On olemassa lista Italian kauneimmista ja idyllisimmistä kaupungeista ja kylistä. Sille listalle ei ole Taorminaa kelpuutettu.
Castelmone, Cefalu ( huom!), Geraci Siculo, Montalbano Elicona, Novara di Sicilia, San Marco d'Alunzio ja Savoca on kelpuutettu listalle Sisiliassa.
http://www.borghitalia.it/
Eiköhän Cefalu ole Sisilian kaunein paikkakunta. Cefalu ei ole vain kaunein vaan se on monipuolinen ja kaikille sopiva kohde.
Minä oleskelin kokonaisen kuukauden Cefalun alueella ihan omatoimimatkalla. Uskaltautukaa omatoimimatkalle sillä se antaa niin paljon enempi, saa paremman kosketuksen luontoon, kulttuuriin, ihmisiin... Olen melkein 60 v ikäinen vanhempi nainen. Asuin leirintäalueella, luostarissa ja B&B. Kuljin bussilla ja junalla sinne sun tänne. Enimmäkseen oleskelin Cefalussa ja sen välittömässä ympäristössä. Seuraavan reissun teen jos terveys sallii eteläiseen Sisiliaan. Pakkasin vain aivan välttämätömimmät varusteet mukaan. En juuri käynyt ravintoloissa montakaan kertaa. Löytyi syötävää muutenkin. Nyt tunnen itseni hyvin pirteäksi ja terveeksi. muutama kilo putosi Sisiliaan.
I Borghi piu Belli d'Italia
piu Bella
0
624
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5477006Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3232630Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872025- 1271226
- 301168
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41138- 86985
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel99961Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60935- 41812