voiko ilmalämpöpumpun sisäyksikön asentaa kellariin, vai pitääkö se aina olla korkeammalla kuin ulkoyksikkö
ilmalämpöpumppu kellariin
12
6151
Vastaukset
- jorgh
Ilmalämpöpumpun voi ihan hyvin asentaa kellariin, niinkuin mäkin tein!
Asennutin Fuji Electric ilmalämpöpumpun, malli oli varustettu 10 asteen ylläpitotoiminnolla. Kosteus poistui ja ilmakin on huomattavasti parempaa.- tarvitse
sisäyksikön olla ylempänä kuin ulkoyksikkö. Jos näin asennetaan niin putkistoon pitää tehdä öljymutka. Minulla on sisäyksikkö eteisessä ja ulkoyksikkö kuistin katon päällä.
- puuhastelija 4
kiitos tiedosta, eipä sitten muuta kuin pumppua tilaamaan.
- ajattelit
puuhastelija 4 kirjoitti:
kiitos tiedosta, eipä sitten muuta kuin pumppua tilaamaan.
LAittaa ja minkä kokoiseen tilaan?
- terry 1
tarvitse kirjoitti:
sisäyksikön olla ylempänä kuin ulkoyksikkö. Jos näin asennetaan niin putkistoon pitää tehdä öljymutka. Minulla on sisäyksikkö eteisessä ja ulkoyksikkö kuistin katon päällä.
Lämmityskäytössä ei öljymutkia tarvita,sillä höyrystinhän on aina samalla korkeudella kompuraan nähden. Viilennettäessä sisäyksikkö muuttuu höyrystimeksi ja silloin mutkan voi laittaa.
- puuhastelija 4
ajattelit kirjoitti:
LAittaa ja minkä kokoiseen tilaan?
vielä minkä koneen laittaisen.Ensin ajattelin jotain ultimatemarketin konetta, mutta mahtaako niillä tehdä mitään. kellarin koko on noin 60m2.
- sama 2
vielä minkä koneen laittaisen.Ensin ajattelin jotain ultimatemarketin konetta, mutta mahtaako niillä tehdä mitään. kellarin koko on noin 60m2.
laita mitsun ge 25. Saa hintaan 900 €. 3 vuoden täystakuu ja 10 asteen ylläpitolämpö,joka myös toimii.
- puuhastelija 4
sama 2 kirjoitti:
laita mitsun ge 25. Saa hintaan 900 €. 3 vuoden täystakuu ja 10 asteen ylläpitolämpö,joka myös toimii.
mistä saa tuohon hintaan?
- tedi 3
mistä saa tuohon hintaan?
Vaikka multa,tietysti ilman asennusta.
- suosittelen
Laita Fuji Electric 07LG,mallissa on 10-asteen ylläpitolämpötila ja 6-vuoden täystakuu!! eikä ole kalleimmasta päästä.
- sorru
Ultimatesta saat vaan päänvaivaa ja harmia...eikä ne niin edullisiakaan loppujen lopuksi ole.
- kerran kokenut
sorru kirjoitti:
Ultimatesta saat vaan päänvaivaa ja harmia...eikä ne niin edullisiakaan loppujen lopuksi ole.
En viitsi edes kiusatakseni suositella tota Ultimatea, sen verran huonot omakohtaset kokemukset...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844