Onko teille sattunut tulemaan laskua "Voice Streamiltä"?
Meille tuli huonosti tulostunut lasku, pojan "seksipuheluista"
Onnistuin saamaan selvää osasta huonosti tulostuneesta kohdasta, jossa oli eriteltynä puhelut. Yllättäin laskusta löytyi puheluita, joita ei kuitenkaan löytynyt Elisan puhelutiedoista!
Firma siis laskuttaa olemattomista puheluista! Kun kohteena on varhaisnuoret, vanhemmat yleensä vain huutavat lapsille, ja maksavat puhelut kiltisti (Kuinka tarkastaisikaan puheluerittelyt, koska se kohta laskussa tulostuu heikosti, ja onhan jo lapsi myöntänyt soittaneensa kyseiselle linjalle).
Minua alkoi "vit....maan" että tuo nilkki tarjoaa palveluitaan liittymille, joissa on saldorajat ja viihdelinjojen estot. Ja kun nyt satuin saamaan selvää laskusta sen verran, että pystyn todistamaan ylimääräisen laskutuksen, päätin tehdä rikosilmoituksen.
Olen siis jättänyt rikosilmoituksen, mutta kuten voitte hyvin arvata poliiseja tuskin kiinnostaa alkaa paperitöihin, toivoisin muidenkin laskun saajan ottavan yhteyttä poliisiin, jolloin poliisin on vaikeampi ohittaa asiaa olan kohautuksella, joka onnistuu yksittäisten rikosilmoitusten kohdalla helpomin.
Eli jos kotoasi löytyy lasku, joka on tulostunut huonosti puheluerittelyjen kohdalta, ole kiltti ja vie se poliisille. Jos tarmoa riittää, niin hakekaa puhelutiedot kyseisen laskun ajalta, ja verratkaa niitä laskun aikoihin (mikäli saatte selvää joidenkin puheluiden ajankohdasta)
Kiitos kaikille, yhdessä nypimme moiset punkit yhteiskunnan selkänahasta.
Voice Stream
Joukkokanne?
0
223
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp80688Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm44649- 39636
- 87561
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111543- 38482
- 41481
- 71457