nyt en utele sitä, että kenen mielestä Räikkösessä on ainesta...
siinä tietty onkin...mutta kenen mielestä Hänessä on näköä?...Siis sitä tarkotan että onko ketään muu ihminen kenties hulluna häneeseen?
iihana?
Kimi Räikkönen
Annika*
4
574
Vastaukset
- 'fani'
Räikkönen on mahtava!!
paras F1 kuski entä teijän mielestä?:)- joo,joo
Eiköhän oo vähän aikasta sanoa Räikkösen olevan paras formula-kuski...eihän se ole ajanut vielä kilpailun kilpailua!!!
- valitettavasti
siinä oo muuta suurta kuin lippalakki
- <3<3<3<3<3<3<3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532726
- 88944
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11915- 49876
- 78787
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35751Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640- 81617
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85576- 48565