olen saanut kunnian olla ystäväni kaasona heinäkuussa. häät ovat floridassa ja olenkin matkustamassa sinne jo hyvissä ajoin. kertokaahan mikä on kaason tehtävä? onko kaason tehtävillä eroa suomen ja usan välillä? mikä on kaason osuus? mitä minun pitää tehdä?
kaason tehtävät?
2
1711
Vastaukset
- Janna
Kysy morsiamelta. Kaaso on hänen tukensa ja turvansa, ja yhdessä määrittelette mitä kukin tekee.
- Thoo
Heips!
Itse olin vasta kaasona.. en tiedä mitkä on usan ja suomen välillä erot kaason hommissa, mutta minä ainkin järjestin muutamia kivoja leikkejä hääparille. esim. tuttujuttu-tyylinen peli. eli kuinka hyvin hääpari toisensa tuntee.., tunnistustehtävä..esim.sulhasen pitää nilkasta tunnistaa morsian.. ja morsiuskimpun ja sukkanauhan heitto tietysti lopuksi.
(kannattaa selvittää,onhan morsiamella sukkanauha..)
ja pelejä/leikkejä on monia..netistä löytyy paljon hyviä ideoita.
Sit kaaso on myös apuna koristelemassa juhlapaikkoja ja hääauton(jos on auto käytössä). Bestamanin apua voi tarvita(jos siis tuntee bestmanin).
Myös hääparin hääyö paikan voi käydä koristelemassa.. hieman kuohuviiniä lasit, vaahtokarkkeja, kynttilöitä, ym. koristeita..=)mielikuvitus rajana. Ja varmasti keksit hyviä ideoita.
häissä morsiamen isä ja/tai bestman pitää puheen, mutta myös kaaso voi pitää.. ei siis tarvi olla pitkiä juttuja,vaan jotain kivaa, joka jää hääparin mieleen. Minä pidin kaasona ollessa häissä puheen. siinä ensin toivotin häävieraat tervetulleiksi ja sit sanoin pientä kivaa kauniista ja ihanasta hääparista.
jospa sait näistä joitain vinkkejä ja toivottavasti oli apua.. Nii, ja muista ottaa rennosti, ei liian tarkkaa aika-taulua..ja nauti häistä..ja Floridasta!! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167089- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1011942En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708