Turha pyydellä anteeksi!

merenta

Siis aivan uskomattoman tökeröä käytöstä Evilältä ja ei todellakan ollut ensimmäinen kerta!
Mikäs hän on purkamaan kiukkuaan toimittajille tai muille, jos ei pärjää! Tarttiskohan ehkä sitä paljon puhuttua harjottelua lisää... :) Jääkööt pois kisoista, jos ei ole kisa henkeä!
Turha TAAS tulla pyytelemään anteeksi muutaman päivän päästä.....
Kannattaja joukot vähenee......!

11

2079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -kun-

      tulkitsen että sinä olet paljon evilää fiksumpi,
      ihanaa kun on suomessa vielä todella fiksuja miehiä.

      minulle kyllä riittää evilänkin taso, mutta sinulla on varaa vaatia enemmän.

      • evilänkaa

        hyppelemään! Mutta hypelkää omilla rahoillanne.
        Ps. Samalla voitte miettiä mitä lausahtelette ennen ens kisoja.
        Jos joku joitain edes kyselee.


      • greyeyes
        evilänkaa kirjoitti:

        hyppelemään! Mutta hypelkää omilla rahoillanne.
        Ps. Samalla voitte miettiä mitä lausahtelette ennen ens kisoja.
        Jos joku joitain edes kyselee.

        Paitsi saatan sanojen sijasta siirtyä seuraavan kerran tekoihin.
        Kyllä on uskomattoman keskenkasvuista sakkia suurin osa näistä 24:n "kommentaattoreista", suurin osa taitaa kommentoida kevyessä kenttäkännissä tms....helkkari!


      • v=viksu

        Lukekaapa tarkasti, mitä toimittaja kysyi Evilältä, ennenkuin tämä poltti päreensä.
        Ei voi tulla muuhun tulokseen kuin että kusi on noussut Evilällä jo korviin asti.


      • puhui,
        v=viksu kirjoitti:

        Lukekaapa tarkasti, mitä toimittaja kysyi Evilältä, ennenkuin tämä poltti päreensä.
        Ei voi tulla muuhun tulokseen kuin että kusi on noussut Evilällä jo korviin asti.

        eli,
        kysyi pitkän ja sekavan kysymyksen,
        yleensä puhuu vähän liinan paljon ja nopeasti,
        arvio kai että määrä korvaa laadun.


      • järki käteen

        Evilän tulos ja taso kyllä riittää varmasti kaikille, mutta ei sitä sitten tarvitse ensin kovaan ääneen huutaa ja kehua olevansa niin kova jätkä, että pystyy hyppäämään 8.15m. Olisi sitten hypännyt sen niin ei olisi tarvinut kiukutella kuin pieni lapsi. Kyllä minä ainakin odotin häneltä parempaa tulosta kuin 8.01m. Kyllä ainakin puheet ja elkeet oli paljon pidempää loikkaan. Kyllä minkäkin henkilökohtaisesti luulin, että Evilä olisi ollut hieman pettynyt kun ei pystynytkään tekemään toivottua ja lupaamaansa tulosta. Silloin on vara suomenkansalla vaatia enemän jos urheilija ensin itse mahtailee olevansa suuri ja mahtava Evilä ja hyppäävänsä vaikka mitä.


    • kai,

      "merenta " itse olet, kun toisiltakin aina vaadit täydellisyyttä.

      • merenta

        vaadi toisilta täydellisyyttä, enkä ole sitä itsekkään.
        Tässä oli nyt pääasiassa kyse siitä miten toimittajien ja kameran edessä tulisi käyttäytyä.
        Joo ja ymmärrän kyllä senki et varmasti tollasen surkean suorituksen jälkeen v******a, mutta jättää sitte ne haastattelut ja kommentit myöhemmälle, jos ei osaa ammattimaisesti käyttäytyä. Ei niihin toimittajien kysymyksiin oo heti pakko vastata.
        Näitäkin "tapauksia" on nähty jotka ei heti suostu haastatteluun ja hyvä näin!
        Tietävät itse mitä tulisi sanottua.....


    • eevilän

      Evilän vieraskirja on sitten poistettu!! ja blogi täysin vailla kommentointia.

      • ..........

        Kait se oli toimittajan syy kun Evilä ei pärjää kisoissa.Menköö iskänsä kanssa marjaan syvään metsään,hänhän on vaaraksi jo itselleenkin,täys typerys,selittelijä,hyppikööt takapihalla ja kehuskelkoon pihan lapsille kuinka hyvä hän on.Täys ämmä.Olis syytä tehdä sukupuolitesti neiti Evilälle.


    • on pari onniustunutta

      hyppyä kesässä, ja saa sillä ansiolla oman keskustelupalstan, niin onhan paljon mätää Suomenmaassa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1489
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1218
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe