HP:n tulostimet

Tulostin

Olen hankkimassa tulostinta, ja tarjouksessa olisi HP psc 1110 sekä 1350. Skannaan kuvia, teen kotisivuja ja tulostan paljon erilaisia esitteitä. Onko kellään kokemusta näistä tulostimista? Miten ovat toimineet, mitä puutteita jne. Vai kannattaako säästää euroja vielä johonkin parempaan. Olisin kiitollinen vastauksista.

11

2655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epson

      Jos kerran käyttötarkoitus on kuvaamasi niin on kyllä rehellisesti sanottava että UNOHDA.

      Ettei tulisi väärinymmärrystä niin merkki on hyvä ja luotettava,mutta niinkauan kun puhutaan että se tulee valokuvakäyttöön niin silloin se ei ole tuo laite.

      • Kysyjä

        Ehdotattaisit siis jotain muuta merkkiä? Kerro vähän, mitä, millaista ja mistä saan tietoja siitä?


      • Epson
        Kysyjä kirjoitti:

        Ehdotattaisit siis jotain muuta merkkiä? Kerro vähän, mitä, millaista ja mistä saan tietoja siitä?

        Ymmärsin että kyseessä oli tällainen monitoimilaite jassa on niin tulostin kuin
        scannerikin ?
        Olinko oikeassa ?


      • kysyjä
        Epson kirjoitti:

        Ymmärsin että kyseessä oli tällainen monitoimilaite jassa on niin tulostin kuin
        scannerikin ?
        Olinko oikeassa ?

        Tulostin, skanneri ja kopiokone yksissä kuorissa. En ole oikein koskaan tykännyt noista yhdistelmälaitteista, mutta tästä merkistä olen tähän asti kuullut pelkkää hyvää. Olen hankkimassa myös digikameraa, ja näillä tulostimilla voisi tulostaa myös suoraan ilman tietokonetta. Niin tietysti monilla muillakin, ei sen puoleen! Ruokahalu kasvaa syödessä, mutta tarkemmin ajatellen kriteerinä voisi olla se, että kuvat tulostuvat "tavallisille" ihmisille riittävän hyvin, ammattilaiset ovat ihan eri sarjansa. Näissä asioissa on helppo langeta siihen "tarkkuus ja terävyys" luukkuun, mitä me maija ja matti meikäläiset emme edes huomaa - se on tärkeämpää tekijälle itselleen. Mitä mieltä olet, kannattaako aloittaa rahapussille sopivasta ja myöhemmin vaihtaa, vai katoaako koko laitteen arvo heti kun se on ovesta sisälle kannettu? Niin se tietysti tekee...


      • Epson
        kysyjä kirjoitti:

        Tulostin, skanneri ja kopiokone yksissä kuorissa. En ole oikein koskaan tykännyt noista yhdistelmälaitteista, mutta tästä merkistä olen tähän asti kuullut pelkkää hyvää. Olen hankkimassa myös digikameraa, ja näillä tulostimilla voisi tulostaa myös suoraan ilman tietokonetta. Niin tietysti monilla muillakin, ei sen puoleen! Ruokahalu kasvaa syödessä, mutta tarkemmin ajatellen kriteerinä voisi olla se, että kuvat tulostuvat "tavallisille" ihmisille riittävän hyvin, ammattilaiset ovat ihan eri sarjansa. Näissä asioissa on helppo langeta siihen "tarkkuus ja terävyys" luukkuun, mitä me maija ja matti meikäläiset emme edes huomaa - se on tärkeämpää tekijälle itselleen. Mitä mieltä olet, kannattaako aloittaa rahapussille sopivasta ja myöhemmin vaihtaa, vai katoaako koko laitteen arvo heti kun se on ovesta sisälle kannettu? Niin se tietysti tekee...

        No myöskään itse en ole noiden yhdistelmälaitteiden ystävä.
        Ja nyt sinäkin jo aloit periaatteessa tinkiä vaatimuksistasi.
        Jollen kovin paljon väärin muista niin pojalla on juuri tuollainen 1110 malli ja eihän sitä niin voi sanoa että se olisi jo kotiin tuotaessa arvoton.
        Mutta tähdennän vielä sitä että valokuvatasoa ei
        siinä ole kumpikaan ei tulostin eikä scanneri.

        Täytyy vielä illan mittaan hieman perehtyä aiheeseen mutta ilmeisesti tuokin olisi sittenkin riittävä kun vaatimustasokin laski.

        Tuotteen laadussa ei varmasti ole moittimista.

        Pojan käyttökin on niin vähäistä ettei sen perusteella osaa kestävyydestä paljon sanoa,mutta onhan laitteella takuu.


      • Kysyjä
        Epson kirjoitti:

        No myöskään itse en ole noiden yhdistelmälaitteiden ystävä.
        Ja nyt sinäkin jo aloit periaatteessa tinkiä vaatimuksistasi.
        Jollen kovin paljon väärin muista niin pojalla on juuri tuollainen 1110 malli ja eihän sitä niin voi sanoa että se olisi jo kotiin tuotaessa arvoton.
        Mutta tähdennän vielä sitä että valokuvatasoa ei
        siinä ole kumpikaan ei tulostin eikä scanneri.

        Täytyy vielä illan mittaan hieman perehtyä aiheeseen mutta ilmeisesti tuokin olisi sittenkin riittävä kun vaatimustasokin laski.

        Tuotteen laadussa ei varmasti ole moittimista.

        Pojan käyttökin on niin vähäistä ettei sen perusteella osaa kestävyydestä paljon sanoa,mutta onhan laitteella takuu.

        Jostainhan sitä on lähdettävä, eikä aina heti osaa oikeita asioita kertoa. Tietysti sitä haluaisi maat ja taivaat, kun on juur hankkinut uutta tietotekniikkaa kotiin!

        Olisi mukava päästä jo kokeilemaan, miltä kaikki tekemykseni tulostettaessa näkyvät. Teen kyllä tutuilleni esitteitä ja hinnastoja, joiden haluaisin näyttävän hyvältä. Kyllä valokuvaamo saa silti toistaiseksi hoitaa kuvien kehityksen, kun siihen digikameraankin on vielä pitkä "sentti". Kiitos kuitenkin vastauksestasi, ja mukava jos paneudut asiaan. En kuitenkaan ole "maankuulua" valokuvaajatasoa, joten pakko tyytyä vähempään...


      • Epson
        Kysyjä kirjoitti:

        Jostainhan sitä on lähdettävä, eikä aina heti osaa oikeita asioita kertoa. Tietysti sitä haluaisi maat ja taivaat, kun on juur hankkinut uutta tietotekniikkaa kotiin!

        Olisi mukava päästä jo kokeilemaan, miltä kaikki tekemykseni tulostettaessa näkyvät. Teen kyllä tutuilleni esitteitä ja hinnastoja, joiden haluaisin näyttävän hyvältä. Kyllä valokuvaamo saa silti toistaiseksi hoitaa kuvien kehityksen, kun siihen digikameraankin on vielä pitkä "sentti". Kiitos kuitenkin vastauksestasi, ja mukava jos paneudut asiaan. En kuitenkaan ole "maankuulua" valokuvaajatasoa, joten pakko tyytyä vähempään...

        Oliko mahdollisesti kuinka suuri hintaero noilla kahdella mallilla.

        Itse katsoin hovihankkijani hinnastoa niin olisi
        tällaiset hinnat.

        HP PSC 1110 = 98€

        HP PSC 1350 = 160€

        Onhan noilla melko suuri hintaero mutta siitä huolimatta jos itse pitäisi noista kahdesta valita niin se olisi tuo 1350 malli.

        Eikä sen takia että se on vain kalliimpi ja voisi olettaa sen näinollen olevan myös parempi.

        Valintaan vaikutti nimenomaan huomattavasti parempi tulostus ja scannaustarkkuus ja niitä kai tässä on oltu hakemassa.

        Joten oma valintani olisi tuo edellä mainitsemani.

        Tuo hinta on vain osviittana ettei tulisi maksettua itseään kipeäksi.

        OK mutta valintahan on teidän.


      • HP tulostimet
        Epson kirjoitti:

        Oliko mahdollisesti kuinka suuri hintaero noilla kahdella mallilla.

        Itse katsoin hovihankkijani hinnastoa niin olisi
        tällaiset hinnat.

        HP PSC 1110 = 98€

        HP PSC 1350 = 160€

        Onhan noilla melko suuri hintaero mutta siitä huolimatta jos itse pitäisi noista kahdesta valita niin se olisi tuo 1350 malli.

        Eikä sen takia että se on vain kalliimpi ja voisi olettaa sen näinollen olevan myös parempi.

        Valintaan vaikutti nimenomaan huomattavasti parempi tulostus ja scannaustarkkuus ja niitä kai tässä on oltu hakemassa.

        Joten oma valintani olisi tuo edellä mainitsemani.

        Tuo hinta on vain osviittana ettei tulisi maksettua itseään kipeäksi.

        OK mutta valintahan on teidän.

        Kohtuullinen. 1110 maksaisi sen 89 euroa ja 1350 179 euroa. En tiedä, onko kalliimpi parempi, äitee sanoi aina ettei köyhän kannata ostaa halpaa, mutta mistä sitä nykyisin tietää? Onko hinta/laatusuhde sama kuin vuosia sitten?

        Taitaa olla ikuisuuskysymys, mutta kiitos kuitenkin, kun otit asian omakseis ja selvittelit sitä. Tietysti haluaisin ostaa sen 1350 hovihankkijaltasi, jos saan siihen päälle vielä paperit, kalvot, siirtokuvajutut ja pari värikasettia, ja kaikki ne ohjelmat, mitä Hobby Hallkin tarjoaa. Asennushan tietysti tulee ilman muuta tähän hintaan, vai mitä?
        Kysyvä ei tieltä eksy. Tinkiähän voidaan tietysti vielä...


      • Epson
        HP tulostimet kirjoitti:

        Kohtuullinen. 1110 maksaisi sen 89 euroa ja 1350 179 euroa. En tiedä, onko kalliimpi parempi, äitee sanoi aina ettei köyhän kannata ostaa halpaa, mutta mistä sitä nykyisin tietää? Onko hinta/laatusuhde sama kuin vuosia sitten?

        Taitaa olla ikuisuuskysymys, mutta kiitos kuitenkin, kun otit asian omakseis ja selvittelit sitä. Tietysti haluaisin ostaa sen 1350 hovihankkijaltasi, jos saan siihen päälle vielä paperit, kalvot, siirtokuvajutut ja pari värikasettia, ja kaikki ne ohjelmat, mitä Hobby Hallkin tarjoaa. Asennushan tietysti tulee ilman muuta tähän hintaan, vai mitä?
        Kysyvä ei tieltä eksy. Tinkiähän voidaan tietysti vielä...

        Jospa kuitenkin sieltä.
        Ja olin todella yllättynyt heidän hinnasta sillä joskus kun olen niitä seurannut ovat ollet mielestäni aika korkeat.
        En tarkoita nyt näitä kyseisiä laitteita vaan yleensä.

        Nuo ohjelmistot tulevat tietenkin aina mukaan ostetaan laite mistä hyvänsä.

        Joten eikun hyvät jatkot mahdollisen uuden laitteen kera.


      • Kysyjä
        Epson kirjoitti:

        Jospa kuitenkin sieltä.
        Ja olin todella yllättynyt heidän hinnasta sillä joskus kun olen niitä seurannut ovat ollet mielestäni aika korkeat.
        En tarkoita nyt näitä kyseisiä laitteita vaan yleensä.

        Nuo ohjelmistot tulevat tietenkin aina mukaan ostetaan laite mistä hyvänsä.

        Joten eikun hyvät jatkot mahdollisen uuden laitteen kera.

        Kiitos vastauksistasi. Jos sinulla on Epsonin vastaava tarjolla, niin olen kuulolla. Otan siis 1350. Olisin tietysti ottanut sen hovihankkijaltasi, jos olisit voinut tarjota enemmän kuin Hobby Hall! Eli opastuksen ja asennuksen, henkilökohtaisen sellaisen. ?


      • tulostuksellinen
        Kysyjä kirjoitti:

        Kiitos vastauksistasi. Jos sinulla on Epsonin vastaava tarjolla, niin olen kuulolla. Otan siis 1350. Olisin tietysti ottanut sen hovihankkijaltasi, jos olisit voinut tarjota enemmän kuin Hobby Hall! Eli opastuksen ja asennuksen, henkilökohtaisen sellaisen. ?

        mitenhän opstat henkilökohtaisesti, jos liike hesassa, ja itse rovaniemellä, haloo!! Monet sanoo, että ostan sitten muualta, sitten vaan siitä, mites maksuehdot?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2057
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      113
      1512
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1490
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1184
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      482
      1111
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      62
      1087
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      943
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      912
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe