Miten avattua powerpointilla
Kirjoittanut: Avunpyyntö / Tänään / klo 22:14 hei, minulla on windows vista/ Hp dv6255 ja Office Home and Student 2007. Powert point ohjelmat on 03 ja 07. Olisi pikkuisen kiire tehdä alla olevassa linkissä olevia tehtäviä, vastata "vanhalla power point -ohjelmalla". (Käsittääkseni ensiksi imuroida tehtävät, ja sitten tallentaa tehtävät samalle tiedostolle ja lähettää tarkastusta varten.)
En vain tiedä miten saan avattua powerpointilla, ei tunnista tiedostoa, ei ole kai sopiva avattavavaksi. En saa avattua. Voisiko joku ystävällinen sielu auttaa minua? Olisin erittäin kiitollinen avusta.
Tehtävien osoite:
http://www.kajaaninkampus.oulu.fi/index.php?749
Miten avattua powerpointilla
3
663
Vastaukset
- Yetska
Onko ne noita .sav loppuisia tiedostoja ...?
- noita .sav
tiedostoja tarkoitat, ei niitä kyllä saa auki PowerPointilla. Monet ohjelmat tekevät .sav tiedostoja, useimmiten kyseessä ovat pelit joiden talletukset menevät tuolla päätteellä. Jotkut toiset ohjelmat puolestaan tallentavat väliaikaista käyttöä varten tuolla päätteellä. Mikään yleisesti tunnettu ohjelma ei noita avaa (pl. heksaeditori).
Proffa varmaan itse tietäisi parhaiten. Olisikohan laittanut väärät tiedostot nettiin? Ei ole edes tietotekniikan proffa, joka olisi oppilaidensa kykyjä testatakseen tehnyt pikku jekun.- q
SPSS System File MS Windows Release 13.0 spssio3
Tuota ymmärtävä ohjelma ei ole Powerpoint vaan SPSS. (1445,00 €, ALV 0%)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452549
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541649Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331623Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1461344- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131170Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2721147- 156976
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22904Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889