Huhu liikenteessä, että Johnny Depp olisi kuollut liikenneonnettomuudessa Ranskassa???
Johnny Depp kuollut???
20
6746
Vastaukset
- Kuka se on?
Kerro lisää!
- höpötti
ihan kiva että joku pitää tätäkin foorumia elossa, mutta ei yhtään tasokkampia juttuja voisi keksiä...?
- warriorchicksi
Nay, it can't be true. En ees usko. Huolestuttaa kyllä vähäsen. Haluat vaan pelotella =S
Oot ärsy!! - martzuli
warriorchicksi kirjoitti:
Nay, it can't be true. En ees usko. Huolestuttaa kyllä vähäsen. Haluat vaan pelotella =S
Oot ärsy!!Tollanen on sairasta pilailua!!!!!!!!!!!!!!! murrr!!!!!!
- rasmus
ei tää maailma pyöri huhujen varassa..johan tästä olis ollu lehdissä ja uutisissa ja vaikka missä jos pitäis paikkansa
- warriorchicksi
Niin just, asiaa! Senkin valehteleva possu!!! Minun rakas Johnny ei kuole koskaan!! MUAHHAHA! Nojoo, mutta ei saa noin tehä.
- truxal
ehkä henkisesti mutta ei fyysisesti
- mooma
se on kumminki taas se yks sivu, oon nähny samal sivul eminemin, britney spearsin, elijah woodin autokolari kuolinilmoituksen, iha sama sivu ja uutinen, paitsi et julkkis on eri... nyt joku on lukenu tosissaan johnny deppin autokolari kuolinilmotuksen ja ruvennu kertomaa perätöntä juttuu etee päin...
eli ei se oo kuollu...
kai?... - Miettijä
Ootko, nyt aivan varma, nimittäin mä en oo ollenkaan, ja luulisin vaan että ne on pelkkiä HUHUJA! Ois se kyllä kauheeta jos se kuolis, on se sen verran söötti (?).....
- Bam
EI OO TOTTA.
Kaikki uskoo joka ikiseen sanaan täällä.
Haloo, kai se ny lukis muuallakin kun TÄÄLLÄ!
Ps. Arvatkaa mitä?!
Elijah Wood kuoli eilen Titanicilla!
Hei haloo. - Johnny...fani
Bam kirjoitti:
EI OO TOTTA.
Kaikki uskoo joka ikiseen sanaan täällä.
Haloo, kai se ny lukis muuallakin kun TÄÄLLÄ!
Ps. Arvatkaa mitä?!
Elijah Wood kuoli eilen Titanicilla!
Hei haloo.Toi oli hyvä...Toi Elijah juttu...
Ainakin mun mielestä...Et sorry jos nauroin..
Mut mun mielestäni on ihan SAIRASTA..laittaa
tommosia huhuja liikkeelle...et muka Johnny olis kuollut..Se ei saa ikinä kuolla...Se on iiihana...Vai ? - ?!?
Johnny...fani kirjoitti:
Toi oli hyvä...Toi Elijah juttu...
Ainakin mun mielestä...Et sorry jos nauroin..
Mut mun mielestäni on ihan SAIRASTA..laittaa
tommosia huhuja liikkeelle...et muka Johnny olis kuollut..Se ei saa ikinä kuolla...Se on iiihana...Vai ?En nyt oikein tiedä, kuinka tämän sinulle sanoisin... Mutta kyllä se Johnnykin tulee joskus kuolemaan, vaikka se niin "ihana" onkin.
- Anonyymi
Joskus oli..sekin.
- JohnnyLove
Johnny ei ole todellakaan kuollut,mitä te täällä oikein ilkeilette Johnnyn elämällä.toi on sairasta pilaa.HANKKIKAA OMA ELÄMÄ!
- Johnny...fani
Et voi olla tosissas...Kyllä sitä varmaan näytettäis jokaisessa uutisissa...Et sori !!!
- Synkkä
Miksihän minäkin alkoin katsella että onko se kuollut. Huhuja siitä todella liikkuu mutta eipä selvinnyt onko totta.
- Johnnydeppyli
Johnny Depp ei oo kuollut sei ei kuole ennen kun näen hänet livenä
- Anonyymi
Ei ole
- Anonyymi
Ei yllätä yhtään kun kyseessä on vajakkien jenkit.
Narkomaanienkin perheriitoja puidaan sadoilla miljoonilla ja koko maailma seuraa jännitysnäytelmää.. - Anonyymi
En usko et se on kuollu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1244018Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3152063Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481811- 1061740
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21740IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391671Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4431526Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441276MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531272Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4431229