Millasia kokemuksia work and travel -reissuilta Uudessa-Seelannissa? Minkä järjestön kautta kannattais lähteä vai onko parempi hoitaa itse järjestelyt?
Oon muutamen järjestäjien tarjouksia vertaillut ja ainakin lennot saa itse varaamalla halvemmalla.
work and travel Uudessa-Seelannissa
gemmaS
2
971
Vastaukset
- t..
itse oon lähössä kuukauden päästä matkaan..mä päädyin pähkäilyjen jälkeen lähtee ilman järjestöä..tai varasin kilroylta lennot,jotka oli nuoriso hintaiset ja kilroyn kautta otin myös jonkun moisen "starttipaketin",johon kuuluu muutaman yön hostelli majoitus ja samoja käytännön apu juttuja,mitä järjestöt tarjoaa..Ja viisumin hain itse netistä ilmaiseksi..säästettyä tossa kyllä tuli,tarkasti en oo laskenu kuinka paljon, mutta kai jotain 800euroa..
- peikko88
Itse järjestelemällä ehdottomasti! Siinä säästää rahaa ja oppii samalla kaikenlaista kun hommaa kaiken ite.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem302592- 111262
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3331002- 45892
- 45854
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20829Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61754- 44730
- 44716
- 46656