Hevi Evilä

Lankultahyllely on p....

Toiset osaavat voittaa ja hävitä,tämä heviletti ei .
Tässä on tulos kun naistenlehdissä oleminen on tärkeintä.
Ei sitä kertaa tv:ssä ettei lettiä pitäisi sukia korvan taakse.
Tommilla,mene itsehillintä kurssille,ikää on tapoja ei.

5

859

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedoksi

      kaikki hepinkeittäjät on jatkossa...mites nyt suu pannaan ??

    • .

      Ja toiset osaavat moittia ja saavat siitä nautintoja,

      aika vaikea on maailman väestön 6 500 000 000 joukosta nousta parikymmenen maailman parhaan joukkoon.

      mikä lienee oma menestyksesi, asutko edes omakotitalossa ihanan perheesi kanssa ja tallissa uusi maasturi ja joku pieni kaupunkiauto ?

    • jj

      Nyt olisi hyvin tärkeää että Tommi Evilä joutisi kilpailukieltoon joksikin aikaa. Urheilu on muutenkin saanut huonoa mainosta viime aikoina urheilijanuorten juopottelun takia. Olisi myös mielenkiintoista tietää mikä on sponsori Adidaksen suhtautuminen urheiluun ja väkivaltaan?

      • södra österbotten

        Loistava ratkaisu....urheilijoista puolet olisivat kohta kilpailukiellossa noilla sun antamillas kriteereillä. Enemmänkin olen pettynyt siihen, jotta Evilä ei tarjonnut luuvitosta Juuselalle.


      • jj
        södra österbotten kirjoitti:

        Loistava ratkaisu....urheilijoista puolet olisivat kohta kilpailukiellossa noilla sun antamillas kriteereillä. Enemmänkin olen pettynyt siihen, jotta Evilä ei tarjonnut luuvitosta Juuselalle.

        Hej, södra Österbotten,

        jos MM-kisojen Suomen edustaja yleisradion lähetyksessä puhuu väkivallasta toimittajaa kohtaan, silloin se ei enää ole mikään pikkuasia. Ehdoton nollatoleranssi vaaditaan yleisurheilussa väkivallan suhteen. Juniorit oppivat nyt idoliltaan miten pitää suhtautua häviöön "miesmäisesti".

        Ne lajit joissa tällainen puhuminen on yleistä ja sallittavaa, ne ovat jotain aivan muuta kuin urheilua. Reagoimalla nyt Urheiluliitto tekisi asian hyvin selväksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1459
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1069
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      895
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      162
      759
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      700
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      577
    8. 52
      571
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe