Muistakaapas muutama seikka ennen kuin tulette koirapuistoon hyvät ihmiset(asia koskee vain jos muita koiria on puistossa):älkää antako makupaloja koirillenne,älkää ottako pieniä koirianne syliin paniikissa jos toinen koira tulee lähelle tai haistelemaan,älkää lässyttäkö koirallenne"ei mitään hätää mami on tässä...",älkää pitäkö koirianne remmissä kiinni kun toiset haistelevat sitä mutta katsokaa koirienne perään ja antakaa niiden nauttia toisten koirien seurasta ilman hössötystänne.Kiitos!
Koirapuistossa kävijät!
4
532
Vastaukset
- Kumpa kaikki...
Ehdottomasti samaa mieltä,valitettavasti näin ei yleensä käy ja sitten itketään...
- ottakaa
pannat ja valjaat pois tapaturmien välttämiseksi. Kiitos :)
- atlatl
...arkiintuu lisää,jos sen ottaa syliin,koska sylittäminen palkitsee koiran sen hetkisen käytöksen.
Ja puistosta vielä:
Puistossa riehuminen ei korvaa lenkittämistä.
Koira puistoon vasta lenkin päätteeksi,niin ovat rennompia ja tappelut vähemmän mahdollisia.
Remmissä koira sitäpaitsi pelkää enemmän,koska ei koe pääsevänsä pakoon epämieluisaa tilannetta.
Eli samaa mieltä,ei koiraa remmissä puistoon.- Heli Gee
Totta, koira ilman remmiä puistoon!
Itse joudun pitämään riimussa omaa koiraa kun puistossa ollaan ettei satu mitään.
Itse en ainakaan ole nähnyt puistossa irlanninsusikoiria kuten minun neljä koiraa ovat, niin en ota riskiä jos helposti hermostuva irkkis lähtiskin jonkun perään, tai puhumattakaan irlanninsusikoira pentu! Sen takia vien aina yksi koira kerrallaan. Tosin koirapuistossa ei ole paljon nauttimista juuri koskaan, sinne viedään leluja ja nameja, pieniä koiria jotka pelkäävät "hevosenpuolikasta".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk913849Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921999Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871803- 1441682
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1021503- 1631503
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671442Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001354- 861297