Evilä on

Suomen leijona

pisti surkeelle toimittajan (tyhjän) jauhot suuhun. Kaikkia hiton joutavan paskan kyselijöitä pitää olla olemassakin, normi ihminen tietää samat asiat jo muutenkin. Kumma jos tuostakin "työstä" joku palakkaa maksaa.
Evilä ei oo löppönen tai lepsu kuin on muutama muu mukana olija vuodesta toiseen. Piste perkele.

8

943

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isoiskä vaan

      kyllä toimittajia on ilkeä kieli,
      se kuvastaa osittain ammattiin kykenemätöntä toimittajaa.

      toimittaja sopisi paremminkin A-studioihin tms etsimää rikollista toimintaa,
      eli alan vaihto.


      kuinkahan toimittajien pärjäisi edes suomenmestaruuskisoissa,
      olisiko edes 1000. paras toimittaja ?


      silti kehtaa heti pettymyksen jälkeen kaikkein kurjimmalla tavalla,
      vai oliko toimittajalla omakohtaisesti kodistaan johtuen huono päivä

      • Totta vai tarua

        Kirjoitahan tänne ne ilkeät lauseet juuri ennen Evilän purkausta. Kerro sitten ne ilkeydet meille tyhmemmille.


    • Hyvä Evilä

      "Toimittaja" oli tosi mäntti, niille pitäs aina kertoo itsestäänselvyydet, tsemppiä myös Harri Ollille, Nykäs Matille , J. Ahoselle. Toimittajat on tyhjänpäisiä idiootteja....toisin oli ennen Tiilikainen Noponen ......

      • nenniii..

        Leuhka jätkä(AKKA) pysys kotimaan hiekkalaatikolla hyppimässä, tarkastaisivat poijjaan housut? ei millään pahalla mutta luuhka mikä luuhka tukkakkii kun lenita airistolla yäk...


    • hkv

      Tässähän nämä "luokkakaverukset" kehuu ja puolustaa Evilää, kuin sateentekijää. Tommonen isukin selän takana nassuttava puberteettinuorukainen v*****lee, kun Euroopan omistaja. Hemmo ei osaa hävitä, mutta suu on auki joka hiton paikassa korvia myöten.

      Maailmalla MIESTEN kisoissa tämä reppana ei enää ole pärjännyt, mutta turpavärkki on kuin isoillakin miehillä!

      Kysymykset oli hyvin asiallisia, mutta jos vastaajan korvien välissä soi koko ajan hevi, ei voi muuta odottaakaan!

      • isoiskä vaan

        eivät saa nautintoja moittimisesta, ei edessäpäs, ei takanapäin,
        en toisiaan ymmärrä, miksi pitäisi moittia.

        Kahdenlaisia sosiaalisia taitoja ei ole kenelläkään,
        aina se rakennettu elämä kaatuu jos yrittää muuta kuin yhtä köytöstä.


        Tajuatko lainkaan kuinka haastavaa on päästä edes Suomessa 20 parhaan joukkoon, oletko jossain positiivisessa asiassa sen saavuttanut, missä?

        Sitten vaikeus lisääntyy, kun pitäisi päästä maailmassa
        6 500 000 000 hengen joukossa, 20 parhaan joukkoon.


        niin missä olet hyvä vai oletko kaikessa reppana ?


      • greyeyes

        Pitämään turpavärkkisi kiinni.


      • älytön selittelijä!

        just samaa mieltä. suu käy mutta hypyt antaa odottaa. luulot itsestään ihan epärealistiset. just noi evilät ja karjalaiset on pelkkiä suomi-soffalla makoilijoita,jotka tosipaikan tullen hyytyy.pissa päässä kummallakin,poitsut on sellasia tarralenkkarisukupolvee,sauvakävelijöitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe