Evilä on

Suomen leijona

pisti surkeelle toimittajan (tyhjän) jauhot suuhun. Kaikkia hiton joutavan paskan kyselijöitä pitää olla olemassakin, normi ihminen tietää samat asiat jo muutenkin. Kumma jos tuostakin "työstä" joku palakkaa maksaa.
Evilä ei oo löppönen tai lepsu kuin on muutama muu mukana olija vuodesta toiseen. Piste perkele.

8

943

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isoiskä vaan

      kyllä toimittajia on ilkeä kieli,
      se kuvastaa osittain ammattiin kykenemätöntä toimittajaa.

      toimittaja sopisi paremminkin A-studioihin tms etsimää rikollista toimintaa,
      eli alan vaihto.


      kuinkahan toimittajien pärjäisi edes suomenmestaruuskisoissa,
      olisiko edes 1000. paras toimittaja ?


      silti kehtaa heti pettymyksen jälkeen kaikkein kurjimmalla tavalla,
      vai oliko toimittajalla omakohtaisesti kodistaan johtuen huono päivä

      • Totta vai tarua

        Kirjoitahan tänne ne ilkeät lauseet juuri ennen Evilän purkausta. Kerro sitten ne ilkeydet meille tyhmemmille.


    • Hyvä Evilä

      "Toimittaja" oli tosi mäntti, niille pitäs aina kertoo itsestäänselvyydet, tsemppiä myös Harri Ollille, Nykäs Matille , J. Ahoselle. Toimittajat on tyhjänpäisiä idiootteja....toisin oli ennen Tiilikainen Noponen ......

      • nenniii..

        Leuhka jätkä(AKKA) pysys kotimaan hiekkalaatikolla hyppimässä, tarkastaisivat poijjaan housut? ei millään pahalla mutta luuhka mikä luuhka tukkakkii kun lenita airistolla yäk...


    • hkv

      Tässähän nämä "luokkakaverukset" kehuu ja puolustaa Evilää, kuin sateentekijää. Tommonen isukin selän takana nassuttava puberteettinuorukainen v*****lee, kun Euroopan omistaja. Hemmo ei osaa hävitä, mutta suu on auki joka hiton paikassa korvia myöten.

      Maailmalla MIESTEN kisoissa tämä reppana ei enää ole pärjännyt, mutta turpavärkki on kuin isoillakin miehillä!

      Kysymykset oli hyvin asiallisia, mutta jos vastaajan korvien välissä soi koko ajan hevi, ei voi muuta odottaakaan!

      • isoiskä vaan

        eivät saa nautintoja moittimisesta, ei edessäpäs, ei takanapäin,
        en toisiaan ymmärrä, miksi pitäisi moittia.

        Kahdenlaisia sosiaalisia taitoja ei ole kenelläkään,
        aina se rakennettu elämä kaatuu jos yrittää muuta kuin yhtä köytöstä.


        Tajuatko lainkaan kuinka haastavaa on päästä edes Suomessa 20 parhaan joukkoon, oletko jossain positiivisessa asiassa sen saavuttanut, missä?

        Sitten vaikeus lisääntyy, kun pitäisi päästä maailmassa
        6 500 000 000 hengen joukossa, 20 parhaan joukkoon.


        niin missä olet hyvä vai oletko kaikessa reppana ?


      • greyeyes

        Pitämään turpavärkkisi kiinni.


      • älytön selittelijä!

        just samaa mieltä. suu käy mutta hypyt antaa odottaa. luulot itsestään ihan epärealistiset. just noi evilät ja karjalaiset on pelkkiä suomi-soffalla makoilijoita,jotka tosipaikan tullen hyytyy.pissa päässä kummallakin,poitsut on sellasia tarralenkkarisukupolvee,sauvakävelijöitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      715
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      707
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      681
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      90
      618
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      42
      539
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      17
      480
    Aihe