Oon lähössä huomenna viikonvaellukselle ja tarvisin apuja teiltä jotka vaeltelette kamerankanssa niin miihin ja miten laitatte kameralaukun?
selässä on n.18kg rinkka..
kameralaukku on tämmönen ja mukaan en ottas ku kameran ja 55-200mm putken ja pari akkua. Pienempikin kameralaukku ois hyvä mutta ei nyt tähän hätään ole.. Kamerana nikonin d60.
sitten jos sataa nii mihin sitten?
kiitoksia paljoooooon! (:
PIKAISTA apua! kameralaukku+rinkka!
4
703
Vastaukset
- kuvattava
Olen nähnyt kameralaukun kiinnitettynä rinkan viilekkeisiin mahapuolelle.
Siinähän ne sitten on käsillä.
Toivottavasti ehdit vielä kauppaan,sillä Minigrip-pussit ovat oiva apu mahdollisen sateen tullessa.
Noita pusseja saa ihan pienistä yli kolmelitraisiin ja kestävät enemmänkuin perusohuet pakastepussit.
Kamat vaan niihin ja kameralaukkuun.- kuvattava
...ota ehjä muovikassi/jätesäkki mukaan.
Jätesäkistä saa sadesuojaa leikkelemällä ja samoin muovikassista kameralaukun päälle.
Metsämaastossa pärjäisi sadeviitalla,se peittää kaikki.
Mutta avotunturiin pitää keksiä muuta.
Seuraavalle reissulle sitten ompelet/ompelutat /ostat kunnon sadesuojat varusteille. - nikonisti
kuvattava kirjoitti:
...ota ehjä muovikassi/jätesäkki mukaan.
Jätesäkistä saa sadesuojaa leikkelemällä ja samoin muovikassista kameralaukun päälle.
Metsämaastossa pärjäisi sadeviitalla,se peittää kaikki.
Mutta avotunturiin pitää keksiä muuta.
Seuraavalle reissulle sitten ompelet/ompelutat /ostat kunnon sadesuojat varusteille.kiitoksia! lisäää vinkkejä?
- Varustus..
Mitään laukkua tarvitse. Jos on kuvattavaa on kamera kuitenkin esillä ja muuten se voi olla kankaaseen käärittynä rinkassa päällimmäisenä.
Jos on vain yksi kamera ja siinä ainoa objektiivin on kameran ja objektiivin muotoinen ns. valmiuslaukku ainut järkevä vaihtoehto, jos nyt laukkua tarvitsee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205606Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.222799Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512581- 242297
- 821684
- 1461565
- 1341394
- 1311014
- 89974
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40899