- hypnoterapeutteja vai ei?
Tuumitaampa vaihteeksi näitäkin alueita puoskarilain sijaan.
Johdantoa aiheeseen mm. täältä:
http://www.aretalogia.fi/profeetta/sompiossa.html
Entisajan verenseisottajat
1
339
Vastaukset
- poika.tuntureilta
tällä foorumilla.
No.
Minäpä valotan vähän asiaa.
Eli että. Meissä ihmisissä tahdosta riippumaton vrgeteatiivinen hermosto säätelee kaikkia meidän tahdostamme riippumattomia elintoimintojamme. Hengitys, sydän, suoliston toiminta ym. sekä aineenvaihdunta ja hormoonitoiminta. Meidän elimistömme ei siis tottele meidän tietoista tahtoamme eikä tahdon voimaa, mutta elimistömme tottelee meidän alitajuntaamme.
Nyt kun hypnoosin piirissä toimitaan alitajunnan alueella, tällä voidaan vaikuttaa mm. kaikkiin tahdosta riippumattomiin elintoimintoihin tietyissä rajoissa. Esimerkiksi sydämen lyöntiteheys on hypnoosissa pystytty laskemaan 13 lyöntiin minuutissa. Samoin 1960-luvulla uutisoitiin Austrealiasta, kuinka hypnoosilla oli ystytty aikaistamaan synnytystä 3 viikolla. Vain pari esimerkkiä mainitakseni.
Nyt kun näin on, niin myös veren seisottaja, eli verenvuodon pysäyttäjä, operoi tällä samalla alitajunnan alueella ja hänen voimakas sanansa vaikuttaa alitajunnan ja vegetatiivisen hermoston kautta niin, että verenkierto estyy tältä vaurioituneelta alueelta ja iho muuttuu täysin valkoiseksi, kuten ukkini tapauksessa oli tapahtunut.
Kumotkaa tämä jos pystytte?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823203
- 922915
- 532172
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201615Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61399- 191384
- 151379
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein171339Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131331Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351285