Toiset osaavat voittaa ja hävitä,tämä heviletti ei .
Tässä on tulos kun naistenlehdissä oleminen on tärkeintä.
Ei sitä kertaa tv:ssä ettei lettiä pitäisi sukia korvan taakse.
Tommilla,mene itsehillintä kurssille,ikää on tapoja ei.
Hevi Evilä
5
724
Vastaukset
- tiedoksi
kaikki hepinkeittäjät on jatkossa...mites nyt suu pannaan ??
- .
Ja toiset osaavat moittia ja saavat siitä nautintoja,
aika vaikea on maailman väestön 6 500 000 000 joukosta nousta parikymmenen maailman parhaan joukkoon.
mikä lienee oma menestyksesi, asutko edes omakotitalossa ihanan perheesi kanssa ja tallissa uusi maasturi ja joku pieni kaupunkiauto ? - jj
Nyt olisi hyvin tärkeää että Tommi Evilä joutisi kilpailukieltoon joksikin aikaa. Urheilu on muutenkin saanut huonoa mainosta viime aikoina urheilijanuorten juopottelun takia. Olisi myös mielenkiintoista tietää mikä on sponsori Adidaksen suhtautuminen urheiluun ja väkivaltaan?
- södra österbotten
Loistava ratkaisu....urheilijoista puolet olisivat kohta kilpailukiellossa noilla sun antamillas kriteereillä. Enemmänkin olen pettynyt siihen, jotta Evilä ei tarjonnut luuvitosta Juuselalle.
- jj
södra österbotten kirjoitti:
Loistava ratkaisu....urheilijoista puolet olisivat kohta kilpailukiellossa noilla sun antamillas kriteereillä. Enemmänkin olen pettynyt siihen, jotta Evilä ei tarjonnut luuvitosta Juuselalle.
Hej, södra Österbotten,
jos MM-kisojen Suomen edustaja yleisradion lähetyksessä puhuu väkivallasta toimittajaa kohtaan, silloin se ei enää ole mikään pikkuasia. Ehdoton nollatoleranssi vaaditaan yleisurheilussa väkivallan suhteen. Juniorit oppivat nyt idoliltaan miten pitää suhtautua häviöön "miesmäisesti".
Ne lajit joissa tällainen puhuminen on yleistä ja sallittavaa, ne ovat jotain aivan muuta kuin urheilua. Reagoimalla nyt Urheiluliitto tekisi asian hyvin selväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen745603Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2744900Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453224Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052663Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52352Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41595Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151565Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291418Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211260Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei127865