valittajien palsta

oma syy

Turhat valittajat kokoontuu täällä,itketään heti kun joku on sanonut tyhmäksi.
Nykyään kaikki on kiusaamista :katsot päin väärällä tavalla, tai et katso. Aina väärin jonkuun mielestä...

Maailmassa on valitettavasti aina niitä jotka vie, ja niitä joita viedään.

4

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Surullinen äiti

Miltä tuntuisi uinti pakkas-säässä marraskuussa joessa virtaavassa vedessä ja kahdeksan kilometrin kävely vielä tuulisella ilmalla kotiin,sen uinti reissun jälkeen kotiin.Sen jälkeen viisi peräkkäistä antipiootti kuuria perä jälkeen poskiontelotulehdukseen josta ei sitä ennen ollut tietoakaan.Haluaisin tietää miltä tämmöinyn sinusta tuntuisi kun se sinun kohdelle sattuisi,vieläkö olisit samaa mieltä kuin ajattelemattomuudessasi kirjoitit.No ei se tähän vielä loppunut sitten alkoi pjoukko potkiminen ,nurin vain ja sakilla potkittiin mustelmille,en tiedä mitä kiusaajat tästä saivat ,""hyvänkö olon vai "" mutta on se hyvä että sinä näet niin kuin opettajatkin kun apua äitinä lapselleni pyysin etteikannata turhaan vaivautua,mokoman asian puolesta.Mitä se haittaa jos pilataan neljätoista vuotiaan herkän poikalapsen elämä,kunhan itsellä on kaikki hyvin.Äitinä olen valvonut ja itkenyt asian takia paljon ,mutta lastani en silti ole pystynyt auttamaan,koska niin monet ovat kanssasi samaa mieltä titäs turhista ruikuttamaan.Jos joskus tulevaisuudessa omat lapsesi kokevatsaman niin muista silloin kuinka kova kohtalo on ollut myös muilla ja olet ollut sitä mieltä että hakataan vaan neljätoistavuotias lapsi mustelmille vaan ,turhat ruikutukset pois vaan.PS.Kirjoita sitten lisää vasta kun sinulla kokemusta tämmöisistä asioista.

• Kun kerran olet niin fiksu, ja tiedät kaiken kiusaamisesta vastaappa:

Jos sinua kiusataan sen takia, että kiusaaja on sinulle kateellinen, niin onko sekin sinun omaa syytäsi?

"Valitusta" et saa maailmasta loppumaan.

• maksamme velkaa

Kyllähän muakin koulussa yritettiin"viedä" ja parin päätä pidemmän toimesta hetken vietiinkin mutta...niillä runkkareilla kasvu pysähtyi mulla ei, nyt on korvaukset maksettu, toisen nenää ei lääkäritkään ole saanu oijottua ja toinen muistuttaa pysyvästi perunaa. Kalliiksihan toi tuli mutta tuntuupahan mahtavalta oli joka pennin arvoista!
      ei ole muutkaan mulkvistit unohtunu en vain ole vielä törmänny niihin kartsalla mutta vielä sekin päivä koittaa ... niin sitähän voisi järjestää vaikka luokka-kokouksen!!!

• TIEDETÄÄN

JOO kyllä sitä voi kiusaamisesta puhua eikä se ole valittamista ja tosta kiusaamisesta,sinua ei ilmeisesti olla kiusattu tarpeeksi kunnolla kun huomautat tollaisesta asiasta NÄISSÄ KAIKISSA ASIOISSA on kyse välinpitämättömyydestä,ihmiset rakastakaa lähimmäisiänne ja kyllä ne kiusaajat saavat jossain vaiheessa elämää huomata sen et myös heitä pahempia kiusaajia on ja ne sitten puree et vittu sillee,kiusaaminen kouluissa on nykyään yleistyny paljon ja se johtuu siitä kun vanhemmat ei ole osannu kasvattaa lapsiansa niin että ne osaisivat kunnioittaa lähimmäisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      66
      880
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      643
    Aihe