Lintulauta

Kertokaas sivuja, joilla on hyvät lintulaudan teko-ohjeet kun en itse ole löytänyt
85051
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

com on kaltaisillesi avuttomille tumpuloille tarkoitettu sivusto.

Äänestä

kirjoitaa "lintulauta" googleen...vai meneekö toi jo huimasti yli kykyjen.

Äänestä
  • Onkohan tuo ihan asiallinen ohje. Itse ammattipuuseppänä kovasti ihmettelen. Ei varmaankaan itsetuntoa
    kohota edes kirjoittajalle.

Äänestä

Telkkarissa näytettiin joskus miten tehdään yhdistetty leikkuu- ja lintulauta.
Työtason yläpuolelle tehdään seinään leikkulaudan muotoinen reikä ja leivän leikkuun jälkeen työnnetään leikkulaudan pää ulos reijästä, siinä menne muruset linnuille.

Äänestä

mä olen tehnyt yli 4000 lautaa erilaisia

Äänestä
  • Näinhän se on, on pirun vaikeaa tehdä kahta samanlaista.

Äänestä

homo

Äänestä
  • No se on tietenkin sinun oma asiasi oletko homo vai hetero, mutta sopiiko sen mainostaminen tälle palstalle?

Äänestä

Kommentoi aloitusta

sdgs kirjoitti:

Kertokaas sivuja, joilla on hyvät lintulaudan teko-ohjeet kun en itse ole löytänyt

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu