Muistakaapas muutama seikka ennen kuin tulette koirapuistoon hyvät ihmiset(asia koskee vain jos muita koiria on puistossa):älkää antako makupaloja koirillenne,älkää ottako pieniä koirianne syliin paniikissa jos toinen koira tulee lähelle tai haistelemaan,älkää lässyttäkö koirallenne"ei mitään hätää mami on tässä...",älkää pitäkö koirianne remmissä kiinni kun toiset haistelevat sitä mutta katsokaa koirienne perään ja antakaa niiden nauttia toisten koirien seurasta ilman hössötystänne.Kiitos!
Koirapuistossa kävijät!
4
570
Vastaukset
- Kumpa kaikki...
Ehdottomasti samaa mieltä,valitettavasti näin ei yleensä käy ja sitten itketään...
- ottakaa
pannat ja valjaat pois tapaturmien välttämiseksi. Kiitos :)
- atlatl
...arkiintuu lisää,jos sen ottaa syliin,koska sylittäminen palkitsee koiran sen hetkisen käytöksen.
Ja puistosta vielä:
Puistossa riehuminen ei korvaa lenkittämistä.
Koira puistoon vasta lenkin päätteeksi,niin ovat rennompia ja tappelut vähemmän mahdollisia.
Remmissä koira sitäpaitsi pelkää enemmän,koska ei koe pääsevänsä pakoon epämieluisaa tilannetta.
Eli samaa mieltä,ei koiraa remmissä puistoon.- Heli Gee
Totta, koira ilman remmiä puistoon!
Itse joudun pitämään riimussa omaa koiraa kun puistossa ollaan ettei satu mitään.
Itse en ainakaan ole nähnyt puistossa irlanninsusikoiria kuten minun neljä koiraa ovat, niin en ota riskiä jos helposti hermostuva irkkis lähtiskin jonkun perään, tai puhumattakaan irlanninsusikoira pentu! Sen takia vien aina yksi koira kerrallaan. Tosin koirapuistossa ei ole paljon nauttimista juuri koskaan, sinne viedään leluja ja nameja, pieniä koiria jotka pelkäävät "hevosenpuolikasta".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai908416Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424738Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414391Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit452615Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.981478- 401296
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441246Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641152Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391150Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1671090