tädin hassu vahinko:)

äiskä-80

Pikkusiskoni on yhden lapseni kummi ja itse vielä (kai) sinkku, lapsirakas tosin. Hän vei ystävällisesti kesälomalla lapset päiväksi ulos, että saimme isännän kanssa päivän "lomaa". Päivä oli mennyt hienosti siihen asti, kun siskoni piti tulla lasten kanssa pois keskustasta bussilla, missä he viimeksi olivat hampurilaisilla.

Ihmettelin kun sisko soitti kännyyni, että kaikki okei mut pystytkö kuitenkin hakeen heiät jo autolla. Sanoin, että ok, tulkaa ulos kauppakeskuksen eteen niin haen, mut voi mennä hiukan aikaa. Sisko oli käyttänyt kolme pientä yksitellen vessassa, mutta jo seisomistyylistä näin heidän ulkona odottaessaan, että ei ollut itse uskaltanut käydä helpotuksella vahtimatta lapsia. Tunnollinen kun on.

Ei ollut yllätys, kun systeri sanoi siinä, että hän kipaisee vielä tuolla naistenhuoneessa. Laitoin tytön ja pojat autoon ja ooteltiin siskoo. No, se tulee takas niinkuin ei mitään, vaikka sillä on farkkujen sisäreidet märkänä polviin asti! Vaaleet "rodeot" kun oli jalassa niin se näky ihan törkeesti, että vahinkohan sille oli käyny, vaikka se kuittaskin sen autossa vaan, että "Hana vähän roiskas". Lapset oli ihan hiljaa, enkä itsekään halunnut nolostuttaa siskoo lisää ja olin myös asiasta hiljaa. Systeri ehdotti, että mennään sen kautta, niin se vaihtaa farkut. Lapset oli päivästä jo aika väsyneitä ja melkein unessa kotiin asti.

Lopulta kun päästään kotiin niin isä kysy, että "No, mites päivä meni, tapahtuko mitään jännää?" Pienin (meiän tyttö) miettii ja täräyttää sitten että: "N****-täti pissas housuu!"

Systerin ilme oli näkemisen arvoinen...

2

1452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -tosikko-

Mulle käy noin yhtenään, viimeisen synnytyksen jälkeen ei ole tarvinnut kuin yskäistä.

käytetään vauvelin kans samoja vaippoja, eikä ole edes jännää.

• kissabyxx

kerran jos sattuu niin tuskin toiste:) Mulla kun vähän vastaava sattu lapsen edessä niin pieni katsoi oikeudekseen tehdä taas housuunsa. Kun äiskäkii!!! Sain opettaa toisen kerran kuivaksi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kyllä tiedän että ajattelet

Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä
      Ikävä
      21
      8461
    2. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      339
      1631
    3. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      381
      1361
    4. Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa

Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset
      Maailman menoa
      287
      1340
    5. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      6
      1285
    6. Jos totta puhutaan niin

Ikävöin sua ihan valtavasti
      Ikävä
      67
      1232
    7. Yksi elämän pahimmista virheistä

Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo
      Ikävä
      33
      1050
    8. Ensi vuonna

Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin
      Ikävä
      24
      1036
    9. Parempaa uutta

vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.
      Ikävä
      50
      982
    10. Odotatko sä

Ensi vuotta ja sitä että näet kaivattua?
      Ikävä
      36
      968
    Aihe