On vähän törkeet erot näissä pakollisissa liikennevakuutuksissa.
Pikainen soittokierros pojan "piha mopoon" Samurai 70cc
Tapiola yli 300 € / v
If 160 € /v
Lähivakuutus 78 € /v
Onko tietoo saako jostain halvemmalla vai onko tyytyminen Lähivakuutuksen tarjoukseen?
Vakuutukset
7
797
Vastaukset
- tässä tapauksessa
kyseessä rekisteröimättömän ajoneuvon vakuutus?
- Elämä on
Juu...
Ihan näitä kilvettömiä Kiinan ihmeitä.
Huomenna menen Lähivakutuuksen konttoriin. - vastaavanlainen
Elämä on kirjoitti:
Juu...
Ihan näitä kilvettömiä Kiinan ihmeitä.
Huomenna menen Lähivakutuuksen konttoriin.tapaus ja kyllä tuo lähivakuutuksen hinta on mielestäni "halpa". Ja itse aion sanoa vakuutuksen irti heti kun ajot loppuvat kesäkelien päättyessä. Näin osa maksetuista maksuista palautuu vielä takaisin. Eri asia jos ajelee läpi talven.
- sarvikuonojen maa ?
ihme vakuutussotku näissä crossi ja enduroissa ? jos ajat kisaa niin , pitää olla myös lisenssi joka on kans vakuutus ??!!! ihan penaalista. 70 cc kiinapihamopoon enostaisi vakutusta ? kun jotain sattuu niin, kysytään että missä vahinko sattui ? joo ei korvata, on siten yhtiön vastaus...
- CR250
sarvikuonojen maa ? kirjoitti:
ihme vakuutussotku näissä crossi ja enduroissa ? jos ajat kisaa niin , pitää olla myös lisenssi joka on kans vakuutus ??!!! ihan penaalista. 70 cc kiinapihamopoon enostaisi vakutusta ? kun jotain sattuu niin, kysytään että missä vahinko sattui ? joo ei korvata, on siten yhtiön vastaus...
Tuo 150€ ei ole paljon mitään, jos pamautat toisen päälle olipahan toinen osapuoli crossikaveri, marjamies, jne... niin tuo 150€ on pieni raha siihen nähden, jos maksat itse toisille aiheutuneita vahinkoja tai omia paikkauksia.
- CR250
..palo- ja varkausvakuutus?
Meinaan minulla on 250cc pyörän vakuutus Ifillä ja se oli noin 160€ palo- ja varkaus n. 40€. - honramiäs
lähis NIIN halpa oo??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232642- 652586
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062310- 341599
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371462- 281260
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181