olisin antamassa koiraani pois mutta en haluaisi antaa sitä yksityiselle henkilölle vaan esimerkiks kenneliin..
mistähän löytäisin tämmöisiä sivuja vai eikö semmoisia kenneleitä/koiratarhoja enää olekkaan?
kiittäisin vastauksista
surullista mutta totta
6
650
Vastaukset
- kultsin omistaja
miksi annat koirasi pois,onko sinulla vaikeuksia vai eikö koira vastaakaan odotuksiasi? mikä on syynä ettet luota yksityiseen koiran omistajaan vaan haluat koirasi kenneliin. onhan niitä kenneleitä kun vaan etsit sivuilta en tiedä sitten miten halukkaita ovat ottamaan. eikö kasvattaja halua ottaa koiraa takaisin kuten monet heistä tekevät?
- BlacksunF
eikun se on minulla mun kotopaikalla ja ite en voi ottaa sitä tänne kerrostaloasuntoon. en usko että haluaa ottaa takaisin..
se on niin monimutkaista selittää. siinä on monta haaraa.
tuntuu jotenkin että jos annan sen toiselle omistajalle niin se ei ole enää minun enkä voi käydä katsomassa sitä joka ei todennäköisesti pidä paikkaansa. mutta kenneli olisi hyvä kun sitä voisi käydä katsomassa enkä anna sitä tavallaan pois. - kultsin omistaja
BlacksunF kirjoitti:
eikun se on minulla mun kotopaikalla ja ite en voi ottaa sitä tänne kerrostaloasuntoon. en usko että haluaa ottaa takaisin..
tuntuu jotenkin että jos annan sen toiselle omistajalle niin se ei ole enää minun enkä voi käydä katsomassa sitä joka ei todennäköisesti pidä paikkaansa. mutta kenneli olisi hyvä kun sitä voisi käydä katsomassa enkä anna sitä tavallaan pois.vielä edelliseen, onhan niitä suurin osa yksityisiä jotka pitävät koiran hyvin. enkä usko että uudella omistajalla olis mitään sitä vastaan että kävisit katsomassa ja jopa hoitamassa. en minä ainakaan pahaa tykkäis jos joku kiva ihminen kävis minun koirani luona ja vaikka hoitelis. katso tuosta sivulta kun joku tyttö kaipailis koiraa kun ei voi pentua ottaa, joutuis olemaan yksin vähän aikaa. tuntuu olevan ihan asiallinen ja fiksu, kyseli kun kyseli asiasta tuo koirakuumeinen.
- varma että
BlacksunF kirjoitti:
tuntuu jotenkin että jos annan sen toiselle omistajalle niin se ei ole enää minun enkä voi käydä katsomassa sitä joka ei todennäköisesti pidä paikkaansa. mutta kenneli olisi hyvä kun sitä voisi käydä katsomassa enkä anna sitä tavallaan pois.Oletko varma ettet voi ottaa koiraa kerrostaloon? Miksi se ei kävisi päin? Kyllä koira tottuu kerrostaloasumiseenkin.
- ...
BlacksunF kirjoitti:
tuntuu jotenkin että jos annan sen toiselle omistajalle niin se ei ole enää minun enkä voi käydä katsomassa sitä joka ei todennäköisesti pidä paikkaansa. mutta kenneli olisi hyvä kun sitä voisi käydä katsomassa enkä anna sitä tavallaan pois.Jos annat koiran kenneliin, niin miten niin et muka "anna sitä pois"?
Samalla tavallahan se omistajuus vaihtuu siinä kuin antaisit sen yksityiselle. - perf. pers.hair.
... kirjoitti:
Jos annat koiran kenneliin, niin miten niin et muka "anna sitä pois"?
Samalla tavallahan se omistajuus vaihtuu siinä kuin antaisit sen yksityiselle.Eiköhän tässä nyt ole vain ja ainoastaan kysymys periaatteistasi; et tahdo myöntää synnynnäistä osaamattomuuttasi ja kyvyttömyyttäsi tulla toimeen minkään näköiste koirien kanssa, alusta loppuun. Myöntänet heikkoutesi julkisesti.
Etunimi/sukunimi:____________________
Henkilötunnus:_______________________
Aiemmat mokat:__________________
Suvun sairaudet:_____________________
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1175935Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453863Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4682719Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681730Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321403- 871396
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1561272- 771268