Olen 35-v eronnut nainen, ja tällä hetkellä virallisesti asunnoton ja työtön. Olen tehnyt hoitotyötä ja teollista tuotantotyötä aiemmin. Olen savuton, raitis, kohtuullisen sisäsiisti (en pedantikko), seurustelutaitoinen, mutta perusluonteeltani varsin hiljainen ja rauhallinen.
Jos joku kaipaa seuraa ja apua kevyehköihin normaaleihin kotitöihin ja vastaaviin, niin majoitusta vastaan voin tulla. Se on itselleni hermolepoa, koska asuinjärjestelyni ovat tällä hetkellä kovin monenkirjavia. Olen aika hentorakenteinen, joten talven polttopuita tuskin pystyn kellekkään tekemään, mutta liiteriin voin niitäkin pinota, jos valmiina tulevat.
Ehdottaa voi vaikka tilapäisiä omaishoitajatyyppisiä tehtäviä, jos seurattava ja hoidettava ihminen ei ole liian vaativa. Siis virallista tai pitkäaikaisesti sitovaa hoitotyötä en halua ja jaksa tässä elämäntilanteessa tehdä, mutta jokin tilapäinen vapaaehtoistyyppinen projekti käy hyvin.
Olen allerginen kissoille ja koirille. Ainakaan kissan kanssa en pysty olemaan samassa asunnossa. Kotityöt ovat mieleisempiä kuin ruuanlaitto, itse olen kasvissyöjä, ja siltä osin rajoittunut. Virallisesti asun Helsingissä, mutta liikun paljon Savon suunnalla. Voin tulla melkein mihin päin Suomea tahansa.
Yhteydenotot mieluiten sähköpostitse [email protected].
Seuraa, hoivaa, kevyehköjä kotitöitä
7
873
Vastaukset
- svetari10
Hei!
Olen 60-vuotias eläkeläismies Lahdesta. Olen ehdottoman kunnollinen, rehellinen ja hienotunteinen. Liikun tällä hetkellä huonosti, paitsi autolla. Eläkkeellä olen ammatistani johtuen, en vaivoistani. Odotan leikkaukseen pääsyä , jossa vaivani pitäisi poistua. Olen myös kohtalaisen mukavaa seuraa. Asun kaksiossa kerrostalossa. Se voi olla mielestäsi este( tilan ahtaus), mutta sopu sijaa antaa. Töitä ei olisi paljon mitään. Kaveriksi sairaalareissuille, kauppaan ja pienimuotoista siivoilua yhdessä. Ei mitään pilkunviilausta. Asumista vastaan. Käytän pyörätuolia vain sairaalareissuilla mutta kelaan itse apuna. - onkohantastaapua
Olen itsekkin ollut koditon ja talvia viettänyt välillä ulkona, eli pakkaskeleillä 24h huoltoasemilla, rautaieasemilla ym. ja välillä ihmisten nurkissa.
Tilanteesi ei ole kovin hyvä ja koska olen työtävailla oleva mies ei minulla ole mahdollisuuttta sinua auttaa., vaikka tahtoisinkin.
Minulla on naisystävä asumme erillään koska tulomme pieninisivät huomattavasti jos meillä olisi sama osoite tässä nyky järjestelmässä.
Toivon sinun löytävän vanhuksen, mielellään naishenkilön joka tarvitsee lääkeannostelu vahdin aamiaspuuron laittajan ja seuraa kaipaavan mobiilihenkilön.
Ehkä sellanen löytyy jos osaat hakea vaikkapa lähiseutusi vanhusten hoitolaitoksilta, TE-toimistolta tuskin löytyy mutta, kysy kuitenkin.
Pahimmassa pakkasyö tapauksessa mene poliisilaitokselle ja pyydä yösian putkasta.
Poliisi ei sinua heitteille voi laillisesti jättä joten toimittavat sinut todennäköisesti johonkin nukkumaan sisätiloihin.
Mahdollisesti naisille tarkoitetut paikat eivät ole niin läpi-kustuja haisevia betonilattioita jossa majottuminen on täysi mahdottomuus. Uuupuneena jos sinulla riittä huumoria sen verran, niin pyydä poliisilta pullo viinaa kun ei tuota hajua voi selvinpäin sietää mitenkään. - Anonyymi
Toimiva sähköpostiosoite voisi auttaa...
- Anonyymi
Kommentoin kommentoiojaa 09.08.2019.
Voi olla että hän on kymmenessä vuodessa jo saanut asiat paremmalle mallille, niin ei ehkä enään pidä sähköpostiosoitettaan toimivana.- Anonyymi
Oot kyllä hurjan terävä ja fiksu kun huomasit tuon.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jenni Haukio ja Sauli Niinistö
Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93793899Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu
Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel2063010Kulta en jaksa tätä palstaa
Loputonta sontaa. Ootko sinä edes täällä enää? Tykkäätkö sinä minusta enää? Joku ukkeli on paljon kirjoitellut, ettei ha201527Haukio ja Niinistö
Nyt se ainakin on selvää. Häät olivat presidenttikisan vuoksi tehty esitys. Nyt Jenni on muuttopuuhissa ilman sormusta j1261396Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k281377Mitä hemmettiä Suomessa tapahtuu?
Taas on Tampereella ammuttu jotakuta. Nythän näitä ampumis-ja puukotusuutisia tulee melkein joka päivä tai ainakin useam2341353- 151325
Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan
Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen1471149Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."
Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm51094Onko laulaja Floor Jansen palstan miesten makuun?
Otetaanpa vaikka tuo Seiskan juttu. https://www.seiska.fi/ulkomaat/talta-nightwish-tahti-floor-jansen-nayttaa-nykyaan-os1961079