Huomenna tuonne Vantaan varistoon. Yritin katsoa heidän nettisivuja mutta näköjään menee suomi-soffan kotisivuille. Aika hauska homma. Mitäs ne oikein myy muuta kun sohvia? onko joku kuullu tästä liikkeestä jotain? ja tietääkö joku olisko heillä nettisivuja?
Finnlandia
11
4912
Vastaukset
- verran
oon kuulut, että siinä olisi omistajana ainakin Sukari Topi (Masku), taikka sitten joku Suomi-Sohvan omistaja. Myyvät Virossa ja Kiinassatehtyjä sohvia, kyllä niillä varmaan jotain Suomastalaistakin on, mutta vähemmän. Hyvä nimi Finladia :-) Nettisivusta ei tietoa.
- löysinsellaset
www.finnlandia.com
- Parhaat sohvat
finnlandia.com
- Ostin
Kiitos Finnlandialle-tätä tarvitaan....myyvät kivoja sohvia jo alkaen hinnalla...toisin kuin muut
- sinne?
Ostin kirjoitti:
Kiitos Finnlandialle-tätä tarvitaan....myyvät kivoja sohvia jo alkaen hinnalla...toisin kuin muut
ihan oikeasti! ettekö jo mainoksen lay-outista näe kenen ketju on? en edes sisälle uskaltaisi astua. Katsokaas avajaisilmoituksen alalaidasta sänkymainos!! saastä pari tonnia. kiva. mutta mitä kuvan tuotteita ostat ja ennen kaikkea mitä ne maksaa??????
jepbulis - kilpaillaan omien kanssa
sinne? kirjoitti:
ihan oikeasti! ettekö jo mainoksen lay-outista näe kenen ketju on? en edes sisälle uskaltaisi astua. Katsokaas avajaisilmoituksen alalaidasta sänkymainos!! saastä pari tonnia. kiva. mutta mitä kuvan tuotteita ostat ja ennen kaikkea mitä ne maksaa??????
jepbulisVälkommen till våra stora utställningar där du hittar det mesta i möbelväg
Finnlandia Möbler/Masku Möbelhus har ett stort urval för ditt hem: Skinnmöbler, tygmöbler, matgrupper, bokhyllor, sängar, lampor, mattor och trädgårdsmöbler mm
- google haku on b.
"kansanmies" topi, tuo ruotsissa toimineen nimen tänne,ihan sama kumpi masku tai s-soffa,vetoaa tuulipuku kansaan näillä nimihirviöillä!Kävin auttamassa ystävää,oli ostanut halvan 3 2 sohvaryhmän,kysynyt myyjältä vielä ;Onko sohvat koottuna-on koottuna sanoo myyjä;No pakkauskoottuna,kiinalainen hymyilee =)
- juurikaan
mitään nähtävää. kävin avajaispäivänä liikkeessä. asiakkaita oli sisällä pari kappaletta. mutta mukava se on että saadaan lisää tarjontaa.
- sinneeilen
Minä kävin siellä eilen. Ei ollut ristinsieluakaan paikalla :) Minun mielestä liikaa tarjontaa.
- kysyin myyjältä
sinneeilen kirjoitti:
Minä kävin siellä eilen. Ei ollut ristinsieluakaan paikalla :) Minun mielestä liikaa tarjontaa.
Finnlandia ketju myy pääasiassa suomalaisia ja eestiläisiä (suomalainen suunnittelu) sohvia. Idän ihmeitä ei näyttänyt olevan juurikaan tarjolla. Sivut eivät varmasti johda suomisoffan tai minkään muunkaan halpahallin sivuille.
- sohvasankari
Hei
Ostin kyseisestä myymälästä sohvan heinäkuussa. Sohvan toimitus oli 5 viikkoa myöhässä ja kun se vihdoin tuli, se oli päällystetty väärin (siis värit olivat väärin). Toivat sohvan ja lupasivat toimittaa uuden piakkoin. Toimitus viipyi viipymistään ja lopulta, kun sohva oli tulossa, sohva olikin kärsinyt vesivahingon..joten jouduin jälleen odottamaan uutta sohvaa. "Lainaksi" sain väärin päällystetyn sohvan ja kuluttaja-asiamiehenkin asiaan ennätin jo sotkea, kun useita kuukausia tilauksestani oli kulunut. Johtaja lupasi hyvitystä sohvasta 100 e, koska odotusaikani venyi venymistään. NO, nyt ennen joulua, viime viikolla uusi sohva tuli, mutta lukemattomista yhteydenotoista huolimatta tuota hyvityssummaa ei tililleni ole kuulunut.
Suosittelen lämpimästi, ettei kukaan maksa mitään huonekaluista ennen kuin tavara on kotiin kuljetettu ja "hyväksi" havaittu. Sohvan laadusta en todellakaan mene takuuseen tämän jälkeen ja kenellekään en aio mokomaa kauppaa suositella. Paha kello kauas kantaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941759
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2351602- 901361
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!661032Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9904- 46862
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika37849