milloin lapsi viedä puheterapeutille
puheterapeutti
1
456
Vastaukset
- sender75
Helsingissä ainakin kun olen kolmella eri neuvolan tädillä käynyt kahdessa eri terveysasemalla niin pidetään 3 vuotta rajana että jos ei siinä kohtaa ala sanoja pulpahtelemaan niin siinä vaiheessa huolestutaan. 3 vuotias on puheterapeutilla vasta ns. seurattavana ja ei siis ns. kauheen tositoimiin ryhdytä vielä jos ei selvää poikkeamaa näy muillakin osa-alueilla.
Nykypäivänä kun ei ole ollenkaan harvinaista tämä 3 vuotiaiden vaisinkin poikien puheenviivästys Pojat ovat kovia panttaamaan sitä puhetta ja sitten kun se tulee niin tuleekin kunnolla.
Minun poikani käy nyt juuri kerran viikossa puheteraputilla ns. seurattavana kun on kuitenkin vasta pikkusen päälle 3 vuotias ja toivon mukaan nyt ei sitten ole mitään sen kummempaa. Puhe kun lähti melkeinpä tasan 3 vuotis päivillä tulemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304136Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122611Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121372- 481159
- 761059
- 59933
- 45916
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911