Millasia kokemuksia work and travel -reissuilta Uudessa-Seelannissa? Minkä järjestön kautta kannattais lähteä vai onko parempi hoitaa itse järjestelyt?
Oon muutamen järjestäjien tarjouksia vertaillut ja ainakin lennot saa itse varaamalla halvemmalla.
work and travel Uudessa-Seelannissa
gemmaS
2
1005
Vastaukset
- t..
itse oon lähössä kuukauden päästä matkaan..mä päädyin pähkäilyjen jälkeen lähtee ilman järjestöä..tai varasin kilroylta lennot,jotka oli nuoriso hintaiset ja kilroyn kautta otin myös jonkun moisen "starttipaketin",johon kuuluu muutaman yön hostelli majoitus ja samoja käytännön apu juttuja,mitä järjestöt tarjoaa..Ja viisumin hain itse netistä ilmaiseksi..säästettyä tossa kyllä tuli,tarkasti en oo laskenu kuinka paljon, mutta kai jotain 800euroa..
- peikko88
Itse järjestelemällä ehdottomasti! Siinä säästää rahaa ja oppii samalla kaikenlaista kun hommaa kaiken ite.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3241846Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751294Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831287- 1341157
- 80967
- 85891
- 48843
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118814- 48790
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60746