Turha pyydellä anteeksi!

merenta

Siis aivan uskomattoman tökeröä käytöstä Evilältä ja ei todellakan ollut ensimmäinen kerta!
Mikäs hän on purkamaan kiukkuaan toimittajille tai muille, jos ei pärjää! Tarttiskohan ehkä sitä paljon puhuttua harjottelua lisää... :) Jääkööt pois kisoista, jos ei ole kisa henkeä!
Turha TAAS tulla pyytelemään anteeksi muutaman päivän päästä.....
Kannattaja joukot vähenee......!

11

2079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -kun-

      tulkitsen että sinä olet paljon evilää fiksumpi,
      ihanaa kun on suomessa vielä todella fiksuja miehiä.

      minulle kyllä riittää evilänkin taso, mutta sinulla on varaa vaatia enemmän.

      • evilänkaa

        hyppelemään! Mutta hypelkää omilla rahoillanne.
        Ps. Samalla voitte miettiä mitä lausahtelette ennen ens kisoja.
        Jos joku joitain edes kyselee.


      • greyeyes
        evilänkaa kirjoitti:

        hyppelemään! Mutta hypelkää omilla rahoillanne.
        Ps. Samalla voitte miettiä mitä lausahtelette ennen ens kisoja.
        Jos joku joitain edes kyselee.

        Paitsi saatan sanojen sijasta siirtyä seuraavan kerran tekoihin.
        Kyllä on uskomattoman keskenkasvuista sakkia suurin osa näistä 24:n "kommentaattoreista", suurin osa taitaa kommentoida kevyessä kenttäkännissä tms....helkkari!


      • v=viksu

        Lukekaapa tarkasti, mitä toimittaja kysyi Evilältä, ennenkuin tämä poltti päreensä.
        Ei voi tulla muuhun tulokseen kuin että kusi on noussut Evilällä jo korviin asti.


      • puhui,
        v=viksu kirjoitti:

        Lukekaapa tarkasti, mitä toimittaja kysyi Evilältä, ennenkuin tämä poltti päreensä.
        Ei voi tulla muuhun tulokseen kuin että kusi on noussut Evilällä jo korviin asti.

        eli,
        kysyi pitkän ja sekavan kysymyksen,
        yleensä puhuu vähän liinan paljon ja nopeasti,
        arvio kai että määrä korvaa laadun.


      • järki käteen

        Evilän tulos ja taso kyllä riittää varmasti kaikille, mutta ei sitä sitten tarvitse ensin kovaan ääneen huutaa ja kehua olevansa niin kova jätkä, että pystyy hyppäämään 8.15m. Olisi sitten hypännyt sen niin ei olisi tarvinut kiukutella kuin pieni lapsi. Kyllä minä ainakin odotin häneltä parempaa tulosta kuin 8.01m. Kyllä ainakin puheet ja elkeet oli paljon pidempää loikkaan. Kyllä minkäkin henkilökohtaisesti luulin, että Evilä olisi ollut hieman pettynyt kun ei pystynytkään tekemään toivottua ja lupaamaansa tulosta. Silloin on vara suomenkansalla vaatia enemän jos urheilija ensin itse mahtailee olevansa suuri ja mahtava Evilä ja hyppäävänsä vaikka mitä.


    • kai,

      "merenta " itse olet, kun toisiltakin aina vaadit täydellisyyttä.

      • merenta

        vaadi toisilta täydellisyyttä, enkä ole sitä itsekkään.
        Tässä oli nyt pääasiassa kyse siitä miten toimittajien ja kameran edessä tulisi käyttäytyä.
        Joo ja ymmärrän kyllä senki et varmasti tollasen surkean suorituksen jälkeen v******a, mutta jättää sitte ne haastattelut ja kommentit myöhemmälle, jos ei osaa ammattimaisesti käyttäytyä. Ei niihin toimittajien kysymyksiin oo heti pakko vastata.
        Näitäkin "tapauksia" on nähty jotka ei heti suostu haastatteluun ja hyvä näin!
        Tietävät itse mitä tulisi sanottua.....


    • eevilän

      Evilän vieraskirja on sitten poistettu!! ja blogi täysin vailla kommentointia.

      • ..........

        Kait se oli toimittajan syy kun Evilä ei pärjää kisoissa.Menköö iskänsä kanssa marjaan syvään metsään,hänhän on vaaraksi jo itselleenkin,täys typerys,selittelijä,hyppikööt takapihalla ja kehuskelkoon pihan lapsille kuinka hyvä hän on.Täys ämmä.Olis syytä tehdä sukupuolitesti neiti Evilälle.


    • on pari onniustunutta

      hyppyä kesässä, ja saa sillä ansiolla oman keskustelupalstan, niin onhan paljon mätää Suomenmaassa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      184
      1362
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      79
      1062
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      869
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      855
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      82
      767
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      695
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      613
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      587
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      548
    Aihe