Sain juuri ensimmäisen palkkalaskelmani jäätyäni osittaiselle hoitovapaalle. Laskelmassa näkyy "uusi" pienempi kuukausipalkka. Kuuluuko olla näin vai tulisiko laskelmassa näkyä, että "oikea" kk-palkkani on x-euroa yja nyt siitä maksetaan x%? Olen vähentäny työtunteja 37,5h/vko -> 30h/vko. Onko silloin oikein että uusi palkka on suoraan 80% vanhasta?
osittainen hoitovapaa - palkkalaskelma
SimoneDe
2
676
Vastaukset
- kuuden äiti
Äkkiä laskettuna se 30h on 80% 37,5 tunnista.
30/37,5x100=80
. - palkanlaskijana
Kyllä palkkalaskelmassa lukee juuri se kk-palkka joka sinulla nyt on.
Se on sinun kuukausipalkkasi ja sillä hyvä. Tällä hetkellä sinulla ei ole mitään muuta ns. "oikeaa" kuukausipalkkaa kuin tuo saamasi pienempi.
Sen mukaan lasketaan kaikki lisät, kaikki lomarahat, sairaspäivärahat yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1223044EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351425- 1041289
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621037Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1341018Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661017- 60947
- 41757
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22743Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta119713