste perkele.

8

943

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isoiskä vaan

      kyllä toimittajia on ilkeä kieli,
      se kuvastaa osittain ammattiin kykenemätöntä toimittajaa.

      toimittaja sopisi paremminkin A-studioihin tms etsimää rikollista toimintaa,
      eli alan vaihto.


      kuinkahan toimittajien pärjäisi edes suomenmestaruuskisoissa,
      olisiko edes 1000. paras toimittaja ?


      silti kehtaa heti pettymyksen jälkeen kaikkein kurjimmalla tavalla,
      vai oliko toimittajalla omakohtaisesti kodistaan johtuen huono päivä

      • Totta vai tarua

        Kirjoitahan tänne ne ilkeät lauseet juuri ennen Evilän purkausta. Kerro sitten ne ilkeydet meille tyhmemmille.


    • Hyvä Evilä

      "Toimittaja" oli tosi mäntti, niille pitäs aina kertoo itsestäänselvyydet, tsemppiä myös Harri Ollille, Nykäs Matille , J. Ahoselle. Toimittajat on tyhjänpäisiä idiootteja....toisin oli ennen Tiilikainen Noponen ......

      • nenniii..

        Leuhka jätkä(AKKA) pysys kotimaan hiekkalaatikolla hyppimässä, tarkastaisivat poijjaan housut? ei millään pahalla mutta luuhka mikä luuhka tukkakkii kun lenita airistolla yäk...


    • hkv

      Tässähän nämä "luokkakaverukset" kehuu ja puolustaa Evilää, kuin sateentekijää. Tommonen isukin selän takana nassuttava puberteettinuorukainen v*****lee, kun Euroopan omistaja. Hemmo ei osaa hävitä, mutta suu on auki joka hiton paikassa korvia myöten.

      Maailmalla MIESTEN kisoissa tämä reppana ei enää ole pärjännyt, mutta turpavärkki on kuin isoillakin miehillä!

      Kysymykset oli hyvin asiallisia, mutta jos vastaajan korvien välissä soi koko ajan hevi, ei voi muuta odottaakaan!

      • isoiskä vaan

        eivät saa nautintoja moittimisesta, ei edessäpäs, ei takanapäin,
        en toisiaan ymmärrä, miksi pitäisi moittia.

        Kahdenlaisia sosiaalisia taitoja ei ole kenelläkään,
        aina se rakennettu elämä kaatuu jos yrittää muuta kuin yhtä köytöstä.


        Tajuatko lainkaan kuinka haastavaa on päästä edes Suomessa 20 parhaan joukkoon, oletko jossain positiivisessa asiassa sen saavuttanut, missä?

        Sitten vaikeus lisääntyy, kun pitäisi päästä maailmassa
        6 500 000 000 hengen joukossa, 20 parhaan joukkoon.


        niin missä olet hyvä vai oletko kaikessa reppana ?


      • greyeyes

        Pitämään turpavärkkisi kiinni.


      • älytön selittelijä!

        just samaa mieltä. suu käy mutta hypyt antaa odottaa. luulot itsestään ihan epärealistiset. just noi evilät ja karjalaiset on pelkkiä suomi-soffalla makoilijoita,jotka tosipaikan tullen hyytyy.pissa päässä kummallakin,poitsut on sellasia tarralenkkarisukupolvee,sauvakävelijöitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1822
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      569
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      481
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      52
      465
    Aihe