Toiset osaavat voittaa ja hävitä,tämä heviletti ei .
Tässä on tulos kun naistenlehdissä oleminen on tärkeintä.
Ei sitä kertaa tv:ssä ettei lettiä pitäisi sukia korvan taakse.
Tommilla,mene itsehillintä kurssille,ikää on tapoja ei.
Hevi Evilä
5
859
Vastaukset 5
- tiedoksi
kaikki hepinkeittäjät on jatkossa...mites nyt suu pannaan ??
- .
Ja toiset osaavat moittia ja saavat siitä nautintoja,
aika vaikea on maailman väestön 6 500 000 000 joukosta nousta parikymmenen maailman parhaan joukkoon.
mikä lienee oma menestyksesi, asutko edes omakotitalossa ihanan perheesi kanssa ja tallissa uusi maasturi ja joku pieni kaupunkiauto ? - jj
Nyt olisi hyvin tärkeää että Tommi Evilä joutisi kilpailukieltoon joksikin aikaa. Urheilu on muutenkin saanut huonoa mainosta viime aikoina urheilijanuorten juopottelun takia. Olisi myös mielenkiintoista tietää mikä on sponsori Adidaksen suhtautuminen urheiluun ja väkivaltaan?
- södra österbotten
Loistava ratkaisu....urheilijoista puolet olisivat kohta kilpailukiellossa noilla sun antamillas kriteereillä. Enemmänkin olen pettynyt siihen, jotta Evilä ei tarjonnut luuvitosta Juuselalle.
- jj
södra österbotten kirjoitti:
Loistava ratkaisu....urheilijoista puolet olisivat kohta kilpailukiellossa noilla sun antamillas kriteereillä. Enemmänkin olen pettynyt siihen, jotta Evilä ei tarjonnut luuvitosta Juuselalle.
Hej, södra Österbotten,
jos MM-kisojen Suomen edustaja yleisradion lähetyksessä puhuu väkivallasta toimittajaa kohtaan, silloin se ei enää ole mikään pikkuasia. Ehdoton nollatoleranssi vaaditaan yleisurheilussa väkivallan suhteen. Juniorit oppivat nyt idoliltaan miten pitää suhtautua häviöön "miesmäisesti".
Ne lajit joissa tällainen puhuminen on yleistä ja sallittavaa, ne ovat jotain aivan muuta kuin urheilua. Reagoimalla nyt Urheiluliitto tekisi asian hyvin selväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73873
- 113789
- 140725
- 37722
- 70627
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40619Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu161511- 28508
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58503Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35484Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti47480- 63465
- 69455
- 41432
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0432Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa30424- 45423
- 35418
Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74416Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks59405