milloin lapsi viedä puheterapeutille
Vastaukset 1
- sender75
Helsingissä ainakin kun olen kolmella eri neuvolan tädillä käynyt kahdessa eri terveysasemalla niin pidetään 3 vuotta rajana että jos ei siinä kohtaa ala sanoja pulpahtelemaan niin siinä vaiheessa huolestutaan. 3 vuotias on puheterapeutilla vasta ns. seurattavana ja ei siis ns. kauheen tositoimiin ryhdytä vielä jos ei selvää poikkeamaa näy muillakin osa-alueilla.
Nykypäivänä kun ei ole ollenkaan harvinaista tämä 3 vuotiaiden vaisinkin poikien puheenviivästys Pojat ovat kovia panttaamaan sitä puhetta ja sitten kun se tulee niin tuleekin kunnolla.
Minun poikani käy nyt juuri kerran viikossa puheteraputilla ns. seurattavana kun on kuitenkin vasta pikkusen päälle 3 vuotias ja toivon mukaan nyt ei sitten ole mitään sen kummempaa. Puhe kun lähti melkeinpä tasan 3 vuotis päivillä tulemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102311Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???231014- 71912
- 103906
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha583855- 48845
- 82738
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670- 68641
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik30627