Äiti miksi olen vammainen

poses

Poika alkaa kyselemään jo kun ikää tulee 4,5v sen kysymyksen jota olen pelännyt,miksikö? kun entiedä mitä siihen osaisi vastata.Pitäisikö olla rehellinen ja sanoa totuus suoraan vai kierrellä,totuus kun on ikävä ja miten lapsi sen tajuaisi ja miten se vaikuttaisi pojan isäsuhteeseen tulevaisuudessa.Siis sanonko pojalle olet vammainen kun isäsi oli laiska ja välinpitämätön eikä laittanut sinua turvaistuimeen sinä talviaamuna kun päiväkotiin olitte menossa.Älkää laskeko lapsia kenenkään kyytiin ellette ole varma että turvalaitteet on varmasti käytössä,siitä voitte saada koko elämän kestävän tuskan.

2

1319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiallinen linja

mitäpä jos purkaisit syyttelysi ekana miehesi kanssa? Tai vaikkapa
      terapiassa? Älä turhaan omaa vihaasi lapsen kautta pure.

Selität asiallisesti tapahtuman - ei siis syyttäen
      missään nimessa isää"laiskaksi ja välinpitämättömäksi" --- tai sen puoleen itseäsi "miksi
      tein lapsen juuri tuon miehen kanssa? miksi jätin lapsen isälle? Miksi en vienyt
      häntä itse? miksi en ollut lapseni kanssa silloin vain olin jossain muualla "tärkeämmässä"??
      Selität, että he olivat onnettomuudessa ja siinä kävi näin. Mikä siinä se ongelmakohta
      on?

• papos

Ongelma siis se että suututtaa kun saan katsella vammaista lasta,kun hän olisi raportin mukaan SELVINNYT PIENIN VAMMOIN JOS OLISI OLLUT ISTUIN KÄYTÖSSÄ.Istuin oli autossa tyhjänä se suututtaa kun elinikäiset vammat turhaan sai.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      234
      3982
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2297
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      140
      1449
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      929
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      920
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      827
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      756
    Aihe