Heilutan lailla tuulen
peltoa muistojen,
sanasi vielä kuulen
sua rakasta enää en.
Kuin ruoskalla sivallettu
sanasi kylmät ois,
niin kauan on rakastettu
nyt tunteesi kuihtui pois.
Nyt kyyneleet silmiä peittää
ne tunteista kertoa saa,
niin kovin voi elämä heittää
kun toisiaan rakastaa.
Nää kipeät muistot aina
kantaa saan mielessäin,
on rakkaus täällä vain laina
noin tunnen kun yksin jäin.
Sain kuitenkin vuosien kiikut
hellien keinuneen,
sä mielessäin silti ain liikut
olet sävel mun kanteleen.
Kipeä koskee !
10
242
Vastaukset
- kivellä.istuja
kirjoitettu runo. Nyt taidat olla sitten itse halitusten tarvitsijan paikalla. Niinpä, kun oikein rakastaa niin se rakkaus ja sen muistot jääävät säveliksi ja kieliksi sielun instrumentiksi.
Kiitos tästä runosta.Lämpöisistä sanoistasi kiva kun pidit runostani.
Näinhän se on ystävä
lopulta solmut ovat aina
omissa jaloissa,rakkaudessakin.
Ken leikkii sanoilla rakkauden
saa pellen naamion kantaa,
kun lopulta tyhjää katsellen
olis paljon! Vaan kelleppä antaa?
Valoa päiviisi! T: J
- LuciaMaria*
Elämä koskettaa
monella lailla
vaikea on elää
rakkautta vailla
Jos toisen tunteet
kuihtuvat pois
kai rakkaus enää
puolikas ois
Sanan miekka
niin terävä on
Sen iskujen edessä
oot voimaton
Onni on kuitenkin
että muistot jää
kyynelten takaa
et paljon nää
Sävellä kanteleellasi
muistojen laulu
Tulee siitä kaunein
näkemäsi taulu
Halaus lisukkeeksi, niitä ei saa koskaan liikaa..sekä tietenkin halauksesta!
Ihminen on niin yksinkertainen
että ymmärtää monen asian arvon
vasta sitten kun se on otettu pois?
Elämä kuitenkin jatkuu
ja muistot säilyy aina.
T J
- lindalinda1
kerrassaan koskettavaa, ihmismielelle tapahtunutta
elämän sitä kipeämpää puolta säkeinä. Olet kyllä
mestarismies näine riimeinesi ja tunnelmien tulkki
mitä parhain.
Kauniin haikeaa, satuttavaa tekstiä.niin kauheesti mua hehkuta,
mähän kävelen kohta rinta
niin rottingilla et voin kaatua? Heh, heh
Kun tunteilla elävä ihminen laittaa
tunteensa paperille se on kuin
puhuisit jollekkin toiselle.
KIITOS Sinulle ystäväni
lämpöisistä sanoistasi.
Valoa päiviisi. T J- lindalinda1
halausm kirjoitti:
niin kauheesti mua hehkuta,
mähän kävelen kohta rinta
niin rottingilla et voin kaatua? Heh, heh
Kun tunteilla elävä ihminen laittaa
tunteensa paperille se on kuin
puhuisit jollekkin toiselle.
KIITOS Sinulle ystäväni
lämpöisistä sanoistasi.
Valoa päiviisi. T Jkävellä vaikka rinta rottingilla,
kyllä runoistasi jokainen on kuin timantti
rihkaman keskellä.
Valo olkoon Sinunkin ystäväsi päivissäsi,
ja onni kulkekoon myötä. lindalinda1 kirjoitti:
kävellä vaikka rinta rottingilla,
kyllä runoistasi jokainen on kuin timantti
rihkaman keskellä.
Valo olkoon Sinunkin ystäväsi päivissäsi,
ja onni kulkekoon myötä.Sinulle YSTÄVÄNI.
Ihana olla, tässä ja tänään.
KIITOS !
Rakkaus kun sammuu
jos kokonaan koskaan
muistot eivät tummu
ainn’ mielessä muistuttaa
kyynelsilmin muistellen
pikkuhiljaa hiipuneen
aikaa kaunista rakkauden
säveltä sydämen kanteleen
kantaen
mukana läpi elämän.
Koskettavan herkkä on runosi sanoma,
viiltävää kaipuuta, herkkää tunnetta, tuskaakin tunteva.
Hyvä sellainen! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466
