Tämä nimeltä mainittu naistodistaja teki yhden virheen: hän ei mennyt heti kertomaan kuulemastaan poliiseille.
Se onkin aivan ymmärrettävää - eihän siihen aikaan ko. murhajutusta tiennyt monikaan mitään, ikivanhasta tragediasta. Tunnustuksella ei ollut muita kuulijoita, joten hölöttäjän olisi ollut helppoa kiistää kaikki, mutta entäpäs jos kuvitellussa tilanteessa poliisi olisikin tutkiskellut vähän tarkemmin muinaista verilöylyä ja havainnut, että murhat tunnustanut bussikuski tosiaan olikin hengissä löydetty...
Vastaa tähän viestiin Kerro kaverille tästä viestistä Ilmoita asiattomasta viestistä
Bodom-jutun bussitunnustus
43
2012
Vastaukset
- totanoin...
Gustafsson itse muistaa niin hyvin tuon linjan 92 ja ajankohdan milloin sitä ajoi, elokuu -82.
Ajatteliko että sen poliisi on kuitenkin selvittänyt eli se oli parempi muistaa ja kertoa juuri niinkuin se oli.Oli siitä linjasta 92 jotain jäänyt mieleen, hyvin muisti vuosikymmenten taakse.Hyvin erikoinen ja outo tapaus.
Virpiä ja Virpin kertomaa kohtaamista Gustafsson ei sitten muistanutkaan?Siinä on sana sanaa vastaan - vai miten se oli?- mutta..
..ainakin minä TIEDÄN tuon asian perättömyyden! Ei sellaista voi muistaa mitä ei ole ollut, tai on se ollut, mutta sanojana ei ollut Gustafsson.
- mennään
mutta.. kirjoitti:
..ainakin minä TIEDÄN tuon asian perättömyyden! Ei sellaista voi muistaa mitä ei ole ollut, tai on se ollut, mutta sanojana ei ollut Gustafsson.
widdu ku tietäsitte...
- mutta
mennään kirjoitti:
widdu ku tietäsitte...
kun nyt vain tiedän!
- ei voi mitään
mutta kirjoitti:
kun nyt vain tiedän!
tehty mikä tehty.....
- nsnadalskdjlkaja
Väärin Virpi muistaa. Ei tiedä sitä itsekään, mahdollisesti mentaalivaurio.
- Ykstuttu
mutta.. kirjoitti:
"ainakin minä TIEDÄN tuon asian perättömyyden! Ei sellaista voi muistaa mitä ei ole ollut, tai on se ollut, mutta sanojana ei ollut Gustafsson. "
Mihin tilanteeseen uskot tuon alunperin liittyvän?
Oliskos se niin, että Virpi omien sanojensa mukaan luuli, että kakki rikosasiat tulee ilmoittaa lähimmälle sensaatiolehdelle ? Mistähän Virpi oli tuon oli oppinut? Olikos se jo suvun perimätietoa, opetettu kotona?
Mites siinä niin kävi, ettei virpi saanut mitään palkkiota tuosta tarinastaan? Vai oliko se kuitenkin niin, että L:n kanssa oltiin kaljoilla? - yllättäen..
nsnadalskdjlkaja kirjoitti:
Väärin Virpi muistaa. Ei tiedä sitä itsekään, mahdollisesti mentaalivaurio.
Saattaapi puhua totta. Eikö se NG ollut sanonut tälle Virpille, että tämä muistuttaa ulkonäöltään jompaa kumpaa tyttöä. Yleensä nämä tällaiset asiat tulevat esiin yllättäen traumaattisesta muistista. Jokin kokemukseen liittyvä samankaltainen asia esim. tuttuus ulkonässä, ääni tai jopa tuoksu toimii ärsykkeenä niin, että muistot nousevat voimakkaana esiin. Eikä niitä pysty itse hallitsemaan. Ne vain tulevat kuin salama kirkkaalta taivaalta.
- Örjan Runkkefelder
yllättäen.. kirjoitti:
Saattaapi puhua totta. Eikö se NG ollut sanonut tälle Virpille, että tämä muistuttaa ulkonäöltään jompaa kumpaa tyttöä. Yleensä nämä tällaiset asiat tulevat esiin yllättäen traumaattisesta muistista. Jokin kokemukseen liittyvä samankaltainen asia esim. tuttuus ulkonässä, ääni tai jopa tuoksu toimii ärsykkeenä niin, että muistot nousevat voimakkaana esiin. Eikä niitä pysty itse hallitsemaan. Ne vain tulevat kuin salama kirkkaalta taivaalta.
Tampio.
- dodanoinaaa...
yllättäen.. kirjoitti:
Terveydenhoitoalalla työskentelevä Virpi sanoo tavanneensa Nils Gustafssonin vuonna 1982.
"Olin tuolloin 17-vuotias ja kävin talouskoulua. Oli syksy ja arkipäivä ja muistaakseni se oli joskus neljän aikaan jolloin tapasin Nilsin.
Olin odotellut omaa linja-autoani ja yhtäkkiä erään toisen bussin kuljettaja alkoi tehdä ystävyyttä. Tuo kuljettaja oli Nils Gustafsson.
Se oli 92, joka meni Juvanmalmille. Nils istui bussin sisäpuolella ja pyysi minua juttelemaan. Menin etupenkille, häntä vastapäätä. Puhuttiin niitä näitä, ihan normaalia keskustelua. Jossain vaiheessa Gustafsson sanoi, että muistuttaisin hänen edesmennyttä ystäväänsä. Hän kysyi olenko kuullut puhuttavan Bodomjärven surmista. Olin niistä joskus kuullut mutta en sen enempää. En tiennyt sitäkään että tämä Nils on ainoana jäänyt henkiin.
Gustafsson pyysi minua katsomaan hänen kasvoissaan olevia arpia. En niitä kuitenkaan nähnyt. Hän kertoi lyhyesti Bodomjärven tapahtumista ja kertoi olevansa henkirikosten takana. Ainakin minut hän sai vakuuttuneeksi siitä, että nimenomaan hän on vastuussa kolmen ihmisen kuolemasta. Muistikatkoksesta ei ollut tietoakaan kun keskustelimme Bodomista.
Hän suhtautui koko asiaan kylmästi ja vaikutti suorastaan ylpeältä siitä, kuinka helppoa on tehdä tällaista niin, ettei siitä jää kiinni. Hän koki huvittavana sen, ettei kukaan hoksannut epäillähäntä. Hän suorastaan naureskeli sen aikaisille rikostutkijoille.
Nils mainitsi vielä, että murha-asetta ei tulla koskaan löytämään. Sitä ei kuulemma ole etsitty oikeasta paikasta. Sitä ei kuulemma löydy maasta eikä vedestä. Hän totesi, että poliisien olisi kannattanut aikoinaan katsoa enemmän puiden latvojen suuntaan.
Gustafsson sanoi myös, että "kaikkea se mustasukkaisuus teettää". Muistan hänen myös sanoneen "ettei naisiin voi luottaa". Teltassa oli ollut riitaa ja pojat ottivat yhteen.
Nils kertoi saneensa puukosta ja että arpia oli tullut paljon. Sitä ihmettelen, että kun Gustafsson on paljon puhunut takaraivossa olleista vammoistaan. Minulle hän ei maininnut muista kuin kasvon seudun vammoista.
Gustafsson kertoi uhrin näyttelemisen olleen helppoa."
-----------------------------------------------------------
Virpi vakuutaa, ettei antanut haastattelua julkisuuden tai rahan takia. Tästä jutusta ei maksettu ainuttakaan euroa.
---> Alibin toimitus otti yhteen Mikkelissä asuvaan Markoon joka kertoi:
"Virpi kertoi minulle tästä ensimmäisen kerran silloin, kun Åke Lindmanin tv-ohjelma esitettiin." - ... G-rakeille luu...
dodanoinaaa... kirjoitti:
Terveydenhoitoalalla työskentelevä Virpi sanoo tavanneensa Nils Gustafssonin vuonna 1982.
"Olin tuolloin 17-vuotias ja kävin talouskoulua. Oli syksy ja arkipäivä ja muistaakseni se oli joskus neljän aikaan jolloin tapasin Nilsin.
Olin odotellut omaa linja-autoani ja yhtäkkiä erään toisen bussin kuljettaja alkoi tehdä ystävyyttä. Tuo kuljettaja oli Nils Gustafsson.
Se oli 92, joka meni Juvanmalmille. Nils istui bussin sisäpuolella ja pyysi minua juttelemaan. Menin etupenkille, häntä vastapäätä. Puhuttiin niitä näitä, ihan normaalia keskustelua. Jossain vaiheessa Gustafsson sanoi, että muistuttaisin hänen edesmennyttä ystäväänsä. Hän kysyi olenko kuullut puhuttavan Bodomjärven surmista. Olin niistä joskus kuullut mutta en sen enempää. En tiennyt sitäkään että tämä Nils on ainoana jäänyt henkiin.
Gustafsson pyysi minua katsomaan hänen kasvoissaan olevia arpia. En niitä kuitenkaan nähnyt. Hän kertoi lyhyesti Bodomjärven tapahtumista ja kertoi olevansa henkirikosten takana. Ainakin minut hän sai vakuuttuneeksi siitä, että nimenomaan hän on vastuussa kolmen ihmisen kuolemasta. Muistikatkoksesta ei ollut tietoakaan kun keskustelimme Bodomista.
Hän suhtautui koko asiaan kylmästi ja vaikutti suorastaan ylpeältä siitä, kuinka helppoa on tehdä tällaista niin, ettei siitä jää kiinni. Hän koki huvittavana sen, ettei kukaan hoksannut epäillähäntä. Hän suorastaan naureskeli sen aikaisille rikostutkijoille.
Nils mainitsi vielä, että murha-asetta ei tulla koskaan löytämään. Sitä ei kuulemma ole etsitty oikeasta paikasta. Sitä ei kuulemma löydy maasta eikä vedestä. Hän totesi, että poliisien olisi kannattanut aikoinaan katsoa enemmän puiden latvojen suuntaan.
Gustafsson sanoi myös, että "kaikkea se mustasukkaisuus teettää". Muistan hänen myös sanoneen "ettei naisiin voi luottaa". Teltassa oli ollut riitaa ja pojat ottivat yhteen.
Nils kertoi saneensa puukosta ja että arpia oli tullut paljon. Sitä ihmettelen, että kun Gustafsson on paljon puhunut takaraivossa olleista vammoistaan. Minulle hän ei maininnut muista kuin kasvon seudun vammoista.
Gustafsson kertoi uhrin näyttelemisen olleen helppoa."
-----------------------------------------------------------
Virpi vakuutaa, ettei antanut haastattelua julkisuuden tai rahan takia. Tästä jutusta ei maksettu ainuttakaan euroa.
---> Alibin toimitus otti yhteen Mikkelissä asuvaan Markoon joka kertoi:
"Virpi kertoi minulle tästä ensimmäisen kerran silloin, kun Åke Lindmanin tv-ohjelma esitettiin."On esitetty, onko tuossa mitään uskottavaa, ja jos siihen viittaavaa löytyy, mitä se voisi olla?
Jos tuo jutun lopussa oleva Mikkelin miehen kertoma pitää paikkansa, se kyllä jotenkin vahvistaa todistajan kertomaa.
Lindmanin ohjelma nosti Bodomin tapauksenkin vuosikymmenten takaa ensi kerran kunnolla esille, monille aivan uutena asiana. Siinä selvitettiin, mitä Bodomilla oikeastaan oli tapahtunut - kauan sitten julkaistuja kirjoja ammoisista selvittämättömistä murhista tuskin monikaan enää tuli lukeneeksi. Ne olivat painuneet unholaan.
Mikkelin miehen kertoma kyllä jotenkin sopisi vahvistamaan Virpin tarinaa.
Kuinka ja miksi joku voisi keksiä tuollaista kerrottavaa, joka käy täydellisesti yksiin vuosikymmeniä sitten tapahtuneiden, lähes kaikkien unohtamien murhien kanssa, ja joka näyttääkin tuon tragedian aivan uudesta näkökulmasta katsottuna - joka sopii siihen täydellisesti, tavalla jota ei kenties oltu ollenkaan ajateltu aikoinaan...?
Se selvittäisi myös sen, miksi tekijää ei tavoitettu, ja miksi tästä ei jäänyt mitään jälkiä. Ei tarvitsisi kehitellä motiiivia ulkopuoliselle tekijälle, koska sellaista ei ollutkaan!
Minä aavistelen, että tarina saattaa olla totta. Se olisi ollut sensaatiomaisen hölmöä jättää kertomatta vain sen vuoksi, ettei sitä voida todistaa.
Gustafsson vaikuttaa minusta kaiken lukemani ja katsomani perusteella kyllä juuri sopivan hölmöltä tuollaiseen kohtaukseen.
Hän on selvästi kuvitellut mielessään jutun jo vanhentuneeksi, ja onhan moinen lavertelu nimen omaan tuntemattomille keino purkaa sisintään - hänhän koki sen niinä aikoina jo täysin vaarattomaksi.
Tiivistetysti siis: jos tuo Mikkelin miehen kertomakin pitää paikkansa, minusta se vahvistaa osaltaan yllätystodistajan kertomusta. (Eikös nainen kertonut sen jo aiemmin jollekin muulle, äidilleen?)
Silloin Gustu-fanien perusväittämä siitä, että kyseessä olisi oikeudenkäynnin esiin nostama julkisuudenkipeä henkilö ei voisi pitää paikkaansa. Asian voisi silloin nähdä niinkin, että hänen velvollisuutensa oli tuoda tarinansa julki, juuri oikeudenkäynnin vuoksi, vaikka sitä ei voitukaan todistaa todeksi.
Väärä valinta oli julkituoda se aikakauslehden kautta ensiksi, mutta eiköhän sekin ole nyt jo hänelle selvinnyt...
Se, että hän on kertonut todistetusti tapahtumasta jo vuosia aiemmin, lisää siis minusta uskottavuutta. - näin..
... G-rakeille luu... kirjoitti:
On esitetty, onko tuossa mitään uskottavaa, ja jos siihen viittaavaa löytyy, mitä se voisi olla?
Jos tuo jutun lopussa oleva Mikkelin miehen kertoma pitää paikkansa, se kyllä jotenkin vahvistaa todistajan kertomaa.
Lindmanin ohjelma nosti Bodomin tapauksenkin vuosikymmenten takaa ensi kerran kunnolla esille, monille aivan uutena asiana. Siinä selvitettiin, mitä Bodomilla oikeastaan oli tapahtunut - kauan sitten julkaistuja kirjoja ammoisista selvittämättömistä murhista tuskin monikaan enää tuli lukeneeksi. Ne olivat painuneet unholaan.
Mikkelin miehen kertoma kyllä jotenkin sopisi vahvistamaan Virpin tarinaa.
Kuinka ja miksi joku voisi keksiä tuollaista kerrottavaa, joka käy täydellisesti yksiin vuosikymmeniä sitten tapahtuneiden, lähes kaikkien unohtamien murhien kanssa, ja joka näyttääkin tuon tragedian aivan uudesta näkökulmasta katsottuna - joka sopii siihen täydellisesti, tavalla jota ei kenties oltu ollenkaan ajateltu aikoinaan...?
Se selvittäisi myös sen, miksi tekijää ei tavoitettu, ja miksi tästä ei jäänyt mitään jälkiä. Ei tarvitsisi kehitellä motiiivia ulkopuoliselle tekijälle, koska sellaista ei ollutkaan!
Minä aavistelen, että tarina saattaa olla totta. Se olisi ollut sensaatiomaisen hölmöä jättää kertomatta vain sen vuoksi, ettei sitä voida todistaa.
Gustafsson vaikuttaa minusta kaiken lukemani ja katsomani perusteella kyllä juuri sopivan hölmöltä tuollaiseen kohtaukseen.
Hän on selvästi kuvitellut mielessään jutun jo vanhentuneeksi, ja onhan moinen lavertelu nimen omaan tuntemattomille keino purkaa sisintään - hänhän koki sen niinä aikoina jo täysin vaarattomaksi.
Tiivistetysti siis: jos tuo Mikkelin miehen kertomakin pitää paikkansa, minusta se vahvistaa osaltaan yllätystodistajan kertomusta. (Eikös nainen kertonut sen jo aiemmin jollekin muulle, äidilleen?)
Silloin Gustu-fanien perusväittämä siitä, että kyseessä olisi oikeudenkäynnin esiin nostama julkisuudenkipeä henkilö ei voisi pitää paikkaansa. Asian voisi silloin nähdä niinkin, että hänen velvollisuutensa oli tuoda tarinansa julki, juuri oikeudenkäynnin vuoksi, vaikka sitä ei voitukaan todistaa todeksi.
Väärä valinta oli julkituoda se aikakauslehden kautta ensiksi, mutta eiköhän sekin ole nyt jo hänelle selvinnyt...
Se, että hän on kertonut todistetusti tapahtumasta jo vuosia aiemmin, lisää siis minusta uskottavuutta.Se, että Virpi tuli esiin kertomuksensa kanssa valitettavan myöhäisessä vaiheessa. Kun syytepaketti oli jo todisteidenkin osalta koossa. Ymmärrän täysin, että se on syyttäjien kannalta hankala asia, ottaa siinä vaiheessa uutta todistajaa mukaan. Tästäkin asiasta G-rakit ovat saaneet lisää vettä myllyynsä. Itse kuulun siihen ryhmään, joka ei tiennyt koko Boodomista oikein mitään, ennen tätä pidätystä. En edes sitä minkä näköinen henkilö tämä pidätetty oli. Siinä mielessä en yhtään ihmettele näitä ihmisiä jotka ovat kertomuksineen tuleet esiin vasta kun ovat nähneet esitettyä materiaalia kyseisistä surmista.
- ,m äölk
näin.. kirjoitti:
Se, että Virpi tuli esiin kertomuksensa kanssa valitettavan myöhäisessä vaiheessa. Kun syytepaketti oli jo todisteidenkin osalta koossa. Ymmärrän täysin, että se on syyttäjien kannalta hankala asia, ottaa siinä vaiheessa uutta todistajaa mukaan. Tästäkin asiasta G-rakit ovat saaneet lisää vettä myllyynsä. Itse kuulun siihen ryhmään, joka ei tiennyt koko Boodomista oikein mitään, ennen tätä pidätystä. En edes sitä minkä näköinen henkilö tämä pidätetty oli. Siinä mielessä en yhtään ihmettele näitä ihmisiä jotka ovat kertomuksineen tuleet esiin vasta kun ovat nähneet esitettyä materiaalia kyseisistä surmista.
Arvatkaa vaan miten harmittelen lopun ikääni et en aikoina tajunnut, puhunut ennenkuin oli liian myöhäistä. Koen suorastaan syyllisyyttä.
- vaatii järjestystä...
,m äölk kirjoitti:
Arvatkaa vaan miten harmittelen lopun ikääni et en aikoina tajunnut, puhunut ennenkuin oli liian myöhäistä. Koen suorastaan syyllisyyttä.
"Gustafsson sanoi myös, että "kaikkea se mustasukkaisuus teettää". Muistan hänen myös sanoneen "ettei naisiin voi luottaa". Teltassa oli ollut riitaa ja pojat ottivat yhteen."
Samankaltaisuuksia oli myöskin tässä Porvoon naisen kertomuksessa. NG oli sanonut, ettei kiltit tytöt lähde poikien kanssa telttailemaan. Tämä, että NG oli myöskin sanonut, että oli aikonut lähteä lätkimään leiristä, tukee Marjatan kertomusta, että sieltä oli lähdetty moottoripyörällä.
Jos ihmisellä on näin raskaita salaisuuksia tunnollaan. Niin tarve kertoa niistä tuntemattomalle ulkopuoliselle. Lähtee siitä, että näiden kertomuksien avulla yritetään hakea hyväksyntää ja jonkinlaista oikeutetusta näille teoille. - Kotiatalouskoululainen
Espoon kotitalouskoulu aloitti vasta 1989 toimintansa.
- olla aiemmin
Kotiatalouskoululainen kirjoitti:
Espoon kotitalouskoulu aloitti vasta 1989 toimintansa.
kun löytyy selvä tieto, että espoon talouskouluopetukseen tuli tauko v 1987...jne... googlaa vaikka...en itse ehtinyt odottaa ko juttua kun hidas kone...tiedostoa kuitenkin asiasta näkyy olevan. Sitä en tiedä miksi ja mikä vuosi on ollut kyseessä mm Virpin tm:n kohdalla. Satuin vain käymään täällä...
Eli opetus ollut välillä pari vuotta tauolla. - kakkelsbergiä
olla aiemmin kirjoitti:
kun löytyy selvä tieto, että espoon talouskouluopetukseen tuli tauko v 1987...jne... googlaa vaikka...en itse ehtinyt odottaa ko juttua kun hidas kone...tiedostoa kuitenkin asiasta näkyy olevan. Sitä en tiedä miksi ja mikä vuosi on ollut kyseessä mm Virpin tm:n kohdalla. Satuin vain käymään täällä...
Eli opetus ollut välillä pari vuotta tauolla.sopii niin kuvaan
virpin kertomus ja teidän vesittämisyritykset - että....
kakkelsbergiä kirjoitti:
sopii niin kuvaan
virpin kertomus ja teidän vesittämisyritykset'virpi' sekoittaa asioita, joko tahallaan tai sitten muisti on tehnyt tepposet.. Todellisuudessa hän kuuli tuon 'puunlatva tarinan' Riihimäen linja-autoasemalla.
- ei muista
että.... kirjoitti:
'virpi' sekoittaa asioita, joko tahallaan tai sitten muisti on tehnyt tepposet.. Todellisuudessa hän kuuli tuon 'puunlatva tarinan' Riihimäen linja-autoasemalla.
yhtään mitään.
- minkä ikäinen
että.... kirjoitti:
'virpi' sekoittaa asioita, joko tahallaan tai sitten muisti on tehnyt tepposet.. Todellisuudessa hän kuuli tuon 'puunlatva tarinan' Riihimäen linja-autoasemalla.
ko Virpi on ? Jos ei yli 70v niin en usko, että sekoittaa asiat. Itse olen reilusti yli 60v nainen ja vielä työelämässä ja joissain asioissa muisti joskus pettää, mutta uskon, että tuon tyypin asioissa ei petä. Muisti voi pettää ns pienissä asioissa, kuten kotona ei muista mitä menin kaapista hakemaan - hetki ja muistan... Ja tuon tyypin muistamattomuutta tapahtuu nuorillakin ja se on normaalia.
Juuri hiljattain muistelin erästä tapahtumaa joka keski kaksi päivää ja kyse niin erityisestä "vierailusta", että muistan kaiken kuin eilisen päivän. Ja vierailusta on aikaa n 30v. Ei myöskään työelämässä ole tullut mitään ongelmia muistamisen kanssa ja toimin vatsuullisessa työssä. Erittäin vastuullisessa. Ihmishenget vaarassa jos muisti pettää.
- arvailija...
Koska ilmestyy tähän ketjuun ensimmäinen käräjäoikeuden päätöslauselma -horina?
- horina pupellus
Nissen letkaus on yltänyt jo mainokseen
keilatalo
-onko teillä mitään sanottavaa puolustukseksenne
-mä haluun vaan keilaan ja sillä sipuli
muahahahaaaaa
- ja kolmaskin
Etkö todellakaan huomaa toista virhettä? Kun se vihdoin puhui, niin se puhui lehdelle, ei poliisille. Jonkinlaisen kuvan Virpin henkisestä tasosta saa, kun lukee, että hänellä oli sellainen käsitys, että lehdistö olisi oikea paikka kertoa tällaisesta havainnosta.
Yhdessä asiassa uskon vilpittömästi poliisiin. He tietävät, että kaikkien kohutapausten ympärille ilmaantuu näitä "yllätystodistajia". Pienellä jutustelulla poliisille selviää niistä sama kuin tästä Virpinkin jutusta: Yllätystodistajat puhuu paskaa.
Milloinkahan nettiin ilmaantuu ensimmäinen Gustafssonin syyllisyyteen uskova, joka myöntää, ettei usko sanaakaan Virpin ja Markan jutuista? Ei taida sellaista löytyä. Kun faktat selkeästi puhuu Nissen syyttömyyden puolesta, jää ainoaksi lähteeksi omat tunteet. Ja silloin pitää uskoa mitä vain. Huvittavaahan on se, että useimmat uskovat sekä Virpiin että Markkaan, vaikka heidän jutuissaan on selvä keskinäinen ristiriita. Virpin mukaan ainakin puukko katosi puuhun, Markan mukaan Nisse kävi piilotusreissulla prätkällä. - Outoa, kuten kaikista asioista kuuluu sanoa.- tai roska
omasta silmästä.
Virpi puhui äidilleen, joka kielsi sekaantumasta asiaan.
Markka sanoi vaan et lähtikö se hullu kännissä ajaan.
Eikä nuo kaksi naista ole lainkaan ainoat - Nimimerkki............
tai roska kirjoitti:
omasta silmästä.
Virpi puhui äidilleen, joka kielsi sekaantumasta asiaan.
Markka sanoi vaan et lähtikö se hullu kännissä ajaan.
Eikä nuo kaksi naista ole lainkaan ainoatNiin, mutta illalla bodomin rannalla uimarannalla oli porukkaa puoleen yöhön saakka. Lukekaapa huviksenne illalla paikalla olleiden kuulustelut. Monet ovat nähneet NG:n telttaseurueen (yksi jopa sanoi että poika oli kännissä kun heilui)
Kukaan heistä ei kuitenkaan nähnyt seurueen poistuvan teltalta. Teltalta ei kuulunut mitään meteliä kun kaikki kuulusteltavat eivät olleet kiinnittäneet sen kummempaa huomiota seurueeseen.
Kuulusteluissa kaikki luettelivat suuren määrän ihmisiä kenet olivat nähneet illan mittaan.
Kukaan ei nähnyt markan seuruetta! Markka puhui puolen yön aikaan moottoripyörällä ajosta. Kukaan todellisuudessa siihen aikaan uimarannalla olleista ei mainitse sanallakaan moottoripyörällä ajelusta taikka äänekkäästä riitelystä - ajatuksiista
Nimimerkki............ kirjoitti:
Niin, mutta illalla bodomin rannalla uimarannalla oli porukkaa puoleen yöhön saakka. Lukekaapa huviksenne illalla paikalla olleiden kuulustelut. Monet ovat nähneet NG:n telttaseurueen (yksi jopa sanoi että poika oli kännissä kun heilui)
Kukaan heistä ei kuitenkaan nähnyt seurueen poistuvan teltalta. Teltalta ei kuulunut mitään meteliä kun kaikki kuulusteltavat eivät olleet kiinnittäneet sen kummempaa huomiota seurueeseen.
Kuulusteluissa kaikki luettelivat suuren määrän ihmisiä kenet olivat nähneet illan mittaan.
Kukaan ei nähnyt markan seuruetta! Markka puhui puolen yön aikaan moottoripyörällä ajosta. Kukaan todellisuudessa siihen aikaan uimarannalla olleista ei mainitse sanallakaan moottoripyörällä ajelusta taikka äänekkäästä riitelystäkukaan ei kylläkään nähnyt tulon jälkeen koko porukkaa yhdessä teltalla OUTOA kaveriporukka kun kyseessä ja oli joku nähnyt jonkun porukan kulkevan niityllä ja joku prätkäporukka kysyi leirilupaa iltapäiväl ja nisulat saapu vast kuuden mais
haaaa - Nimimerkki..........
ajatuksiista kirjoitti:
kukaan ei kylläkään nähnyt tulon jälkeen koko porukkaa yhdessä teltalla OUTOA kaveriporukka kun kyseessä ja oli joku nähnyt jonkun porukan kulkevan niityllä ja joku prätkäporukka kysyi leirilupaa iltapäiväl ja nisulat saapu vast kuuden mais
haaaaLueppa bodomin mysteeriosta kun JS Miettinen morsiammensa kanssa oli uimassa tapahtuma-alueella 21.30-24.00 olivat nähneet teltan ja telttailijat eli NG Seppo, Tuulikki ja Irmeli
Petti Kuitunen oli käynyt uimassa murhaniemen kärjessä klo 21 ja nähnyt seurueen
Tapahtumarannalla olivat myös käyneet 4.6.60 kello 20.45 – 21.45 aikaan uimassa Paul Johannes Aurasaari, sorvari Eino Johannes Iäs sekä näiden seurassa olleet Raili ja Elina Knuutinen nimiset naiset, jotka olivat tulleet Ifa merkkisellä autolla, jonka he olivat jättäneet hiekkakuopalle vähän ennen Oittaata. Rannalla he olivat murhaniemessä nähneet teltan, mutta kaikki oli ollut täysin rauhallista. Uimassa oli myös ollut eräs poika ja tyttö (Miettinen ja Simonsson). Elina Knuutisen muistaman mukaan Miettinen oli saapunut polkupyörällä ja Raili Knuutinenkin muistaa piikkilanka-aidan luona olleen sinisen miesten pyörän.
Jne. Että minusta on outoa sanoa ettei kukaan nähnyt seuruetta, vaikka todellisuudessa seurueen näkijöitä on kohtalaisen paljon - ku ei näkynnä
Nimimerkki.......... kirjoitti:
Lueppa bodomin mysteeriosta kun JS Miettinen morsiammensa kanssa oli uimassa tapahtuma-alueella 21.30-24.00 olivat nähneet teltan ja telttailijat eli NG Seppo, Tuulikki ja Irmeli
Petti Kuitunen oli käynyt uimassa murhaniemen kärjessä klo 21 ja nähnyt seurueen
Tapahtumarannalla olivat myös käyneet 4.6.60 kello 20.45 – 21.45 aikaan uimassa Paul Johannes Aurasaari, sorvari Eino Johannes Iäs sekä näiden seurassa olleet Raili ja Elina Knuutinen nimiset naiset, jotka olivat tulleet Ifa merkkisellä autolla, jonka he olivat jättäneet hiekkakuopalle vähän ennen Oittaata. Rannalla he olivat murhaniemessä nähneet teltan, mutta kaikki oli ollut täysin rauhallista. Uimassa oli myös ollut eräs poika ja tyttö (Miettinen ja Simonsson). Elina Knuutisen muistaman mukaan Miettinen oli saapunut polkupyörällä ja Raili Knuutinenkin muistaa piikkilanka-aidan luona olleen sinisen miesten pyörän.
Jne. Että minusta on outoa sanoa ettei kukaan nähnyt seuruetta, vaikka todellisuudessa seurueen näkijöitä on kohtalaisen paljon"Rannalla he olivat murhaniemessä nähneet teltan, mutta kaikki oli ollut täysin rauhallista. "
- lienevät olleet Markan pakeilla - Kokonaan................
ku ei näkynnä kirjoitti:
"Rannalla he olivat murhaniemessä nähneet teltan, mutta kaikki oli ollut täysin rauhallista. "
- lienevät olleet Markan pakeillaOsaatko lukea kokonaan? 21.00-23.30 paikalla ollut pariskunta näki seurueen teltan luona. Rauhallisuus tarkoittaa ettei kukaan rähinöinyt....
Usko on vahva markan leiriin vaikka siitä ei ole ainoatakaan havaintoa, vaikka muita havaintoja on polkupyörästä puuta vasten aina askeleiden kuulumiseen. Mutta ei pienintäkään havaintoa toisesta telttaseurueesta vaikka sen piti olla erittäin hyvin näkyvällä paikalla. Vastaus taitaa olla se, että kymmenet ihmiset eivät voi nähdä olemattomia
Sitäpaitsi siellä niityllä nähty seurue moottoripyörillä oli NG:n seurue. He ajoivat ensin murhaniemeen. Sen jälkeen kävivät pohjoispäässä bodomia ja saapuivat takaisin. Kysyivätpä vielä lupaa leiriytymiseen - kellonajat
Kokonaan................ kirjoitti:
Osaatko lukea kokonaan? 21.00-23.30 paikalla ollut pariskunta näki seurueen teltan luona. Rauhallisuus tarkoittaa ettei kukaan rähinöinyt....
Usko on vahva markan leiriin vaikka siitä ei ole ainoatakaan havaintoa, vaikka muita havaintoja on polkupyörästä puuta vasten aina askeleiden kuulumiseen. Mutta ei pienintäkään havaintoa toisesta telttaseurueesta vaikka sen piti olla erittäin hyvin näkyvällä paikalla. Vastaus taitaa olla se, että kymmenet ihmiset eivät voi nähdä olemattomia
Sitäpaitsi siellä niityllä nähty seurue moottoripyörillä oli NG:n seurue. He ajoivat ensin murhaniemeen. Sen jälkeen kävivät pohjoispäässä bodomia ja saapuivat takaisin. Kysyivätpä vielä lupaa leiriytymiseenKellonajat lipsahti siis väärin. Uimarannalla olleet ovat siis nähneet teltan ja sanoivat kaiken olleen rauhallista.
Murhaniemessä väkeä on ollut paikalla 21.00-24.00 useampi henkilö ja he ovat nähneet seurueen teltan lisäksi
Lue mysteerio kokonaan, niin aukeaa sinulle hieman paremmin mitä kaikkea illan aikana on havaittu. Paljon kaikenlaista liikettä ym. mutta ei toista telttaseuruetta - Taluttajanne
Ai kun ihanaa! Viimeinkin, viimeinkin päästään täälläkin haukkumaan oikein kunnolla tätä ämmää, tai kumpaakin noista ämmistä!
Jotenkin onkin ollut sellaisen tarvetta, ei noiden Gustafssonin epäilijöiden sättimisestä saa sitä oikeaa tyydytystä, kuten saa näiden yllätystodistajien solvaamisesta.
Kiitos, kiitos siitä, että huomasitte tuoda yhden pahimmista, tämä Virpin, esiin!
Mutta minä haukun häntä vasta vähän myöhemmin, kunnes saan patoutuneen raivoni kanavoitua tekstiksi, nyt käteni ihan vapisevat ihanasta odotuksesta, enkä oikein tiedä mistä aloittaisin.
Aloittakaa, eikun jatkakaa te, veljet ja sisaret! - kysyivät
Kokonaan................ kirjoitti:
Osaatko lukea kokonaan? 21.00-23.30 paikalla ollut pariskunta näki seurueen teltan luona. Rauhallisuus tarkoittaa ettei kukaan rähinöinyt....
Sitäpaitsi siellä niityllä nähty seurue moottoripyörillä oli NG:n seurue. He ajoivat ensin murhaniemeen. Sen jälkeen kävivät pohjoispäässä bodomia ja saapuivat takaisin. Kysyivätpä vielä lupaa leiriytymiseenäl'ä valehtele
itse ng kertyoi etteivät he kysyneet lupaa leiriytymiseen eikä muisti pätkinyt vielä tullessa.
noinkohan on kaikkia nähty sittenkään,
neljästä lähree ääntä kaks kiljuvaa pikkulikkaa ja prätkäkundit
naurava gusse - Annelitäti
Taluttajanne kirjoitti:
Ai kun ihanaa! Viimeinkin, viimeinkin päästään täälläkin haukkumaan oikein kunnolla tätä ämmää, tai kumpaakin noista ämmistä!
Jotenkin onkin ollut sellaisen tarvetta, ei noiden Gustafssonin epäilijöiden sättimisestä saa sitä oikeaa tyydytystä, kuten saa näiden yllätystodistajien solvaamisesta.
Kiitos, kiitos siitä, että huomasitte tuoda yhden pahimmista, tämä Virpin, esiin!
Mutta minä haukun häntä vasta vähän myöhemmin, kunnes saan patoutuneen raivoni kanavoitua tekstiksi, nyt käteni ihan vapisevat ihanasta odotuksesta, enkä oikein tiedä mistä aloittaisin.
Aloittakaa, eikun jatkakaa te, veljet ja sisaret!Lähtikö peräti taju, kun et enää kirjoittanut?
- äölokiju
kysyivät kirjoitti:
äl'ä valehtele
itse ng kertyoi etteivät he kysyneet lupaa leiriytymiseen eikä muisti pätkinyt vielä tullessa.
naurava gusseTotta tosiaan, niinhän se kertoi:
Siinä sitten istuttiin ja heitettiin huulta ja käytiin uimassa kaks ja kaks ja korttia läiskittiin ja prätlkistä puhuttiin missään ei käyty ketään ei nähty eikä ollut maittia hyi karvasta ja nukkumaan 22.30 eiku ko maailma pyöri enkä mä ollu koskaan mustasukkanen ja nukuttiin näin ja ja ja
Prätkäseurue ei ollut mitenkään yleinen 60l alussa, joten tulo huomattiin ja taatusti uteliaat ja varovaiset suomalaiset seuras menoa teltalla uimapaikan vieres eikä kummempia havaintoja tehty.
Nelikko yhdessä ulkona, retkellä, nuoret, pihkaantuneet, nousuhumalassa eikä naurua iloa puuhaa nähty kuultu???Neljä poltti savua hajuakin syntyi.
Ei ollu tunnelmat ja energiat kohallaan.Toinen tytöistä oli vieläpäö erikoisen vilkas, olisiko edes pysyny koko iltaa omas porukas ettei ois jututtanu muita. - Nimimerkkki.....
äölokiju kirjoitti:
Totta tosiaan, niinhän se kertoi:
Siinä sitten istuttiin ja heitettiin huulta ja käytiin uimassa kaks ja kaks ja korttia läiskittiin ja prätlkistä puhuttiin missään ei käyty ketään ei nähty eikä ollut maittia hyi karvasta ja nukkumaan 22.30 eiku ko maailma pyöri enkä mä ollu koskaan mustasukkanen ja nukuttiin näin ja ja ja
Prätkäseurue ei ollut mitenkään yleinen 60l alussa, joten tulo huomattiin ja taatusti uteliaat ja varovaiset suomalaiset seuras menoa teltalla uimapaikan vieres eikä kummempia havaintoja tehty.
Nelikko yhdessä ulkona, retkellä, nuoret, pihkaantuneet, nousuhumalassa eikä naurua iloa puuhaa nähty kuultu???Neljä poltti savua hajuakin syntyi.
Ei ollu tunnelmat ja energiat kohallaan.Toinen tytöistä oli vieläpäö erikoisen vilkas, olisiko edes pysyny koko iltaa omas porukas ettei ois jututtanu muita.Oletko sinä sokea vai tyhmä? Nimenomaan todistajat ovat nähneet leiriläiset murhaniemessä illalla. Turha selittää mitään muuta erityisestä vilkkaudesta ym.
Lue se mysteerio äläkä kiemurtele. Siellä on useita todistajia jotka ovat nähneet leiriläiset murhaniemessä teltalla. - Kivilahti
kysyivät kirjoitti:
äl'ä valehtele
naurava gusseNG:n porukka kysyi kivilahdelta, joka neuvoi kysymään tilanhoitajalta lupaa edellisenä iltapäivänä ennen viittä....
- tiedät mjuka
Kivilahti kirjoitti:
NG:n porukka kysyi kivilahdelta, joka neuvoi kysymään tilanhoitajalta lupaa edellisenä iltapäivänä ennen viittä....
Ng itse kertoi ettei lupia kysytty,
mut saattaahan se olla ihan sillee taikka tällee jos vaikka ois sit eikä kuitenkaan
hah - Nimimerkki..............
tiedät mjuka kirjoitti:
Ng itse kertoi ettei lupia kysytty,
mut saattaahan se olla ihan sillee taikka tällee jos vaikka ois sit eikä kuitenkaan
hahNG:n porukka oli kuitenkin se joka nähtiin niityllä ja he kysyivät kivilahdelta keneltä voisi kysyä lupaa leiriytymiseen. Kivilahti oli neuvopnut kysymään tilanhoitajalta.
NG & kumpp. eivät kuitenkaan kysyneet tilanhoitajalta
Ei siellä muita telttaseurueita moottoripyörineen ollut vaikka jotkut haluavat sokeasti uskoa siihen.
Miten voi olla mahdollista että kukaan ei olisi sellaista huomannut.
Esim. Aili Karjalainen olisi ollut melkein toisen telttaseurueen vieressä pyykilä ennen neljää jos siellä olisi ollut telttailijoita - omiansa..
äölokiju kirjoitti:
Totta tosiaan, niinhän se kertoi:
Ei ollu tunnelmat ja energiat kohallaan.Toinen tytöistä oli vieläpäö erikoisen vilkas, olisiko edes pysyny koko iltaa omas porukas ettei ois jututtanu muita.Niin kyllä neljästä nuoresta ääntä lähtee.Tässä ihmetystä herättää se, että missä välissä tapahtui tämä NGn kertoma tyttöjen uinti? Sekä onkimisensa illalla? Näistä havannoista, ei ole kukaan paikalla uimassa olleista maininnut mitään. Pariskunta Kesseli, Happonen olivat lähteneet soutelemaan noin kello 21.00 -aikoihin ohittaneet kys. niemen, suuntanaan Lillnäsen-niemi. Silloin he olivat havainneet kaksi miestä murhaniemen kärjessä. Nähdyt olivat Aurasaari ja Iäs nimiset miehet, jotka olivat kertomansa mukaan tulleet seuralaistensa kanssa uimaan. Tämä seurue ei maininnut retkeläisistä mitään. Soutelijoiden palatessa Lillnäsen-niemestä noin. klo 22.30-aikoihin, he eivät enää nähneet mitään liikettä kys. niemissä. Aurasaari Iäs seurueen kanssa samoihin aikoihin oli ollut nuoripari uimassa Samuelsson, Miettinen. Sekä Pentti Kuitunen niminen mies kertoo olleensa kys. aikaan myöskin uimassa. Tämän perusteella voi päätellä, että viimeiset uimarit ovat poistuneet uimarannan alueelta viimeistään noin. klo 22.00 mennessä. Nuoripari Samuelsson, Miettinen ovat ilmeisesti olleet uimarannan tuntumassa noin tunnin verran ja poistuneet rannan läheisyydestä noin klo 22.00-aikoihin. Koska kertovat nähneensä ensimmäisessä niemessä istuvan nuorenparin. Jotka taas kertovat olleensa ensin istumassa vesilaitosrakennuksen seinustalla. Siirtyneet siitä sitten ensimmäiseen niemeen istumaan noin. klo 22.20 aikoihin. Istuva pariskunta oli myöskin nähnyt palaavat soutelijat, jotka kertoivat paluuajakseen noin. klo 22.30, ja matkalla ohittaessaan kys. niemet uimarantoineen, silloin siellä ei ollut näkynyt enää mitään liikettä. Kaikkien näiden ed. mainittujen pariskuntien kertomuksista ilmenee, että ovat poistuneet koko niemien alueelta kello 24.00 mennessä.
- Blabla...
omiansa.. kirjoitti:
Niin kyllä neljästä nuoresta ääntä lähtee.Tässä ihmetystä herättää se, että missä välissä tapahtui tämä NGn kertoma tyttöjen uinti? Sekä onkimisensa illalla? Näistä havannoista, ei ole kukaan paikalla uimassa olleista maininnut mitään. Pariskunta Kesseli, Happonen olivat lähteneet soutelemaan noin kello 21.00 -aikoihin ohittaneet kys. niemen, suuntanaan Lillnäsen-niemi. Silloin he olivat havainneet kaksi miestä murhaniemen kärjessä. Nähdyt olivat Aurasaari ja Iäs nimiset miehet, jotka olivat kertomansa mukaan tulleet seuralaistensa kanssa uimaan. Tämä seurue ei maininnut retkeläisistä mitään. Soutelijoiden palatessa Lillnäsen-niemestä noin. klo 22.30-aikoihin, he eivät enää nähneet mitään liikettä kys. niemissä. Aurasaari Iäs seurueen kanssa samoihin aikoihin oli ollut nuoripari uimassa Samuelsson, Miettinen. Sekä Pentti Kuitunen niminen mies kertoo olleensa kys. aikaan myöskin uimassa. Tämän perusteella voi päätellä, että viimeiset uimarit ovat poistuneet uimarannan alueelta viimeistään noin. klo 22.00 mennessä. Nuoripari Samuelsson, Miettinen ovat ilmeisesti olleet uimarannan tuntumassa noin tunnin verran ja poistuneet rannan läheisyydestä noin klo 22.00-aikoihin. Koska kertovat nähneensä ensimmäisessä niemessä istuvan nuorenparin. Jotka taas kertovat olleensa ensin istumassa vesilaitosrakennuksen seinustalla. Siirtyneet siitä sitten ensimmäiseen niemeen istumaan noin. klo 22.20 aikoihin. Istuva pariskunta oli myöskin nähnyt palaavat soutelijat, jotka kertoivat paluuajakseen noin. klo 22.30, ja matkalla ohittaessaan kys. niemet uimarantoineen, silloin siellä ei ollut näkynyt enää mitään liikettä. Kaikkien näiden ed. mainittujen pariskuntien kertomuksista ilmenee, että ovat poistuneet koko niemien alueelta kello 24.00 mennessä.
Niin uimarannalla olleista ei kukaan maininnut seurueen käyvän siellä uimassa.
Taas sinä vain sivuutat sen faktan, että illalla murhaniemessä on ollut populaa klo 24 saakka ja he ovat nähneet retkeilijät siellä. Ei ole tarvinnutkaan kertoa erikseen uimisista ym.
Eli asia jota ajat takaa, että heitä ei olisi nähty teltalla illalla vaan he olisivat olleet vierailulla markan leirissä on BUSTED! Murhaniemessä olleet henkilöt ovat nähneet heidät
Mikä pakko siellä on riekkua ja möykätä. Jos he ovat olleet normaalisti ja jutelleet ja pelanneet korttia, niin ei sellainen käytös kiinnitä kenenkään huomiota.
Jos siellä olisi oltu riitelemässä ympäripäissään, niin varmasti se olisi huomattu.
Mutta kun ei ole riidelty, niin silloin kukaan ei kiinnitä sen enempää huomiota - takaa-ajoa...
Blabla... kirjoitti:
Niin uimarannalla olleista ei kukaan maininnut seurueen käyvän siellä uimassa.
Taas sinä vain sivuutat sen faktan, että illalla murhaniemessä on ollut populaa klo 24 saakka ja he ovat nähneet retkeilijät siellä. Ei ole tarvinnutkaan kertoa erikseen uimisista ym.
Eli asia jota ajat takaa, että heitä ei olisi nähty teltalla illalla vaan he olisivat olleet vierailulla markan leirissä on BUSTED! Murhaniemessä olleet henkilöt ovat nähneet heidät
Mikä pakko siellä on riekkua ja möykätä. Jos he ovat olleet normaalisti ja jutelleet ja pelanneet korttia, niin ei sellainen käytös kiinnitä kenenkään huomiota.
Jos siellä olisi oltu riitelemässä ympäripäissään, niin varmasti se olisi huomattu.
Mutta kun ei ole riidelty, niin silloin kukaan ei kiinnitä sen enempää huomiotaTurha tässä on kiihtyä. Selvitellään vaan näitä aikoja. Toki tässä täytyy myöntää, että nämä uimareiden kellonajat ovat arvioituja noin - aikoja. Kuitenkin pidän lähtökohtana tähän aikakartoitukseen pariskunta Kesselin ja Happosen kertomusta ajallisesti. Koska he olivat tulleet linja- autolla Helsingistä Oittaalle, ja siitä olettaisin, että he pystyivät arvioimaan jälkeenpäin tämän lähtöajan milloin ovat lähteneet soutelelemaan tarkemmin. Ja se aika taas täsmää Aurasaari, Iäs-seurueen kertomaan uintiaikaan klo 21.00. Ja tämä ky. seurue oli nähnyt tämän nuorenparin myös samaan aikaan uimassa Simonssen,Miettinen, ja he ovat taas kertoneet uimaantuloajakseen itse noin. 21.00. Ja samoihin aikoihin on oman kertomansa mukaan ollut uimassa myös P.Kuitunen niminen mies. Ja tästä voi karkeasti arvioden päätellä sen, että uimassa olleet ihmiset ovat poistuneet rannalta viimeistään klo 22.00-mennessä. Ja kun pariskunta Happonen ja Kesseli paluumatkallaan ohittivat kys.niemet. Siellä ei enää näkynyt liikettä. Paluu tapahtui klo. 22.30-aikoihin. NG kertoo, että tyttöjen uinti tapahtui, kun rannassa ei ollut enää ketään uimareita. Eli tästä kaikesta päätellen uiminen olisi tapahtunut vasta klo. 22.30 - jälkeen.
- vaan säälitään
Taluttajanne kirjoitti:
Aloittakaa, eikun jatkakaa te, veljet ja sisaret!Ei ole oikein haukkua mielisairaita. Lisäksi Marjatta Sahakangas on alkoholisti, minkä jokainen hänen haastatteluaan kuunnellut saattoi havaita, jos tuntee kyseisen sairauden oireita ja ilmenemismuotoja.
- mimimimi
vaan säälitään kirjoitti:
Ei ole oikein haukkua mielisairaita. Lisäksi Marjatta Sahakangas on alkoholisti, minkä jokainen hänen haastatteluaan kuunnellut saattoi havaita, jos tuntee kyseisen sairauden oireita ja ilmenemismuotoja.
Ai kun ihanaa! Viimeinkin, viimeinkin päästään täälläkin haukkumaan oikein kunnolla tätä ämmää!
Kiitos, kiitos siitä!
Jatkakaa, pikku pojut, kyllä se samalla teidän pippeliännekin vahvistaa, ja saatte väristyksiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302498Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231879- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101640- 961389
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231385Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101348