Remontoin 1962 mallin Volvo bussia jossa on D67 Diesel-moottori. Joku on poistanut joskus termostaatin. Ostin uuden termostaatin (joka on samanlainen 54 mm leveä termari kuin Amazonissa). Termostaatti sopii tuonne hyvin kooltaa, mutta miten termari kiinnitetään tuonne. Puuttukohan sieltä joku osa, koska termostaatti kotelossa ei ole mitään mikä kiristäisi termarin sinne. Onko kellään tietoa?
Volvo D67 bussin moottorin termostaattiasiaa
3
788
Vastaukset
- Kapteeni Morgan
Termariin kuuluu olla sen ympärille venytettävä kumitiiviste, ei muuta tiivistettä.
- busman1
sama kapu kirjoitti:
Joo kyllä mulla on se tiiviste, mutta koneen termostaattikotelo on varmaan neljä senttiä syvä eli se ei pelkän sen tiivisteen avulla pysy siellä vaan tohon on varmaan kuulunut vielä jonkinlainen putki tai nelisen senttiä syvä rengas, joka kiristää sen termarin kotelon jompaan kumpaan päähän. Normi henkilöautossahan kun avaa termarin kannen niin siinä on sellainen ura jonka väliin se termari sijoittuu, mutta tässä se kotelo on tosiaan neljä senttiä syvä ja vaikka laittaa sen tiivisteen niin termari ei pysy yhdessä kohdassa vaan vaeltelee siinä ees taas. Eli joku osa tuosta täytyy puuttuua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1313950- 193455
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans173397- 793337
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe613244- 492991
- 292905
- 542657
- 742628
- 192377