faux queen

fauxxxxx

Olen nuori nainen, arkityyliltäni hyvin adrogyyninen, joskus minua erehdytään luulemaan pojaksikin kun ruumiinrakenteeltanikin olen laiha ja jokseenkin poikamainen. Sosiaalinen sukupuoleni on melko neutraali ja en mitenkään siis vieroksu tai pidä vääränä omaa biologista sukupuoltani. Olen aina kokenut tarvetta toisinaan laittautua yliampuvasti jos näin voi asian ilmaista. Tykkään silloin tällöin pukeutua drag queen-tyylisesti, laittaa peruukin ja meikata todella voimakkaasti ja pukeutua ylinaisellisesti ja näyttävästi. Luin vähän aikaa sitten että minunlaisiani naisia on olemassa enemmänkin ja heitä sanotaan faux queeneiksi. Tajusin heti että minähän olen juuri sellainen, tuntui kuin olisin löytänyt puuttuvan palan. Olin nimittäin todella pitkään miettinyt että onko minulla ikään kuin "oikeutta" olla naiseksi pukeutuva transvestiitti kun biologiselta sukupuoleltanikin olen nainen. Mietin vain, että hyväksyttekö te oikeat tranvestiitit joukkoonne faux queenin vai jääkö sellainen väkisinkin väliinputojaksi? Olisi nimittäin mukavaa, että joskus vielä voisin käydä joissakin tapahtumissa naiseksi pukeutuneena.

10

955

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oon vaan

kuullostaa tosi hauskalta. mene joskus DWC:n kahviillalle. Saat varmaan mukavan vastaanoton. Porukka siellä on hyvin avomielinen. Transvestiittejä suurin osa.

• Itse vaikutan itämaisen tanssin yhdistyksessä. Itämaisessa tanssissa yhdistyvät liikunta ja esiintymisasut. Voisi sanoa sitä aikuisten naisten prinsessaleikiksi.

Kukaan tanssijoista ei oikeasti halua olla itämainen tanssijatar 24/7. Kaikki tykkäävät tanssista ja kurinalaisesta treenistä. Treeni on haastavaa, puolet jumppaa. Joka kauden päätteeksi kokoonnutaan juhliin, jossa pukeudutaan esiintymisasuihin ja esiinnytään toisillemme.

Nämä naiset rentoutuvat päästessään irti arjen harmaudesta ja leikkimään mielikuvituksellaan. Minun mielestäni tällainen toiminta on ihan normaalia ihmisten virkistäytymistä. Ja on mukaan uskaltautunut muutama transvestiittikin.

Tiedoksi kaikille että transtukipiste järjestää jälleen itämaisen tanssin kurssin tänä syksynä. Tässä transtukipisteen sivuilta poimittua:

"
      ITÄMAINEN TANSSI

Itämaisen tanssin oppitunnit pidetään maanantaisin kuntokeidas Sandelsissa (Välskärinkatu 4) klo 19:30-20:30. Lisätiedot kurssin opettajalta Taina Suutari-Raita [email protected] /
      0415368038 tai [email protected]
      "

• mtowl

heips olisi kiva jutella asioista jos mtow prosessia harkitseva kiinnostaa
      [email protected]

• voisin liittyä seuraasi... ihan milloin vain.
      itse kävin elämäni ensimmäisen kerran ulkona tiittinä taffis tampereella vkl:na ja sanon että ilmapiiri bileissä oli sanoinkuvailematon. suosittelen kyseisen kaltaista tapahtumaa kaikille ketä vain suinkin jokin erilaisuuden oire häiritsee, tarkoittaen liikkumista yö elämässä. ks http://www.iltasanomat.fi/videot/viihde/1725143
      jokaisella on oikeus olla se mitä haluaa...
      [email protected]

• "Jaana"

Tervetuloa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• e4ws54664

Vähän myöhäinen tervetulotoivotus. Jokohan kyllästyi odottelemaan viidessä vuodessa.

• Lunedi

Hei,

Olen itsekin ihan innoissani faux queenina olemisesta. Tälläkin hetkellä surffaan netistä kaikkea kivaa ja uutta. Luulin olevani ihan yksinäinen tämän asian hehkuttaja, mutta onneksi ainakin tältä foorumilta löytyi saman henkisiä ihmisiä. Olen imenyt kuin sieni kaikki RuPauls drag race kaudet ja nauttinut niistä suunnattomasti. Olisi mukava tavata muitakin asiasta iloitsevia ihmisiä. Kysymys kuuluukin, missä?

• Faux man

Faux queen - upeaa! Opinpa taas uuden termin, ja hyvältä kuulostaa noin muutenkin. :)

Anna palaa vaan, aloittaja! Sinulla on varmaan hieman helpompaakin olla queen, kuin miehillä.

Olisipa hauska nähdä joskus faux queen livenä.

• Minusta jotkut drag queenit/drag-artistit ovat upeita. Ihailen heitä, ainakin jonkun verran, vaikka en itse juurikaan meikkaa, mutta he ovat värikkäitä ilmestyksiä. Yhessä Dr.Philin jaksossa oli kerran mukana pariskunta, josta nainen pukeutui välillä kuin drag queen. Tämä nainen piti myös drag-esitysten katsomisesta ja hänellä oli ystävinään ihmisiä, joista osa toimi drag-artisteina. Myös joitain transvestiitteja kuului hänen ystäviinsä. Naisen mies oli hyvin konservatiivinen eikä oikein hyväksynyt tätä vaimonsa juttua eikä kaikkia ystäviäkään. Dr.Philin mielestä naisessa ei ollut mitään vikaa. Hän kysyi mieheltä miksi vaimollasi ei saa olla omia harrastuksia. Ihmettelin miksi tämä nainen oli alunperin mennyt naimisiin miehen kanssa, jonka kanssa ajatus- ja arvomaailmat eivät oikein kohdanneet.

• Eräs arvio

Drag-artistit voidaan luokitella näyttelijöiksi. Useimmiten heillä ei ole transtaustaa vaan haluavat vain esiintyä kyseisessä roolissa aivan kuten muutkin näyttelijät. Meikkaus ja näyttävä pukeutuminen on yleistä näyttelijöillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3035
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      119
      1245
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1047
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      961
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      925
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      897
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      871
    8. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      161
      851
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      844
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      784
    Aihe