surullista mutta totta

BlacksunF

olisin antamassa koiraani pois mutta en haluaisi antaa sitä yksityiselle henkilölle vaan esimerkiks kenneliin..
mistähän löytäisin tämmöisiä sivuja vai eikö semmoisia kenneleitä/koiratarhoja enää olekkaan?

kiittäisin vastauksista

6

633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kultsin omistaja

      miksi annat koirasi pois,onko sinulla vaikeuksia vai eikö koira vastaakaan odotuksiasi? mikä on syynä ettet luota yksityiseen koiran omistajaan vaan haluat koirasi kenneliin. onhan niitä kenneleitä kun vaan etsit sivuilta en tiedä sitten miten halukkaita ovat ottamaan. eikö kasvattaja halua ottaa koiraa takaisin kuten monet heistä tekevät?

      • BlacksunF

        eikun se on minulla mun kotopaikalla ja ite en voi ottaa sitä tänne kerrostaloasuntoon. en usko että haluaa ottaa takaisin..
        se on niin monimutkaista selittää. siinä on monta haaraa.
        tuntuu jotenkin että jos annan sen toiselle omistajalle niin se ei ole enää minun enkä voi käydä katsomassa sitä joka ei todennäköisesti pidä paikkaansa. mutta kenneli olisi hyvä kun sitä voisi käydä katsomassa enkä anna sitä tavallaan pois.


      • kultsin omistaja
        BlacksunF kirjoitti:

        eikun se on minulla mun kotopaikalla ja ite en voi ottaa sitä tänne kerrostaloasuntoon. en usko että haluaa ottaa takaisin..
        se on niin monimutkaista selittää. siinä on monta haaraa.
        tuntuu jotenkin että jos annan sen toiselle omistajalle niin se ei ole enää minun enkä voi käydä katsomassa sitä joka ei todennäköisesti pidä paikkaansa. mutta kenneli olisi hyvä kun sitä voisi käydä katsomassa enkä anna sitä tavallaan pois.

        vielä edelliseen, onhan niitä suurin osa yksityisiä jotka pitävät koiran hyvin. enkä usko että uudella omistajalla olis mitään sitä vastaan että kävisit katsomassa ja jopa hoitamassa. en minä ainakaan pahaa tykkäis jos joku kiva ihminen kävis minun koirani luona ja vaikka hoitelis. katso tuosta sivulta kun joku tyttö kaipailis koiraa kun ei voi pentua ottaa, joutuis olemaan yksin vähän aikaa. tuntuu olevan ihan asiallinen ja fiksu, kyseli kun kyseli asiasta tuo koirakuumeinen.


      • varma että
        BlacksunF kirjoitti:

        eikun se on minulla mun kotopaikalla ja ite en voi ottaa sitä tänne kerrostaloasuntoon. en usko että haluaa ottaa takaisin..
        se on niin monimutkaista selittää. siinä on monta haaraa.
        tuntuu jotenkin että jos annan sen toiselle omistajalle niin se ei ole enää minun enkä voi käydä katsomassa sitä joka ei todennäköisesti pidä paikkaansa. mutta kenneli olisi hyvä kun sitä voisi käydä katsomassa enkä anna sitä tavallaan pois.

        Oletko varma ettet voi ottaa koiraa kerrostaloon? Miksi se ei kävisi päin? Kyllä koira tottuu kerrostaloasumiseenkin.


      • ...
        BlacksunF kirjoitti:

        eikun se on minulla mun kotopaikalla ja ite en voi ottaa sitä tänne kerrostaloasuntoon. en usko että haluaa ottaa takaisin..
        se on niin monimutkaista selittää. siinä on monta haaraa.
        tuntuu jotenkin että jos annan sen toiselle omistajalle niin se ei ole enää minun enkä voi käydä katsomassa sitä joka ei todennäköisesti pidä paikkaansa. mutta kenneli olisi hyvä kun sitä voisi käydä katsomassa enkä anna sitä tavallaan pois.

        Jos annat koiran kenneliin, niin miten niin et muka "anna sitä pois"?
        Samalla tavallahan se omistajuus vaihtuu siinä kuin antaisit sen yksityiselle.


      • perf. pers.hair.
        ... kirjoitti:

        Jos annat koiran kenneliin, niin miten niin et muka "anna sitä pois"?
        Samalla tavallahan se omistajuus vaihtuu siinä kuin antaisit sen yksityiselle.

        Eiköhän tässä nyt ole vain ja ainoastaan kysymys periaatteistasi; et tahdo myöntää synnynnäistä osaamattomuuttasi ja kyvyttömyyttäsi tulla toimeen minkään näköiste koirien kanssa, alusta loppuun. Myöntänet heikkoutesi julkisesti.

        Etunimi/sukunimi:____________________
        Henkilötunnus:_______________________
        Aiemmat mokat:__________________
        Suvun sairaudet:_____________________


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1681
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1309
    4. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1307
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe