Ongelma ois seuraava:
Olen menossa kaverin häihin vieraaksi ja mekko täytyis löytää..
Haluaisin vaalean mekon ja olen pongannut shamppanjan värisen satiinimekon, koko valkoinenhan on kielletty, mutta onko shamppanjan värinen?
Koska eikös joillakin morsiamilla voi olla samanvärinen hääpuku, vai onko sillä väliä?
Ajattelin mekkoon sit ostaa esim. punaiset kengät tai kulta myös välähti mielessä..
Toinen kysymys ois tietäskö kukaan löytyiskö netistä tän tyylistä mekkoa ja miltä sivulta: http://www.fiesta.fi/cat/product_details.php?p=320
Tuollainen/tuon tyylinen leikkaus ois hakusessa, mut ainut minkä nyt löysin on tuo mekko ja ei oo kokoja.
kiitos :)
vieraiden häävaatetus
3
1308
Vastaukset
- ...............
Kaikki vaaleat (valkoinen, vaalea beige, shampanja jne.) ovat mielestäni morsiamelle ja morsiusneidoille varattuja värejä. Nykyäänhän suuri osa morsmaikuista pukeutuu juuri shamppanjan tai norsunluunväriseen pukuun, joten valitsisin suosiolla jotain muuta väriä päälle!
- notia
näin arvelinki, eli hylkään sen vaalean ja ostin silkkisen harmaa/punasenmekon, se on aika avonainen edestä, mutta olkoot?
kirkkoon tietysti joku huivi olkapäälle, mut tuskin siitä enää itse juhlissa on haittaa? - Henni78
notia kirjoitti:
näin arvelinki, eli hylkään sen vaalean ja ostin silkkisen harmaa/punasenmekon, se on aika avonainen edestä, mutta olkoot?
kirkkoon tietysti joku huivi olkapäälle, mut tuskin siitä enää itse juhlissa on haittaa?Valintasi kuulostaa hyvältä, siis tuo uusi silkkimekko :)
Vähän rintaväliä voi aina näyttää, kunhan muita paikkoja sen edestä sitten hieman peittelee :) eli yläosan avonaisuus ei haittaa lainkaan, kun muuten on nätti leninki!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003184550- 162226
- 1922056
- 1071456
- 771343
- 74982
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57947IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2899Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119824Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59746