Turha pyydellä anteeksi!

merenta

Siis aivan uskomattoman tökeröä käytöstä Evilältä ja ei todellakan ollut ensimmäinen kerta!
Mikäs hän on purkamaan kiukkuaan toimittajille tai muille, jos ei pärjää! Tarttiskohan ehkä sitä paljon puhuttua harjottelua lisää... :) Jääkööt pois kisoista, jos ei ole kisa henkeä!
Turha TAAS tulla pyytelemään anteeksi muutaman päivän päästä.....
Kannattaja joukot vähenee......!

11

1726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -kun-

      tulkitsen että sinä olet paljon evilää fiksumpi,
      ihanaa kun on suomessa vielä todella fiksuja miehiä.

      minulle kyllä riittää evilänkin taso, mutta sinulla on varaa vaatia enemmän.

      • evilänkaa

        hyppelemään! Mutta hypelkää omilla rahoillanne.
        Ps. Samalla voitte miettiä mitä lausahtelette ennen ens kisoja.
        Jos joku joitain edes kyselee.


      • greyeyes
        evilänkaa kirjoitti:

        hyppelemään! Mutta hypelkää omilla rahoillanne.
        Ps. Samalla voitte miettiä mitä lausahtelette ennen ens kisoja.
        Jos joku joitain edes kyselee.

        Paitsi saatan sanojen sijasta siirtyä seuraavan kerran tekoihin.
        Kyllä on uskomattoman keskenkasvuista sakkia suurin osa näistä 24:n "kommentaattoreista", suurin osa taitaa kommentoida kevyessä kenttäkännissä tms....helkkari!


      • v=viksu

        Lukekaapa tarkasti, mitä toimittaja kysyi Evilältä, ennenkuin tämä poltti päreensä.
        Ei voi tulla muuhun tulokseen kuin että kusi on noussut Evilällä jo korviin asti.


      • puhui,
        v=viksu kirjoitti:

        Lukekaapa tarkasti, mitä toimittaja kysyi Evilältä, ennenkuin tämä poltti päreensä.
        Ei voi tulla muuhun tulokseen kuin että kusi on noussut Evilällä jo korviin asti.

        eli,
        kysyi pitkän ja sekavan kysymyksen,
        yleensä puhuu vähän liinan paljon ja nopeasti,
        arvio kai että määrä korvaa laadun.


      • järki käteen

        Evilän tulos ja taso kyllä riittää varmasti kaikille, mutta ei sitä sitten tarvitse ensin kovaan ääneen huutaa ja kehua olevansa niin kova jätkä, että pystyy hyppäämään 8.15m. Olisi sitten hypännyt sen niin ei olisi tarvinut kiukutella kuin pieni lapsi. Kyllä minä ainakin odotin häneltä parempaa tulosta kuin 8.01m. Kyllä ainakin puheet ja elkeet oli paljon pidempää loikkaan. Kyllä minkäkin henkilökohtaisesti luulin, että Evilä olisi ollut hieman pettynyt kun ei pystynytkään tekemään toivottua ja lupaamaansa tulosta. Silloin on vara suomenkansalla vaatia enemän jos urheilija ensin itse mahtailee olevansa suuri ja mahtava Evilä ja hyppäävänsä vaikka mitä.


    • kai,

      "merenta " itse olet, kun toisiltakin aina vaadit täydellisyyttä.

      • merenta

        vaadi toisilta täydellisyyttä, enkä ole sitä itsekkään.
        Tässä oli nyt pääasiassa kyse siitä miten toimittajien ja kameran edessä tulisi käyttäytyä.
        Joo ja ymmärrän kyllä senki et varmasti tollasen surkean suorituksen jälkeen v******a, mutta jättää sitte ne haastattelut ja kommentit myöhemmälle, jos ei osaa ammattimaisesti käyttäytyä. Ei niihin toimittajien kysymyksiin oo heti pakko vastata.
        Näitäkin "tapauksia" on nähty jotka ei heti suostu haastatteluun ja hyvä näin!
        Tietävät itse mitä tulisi sanottua.....


    • eevilän

      Evilän vieraskirja on sitten poistettu!! ja blogi täysin vailla kommentointia.

      • ..........

        Kait se oli toimittajan syy kun Evilä ei pärjää kisoissa.Menköö iskänsä kanssa marjaan syvään metsään,hänhän on vaaraksi jo itselleenkin,täys typerys,selittelijä,hyppikööt takapihalla ja kehuskelkoon pihan lapsille kuinka hyvä hän on.Täys ämmä.Olis syytä tehdä sukupuolitesti neiti Evilälle.


    • on pari onniustunutta

      hyppyä kesässä, ja saa sillä ansiolla oman keskustelupalstan, niin onhan paljon mätää Suomenmaassa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 137
      3888
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      108
      3542
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      19
      2513
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1599
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1575
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      87
      1458
    Aihe