Miksiköhän GMAILin sähköposti ei ole auennut tänään? Se ei anna myöskään minkäänlaista vikailmoitusta - ei vain aukea.
Kiitos etukäteen!
Miksi GMAIL ei toimi
23
9901
Vastaukset
- päivän olen
Koko päivän olen käyttänyt Gmailia eikä ole yhtään katkosta havaittu. Kyseessä on joko ongelma koneessasi tai liittymässäsi.
- juhakorkeapudas
Vika voi olla GMailissa itsessään. Palveluhan on ikuisessa beta-vaiheessa ja jonkin sortin päivityksiä tehdään koko ajan. Kaikista ei ole vaikutusta koko käyttäjäkunnalle eikä se tarkoita, että koneessa/liittymässä olisi vika jos GMail ei toimi.
- vika on
Yleensä vika on kyllä koneessa/käyttäjässä...
Toiseksi Gmail ei ole enää betassa. - mailit
vika on kirjoitti:
Yleensä vika on kyllä koneessa/käyttäjässä...
Toiseksi Gmail ei ole enää betassa.Taas ei gmail toimi, jo yli puolituntia
viestinä:
The server encountered a temporary error and could not complete your request.
Please try again in 30 seconds.
Luotettava Google pah! - Gprooster
mailit kirjoitti:
Taas ei gmail toimi, jo yli puolituntia
viestinä:
Luotettava Google pah!Ei toimi mullakaan. Eka kerran neljään vuoteen. Mitähän ne siellä puuhaavat?
Palvelinongelmia? Tai jotain uudistuksia? Em mää tiärä! - shaisse
Gprooster kirjoitti:
Ei toimi mullakaan. Eka kerran neljään vuoteen. Mitähän ne siellä puuhaavat?
Palvelinongelmia? Tai jotain uudistuksia? Em mää tiärä!Ei toimi ei.
Tää on jo vaikka kuinka mones kerta tän kuun aikana. Menee hermot!! - jues
shaisse kirjoitti:
Ei toimi ei.
Tää on jo vaikka kuinka mones kerta tän kuun aikana. Menee hermot!!mutta gmail NOTIFIER ei toimi.......toimi viimeksi elokuussa 2009...onko muilla ollut samanlaisia ong
- gmailisti
jues kirjoitti:
mutta gmail NOTIFIER ei toimi.......toimi viimeksi elokuussa 2009...onko muilla ollut samanlaisia ong
Eilen meni jumiin mullakin ekan kerran gmail ja on jumissa edelleen,... yrittää kyllä yhdistää mutta ei mene edes aloitus sivulle.
- jeje33
jues kirjoitti:
mutta gmail NOTIFIER ei toimi.......toimi viimeksi elokuussa 2009...onko muilla ollut samanlaisia ong
Jos käytät gmailia salatussa fttps muodossa, niin joudut tekemään muutoksen windowsin rekisteriin, jotta gmail notifier toimii
http://www.howtogeek.com/howto/the-geek-blog/secure-your-gmail-account-with-ssl-encryption-without-breaking-gmail-notifier/ - djlordi
jeje33 kirjoitti:
Jos käytät gmailia salatussa fttps muodossa, niin joudut tekemään muutoksen windowsin rekisteriin, jotta gmail notifier toimii
http://www.howtogeek.com/howto/the-geek-blog/secure-your-gmail-account-with-ssl-encryption-without-breaking-gmail-notifier/Enpä ole ennen tällaista nähnytkään Gmailissa:
Server Error
---------------
Ilmoitus ollut pian jo tunnin ajan. Harmi, kun justiin nyt pitäs päästä kirjautumaan sinne... - missäon.
gmailisti kirjoitti:
Eilen meni jumiin mullakin ekan kerran gmail ja on jumissa edelleen,... yrittää kyllä yhdistää mutta ei mene edes aloitus sivulle.
Toissa päivänä tarjosi sitä soitto ominaisuutta joka ei alkuunkaan toiminut kun yritin soittaa itselleni. Nyt se koko vihreä luurin kuva on hävinnyt. Mihin se meni ja miten saa takasin
- juhakorkeapudas
missäon. kirjoitti:
Toissa päivänä tarjosi sitä soitto ominaisuutta joka ei alkuunkaan toiminut kun yritin soittaa itselleni. Nyt se koko vihreä luurin kuva on hävinnyt. Mihin se meni ja miten saa takasin
Soitto ei toimi kuin yhdysvaltoihin ja kanadaan. Asutko siellä?
- gaymaili
Mulla on tökkinyt koko tämän vuoden, kuvia ei pysty juurikaan lähettämään/vastaanottamaan, myös blogi on jumissa.
- vittuhuora
gmail on täyttä paskaaa ei kannata käyttää
- viruss
Näin...
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14615515/varokaa!-kaksivaiheinen-vahvistus-gmail-ssa#comment-89049204 - hakip
GMAIL ei ole auennut viime tunnin aikana missä vika?
- 29876
Aukes.
- Tammer111
Kun gmaili muutti uuteen muotoon, en sen jälkeen saanut postia avattua. Otin toisen sähköpostin.
- Anonyymi
Moikka!Ihan sama juttu mulla :(
- Anonyymi
Gmail -sähköpostin viestejä ei ole saanut auki koko päivänä! Onko yleinen jumitus?
- Anonyymi
Ei ole. Ihan oma jumituksesi on.
- Anonyymi
Gmail on aivan paska sähköposti, minulla on yrityksen posti mut ovat estäneet pääsyn kyl vituttaa, millähän vitulla minä saan sen auki niin vois vaihtaa sen johonkin oikeaan
- Anonyymi
No niin on! ihan täys paskaposti koko gmail ja google. Jos vielä kerran saan sen auki niin imasen oman datan pois ja lopetan koko tilin. Varmaan löytyy parempia. Ei oo pariin päivään päässyt posteja lukemaan ja kun yrittää tulee ilmoitus " liian monta epäonnistunutta kirjautumisyritystä yritä muutaman tunnin päästä uudelleen." No kait niitä kirjautumisyrityksiä tulee kun luulee että muutaman tunnin päästä voisi onnistua. Mitään asiakastukea ei oikeasti ole suomessa, vain kallis palvelunumero mistä ei ole mitään apua. vitttuun koko gmail!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1307768- 555788
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa803283Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72903Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101678Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091610Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3301323Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351172Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931169Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321071