Evilä on

Suomen leijona

pisti surkeelle toimittajan (tyhjän) jauhot suuhun. Kaikkia hiton joutavan paskan kyselijöitä pitää olla olemassakin, normi ihminen tietää samat asiat jo muutenkin. Kumma jos tuostakin "työstä" joku palakkaa maksaa.
Evilä ei oo löppönen tai lepsu kuin on muutama muu mukana olija vuodesta toiseen. Piste perkele.

8

943

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isoiskä vaan

      kyllä toimittajia on ilkeä kieli,
      se kuvastaa osittain ammattiin kykenemätöntä toimittajaa.

      toimittaja sopisi paremminkin A-studioihin tms etsimää rikollista toimintaa,
      eli alan vaihto.


      kuinkahan toimittajien pärjäisi edes suomenmestaruuskisoissa,
      olisiko edes 1000. paras toimittaja ?


      silti kehtaa heti pettymyksen jälkeen kaikkein kurjimmalla tavalla,
      vai oliko toimittajalla omakohtaisesti kodistaan johtuen huono päivä

      • Totta vai tarua

        Kirjoitahan tänne ne ilkeät lauseet juuri ennen Evilän purkausta. Kerro sitten ne ilkeydet meille tyhmemmille.


    • Hyvä Evilä

      "Toimittaja" oli tosi mäntti, niille pitäs aina kertoo itsestäänselvyydet, tsemppiä myös Harri Ollille, Nykäs Matille , J. Ahoselle. Toimittajat on tyhjänpäisiä idiootteja....toisin oli ennen Tiilikainen Noponen ......

      • nenniii..

        Leuhka jätkä(AKKA) pysys kotimaan hiekkalaatikolla hyppimässä, tarkastaisivat poijjaan housut? ei millään pahalla mutta luuhka mikä luuhka tukkakkii kun lenita airistolla yäk...


    • hkv

      Tässähän nämä "luokkakaverukset" kehuu ja puolustaa Evilää, kuin sateentekijää. Tommonen isukin selän takana nassuttava puberteettinuorukainen v*****lee, kun Euroopan omistaja. Hemmo ei osaa hävitä, mutta suu on auki joka hiton paikassa korvia myöten.

      Maailmalla MIESTEN kisoissa tämä reppana ei enää ole pärjännyt, mutta turpavärkki on kuin isoillakin miehillä!

      Kysymykset oli hyvin asiallisia, mutta jos vastaajan korvien välissä soi koko ajan hevi, ei voi muuta odottaakaan!

      • isoiskä vaan

        eivät saa nautintoja moittimisesta, ei edessäpäs, ei takanapäin,
        en toisiaan ymmärrä, miksi pitäisi moittia.

        Kahdenlaisia sosiaalisia taitoja ei ole kenelläkään,
        aina se rakennettu elämä kaatuu jos yrittää muuta kuin yhtä köytöstä.


        Tajuatko lainkaan kuinka haastavaa on päästä edes Suomessa 20 parhaan joukkoon, oletko jossain positiivisessa asiassa sen saavuttanut, missä?

        Sitten vaikeus lisääntyy, kun pitäisi päästä maailmassa
        6 500 000 000 hengen joukossa, 20 parhaan joukkoon.


        niin missä olet hyvä vai oletko kaikessa reppana ?


      • greyeyes

        Pitämään turpavärkkisi kiinni.


      • älytön selittelijä!

        just samaa mieltä. suu käy mutta hypyt antaa odottaa. luulot itsestään ihan epärealistiset. just noi evilät ja karjalaiset on pelkkiä suomi-soffalla makoilijoita,jotka tosipaikan tullen hyytyy.pissa päässä kummallakin,poitsut on sellasia tarralenkkarisukupolvee,sauvakävelijöitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe