Kipeä koskee !

Heilutan lailla tuulen
peltoa muistojen,
sanasi vielä kuulen
sua rakasta enää en.

Kuin ruoskalla sivallettu
sanasi kylmät ois,
niin kauan on rakastettu
nyt tunteesi kuihtui pois.

Nyt kyyneleet silmiä peittää
ne tunteista kertoa saa,
niin kovin voi elämä heittää
kun toisiaan rakastaa.

Nää kipeät muistot aina
kantaa saan mielessäin,
on rakkaus täällä vain laina
noin tunnen kun yksin jäin.

Sain kuitenkin vuosien kiikut
hellien keinuneen,
sä mielessäin silti ain liikut
olet sävel mun kanteleen.

10

242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kivellä.istuja

      kirjoitettu runo. Nyt taidat olla sitten itse halitusten tarvitsijan paikalla. Niinpä, kun oikein rakastaa niin se rakkaus ja sen muistot jääävät säveliksi ja kieliksi sielun instrumentiksi.

      Kiitos tästä runosta.

      • Lämpöisistä sanoistasi kiva kun pidit runostani.

        Näinhän se on ystävä
        lopulta solmut ovat aina
        omissa jaloissa,rakkaudessakin.

        Ken leikkii sanoilla rakkauden
        saa pellen naamion kantaa,
        kun lopulta tyhjää katsellen
        olis paljon! Vaan kelleppä antaa?

        Valoa päiviisi! T: J


    • LuciaMaria*

      Elämä koskettaa
      monella lailla
      vaikea on elää
      rakkautta vailla

      Jos toisen tunteet
      kuihtuvat pois
      kai rakkaus enää
      puolikas ois

      Sanan miekka
      niin terävä on
      Sen iskujen edessä
      oot voimaton

      Onni on kuitenkin
      että muistot jää
      kyynelten takaa
      et paljon nää

      Sävellä kanteleellasi
      muistojen laulu
      Tulee siitä kaunein
      näkemäsi taulu

      Halaus lisukkeeksi, niitä ei saa koskaan liikaa..

      • sekä tietenkin halauksesta!

        Ihminen on niin yksinkertainen
        että ymmärtää monen asian arvon
        vasta sitten kun se on otettu pois?

        Elämä kuitenkin jatkuu
        ja muistot säilyy aina.

        T J


    • lindalinda1

      kerrassaan koskettavaa, ihmismielelle tapahtunutta
      elämän sitä kipeämpää puolta säkeinä. Olet kyllä
      mestarismies näine riimeinesi ja tunnelmien tulkki
      mitä parhain.

      Kauniin haikeaa, satuttavaa tekstiä.

      • niin kauheesti mua hehkuta,
        mähän kävelen kohta rinta
        niin rottingilla et voin kaatua? Heh, heh

        Kun tunteilla elävä ihminen laittaa
        tunteensa paperille se on kuin
        puhuisit jollekkin toiselle.

        KIITOS Sinulle ystäväni
        lämpöisistä sanoistasi.

        Valoa päiviisi. T J


      • lindalinda1
        halausm kirjoitti:

        niin kauheesti mua hehkuta,
        mähän kävelen kohta rinta
        niin rottingilla et voin kaatua? Heh, heh

        Kun tunteilla elävä ihminen laittaa
        tunteensa paperille se on kuin
        puhuisit jollekkin toiselle.

        KIITOS Sinulle ystäväni
        lämpöisistä sanoistasi.

        Valoa päiviisi. T J

        kävellä vaikka rinta rottingilla,
        kyllä runoistasi jokainen on kuin timantti
        rihkaman keskellä.

        Valo olkoon Sinunkin ystäväsi päivissäsi,
        ja onni kulkekoon myötä.


      • lindalinda1 kirjoitti:

        kävellä vaikka rinta rottingilla,
        kyllä runoistasi jokainen on kuin timantti
        rihkaman keskellä.

        Valo olkoon Sinunkin ystäväsi päivissäsi,
        ja onni kulkekoon myötä.

        Sinulle YSTÄVÄNI.

        Ihana olla, tässä ja tänään.

        KIITOS !


    • Rakkaus kun sammuu
      jos kokonaan koskaan
      muistot eivät tummu
      ainn’ mielessä muistuttaa

      kyynelsilmin muistellen
      pikkuhiljaa hiipuneen
      aikaa kaunista rakkauden
      säveltä sydämen kanteleen

      kantaen
      mukana läpi elämän.

      Koskettavan herkkä on runosi sanoma,
      viiltävää kaipuuta, herkkää tunnetta, tuskaakin tunteva.

      Hyvä sellainen! :)

      • KIITOS Sinulle diinaliin !

        T: J


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe