Oon lähössä huomenna viikonvaellukselle ja tarvisin apuja teiltä jotka vaeltelette kamerankanssa niin miihin ja miten laitatte kameralaukun?
selässä on n.18kg rinkka..
kameralaukku on tämmönen ja mukaan en ottas ku kameran ja 55-200mm putken ja pari akkua. Pienempikin kameralaukku ois hyvä mutta ei nyt tähän hätään ole.. Kamerana nikonin d60.
sitten jos sataa nii mihin sitten?
kiitoksia paljoooooon! (:
PIKAISTA apua! kameralaukku+rinkka!
4
657
Vastaukset
- kuvattava
Olen nähnyt kameralaukun kiinnitettynä rinkan viilekkeisiin mahapuolelle.
Siinähän ne sitten on käsillä.
Toivottavasti ehdit vielä kauppaan,sillä Minigrip-pussit ovat oiva apu mahdollisen sateen tullessa.
Noita pusseja saa ihan pienistä yli kolmelitraisiin ja kestävät enemmänkuin perusohuet pakastepussit.
Kamat vaan niihin ja kameralaukkuun.- kuvattava
...ota ehjä muovikassi/jätesäkki mukaan.
Jätesäkistä saa sadesuojaa leikkelemällä ja samoin muovikassista kameralaukun päälle.
Metsämaastossa pärjäisi sadeviitalla,se peittää kaikki.
Mutta avotunturiin pitää keksiä muuta.
Seuraavalle reissulle sitten ompelet/ompelutat /ostat kunnon sadesuojat varusteille. - nikonisti
kuvattava kirjoitti:
...ota ehjä muovikassi/jätesäkki mukaan.
Jätesäkistä saa sadesuojaa leikkelemällä ja samoin muovikassista kameralaukun päälle.
Metsämaastossa pärjäisi sadeviitalla,se peittää kaikki.
Mutta avotunturiin pitää keksiä muuta.
Seuraavalle reissulle sitten ompelet/ompelutat /ostat kunnon sadesuojat varusteille.kiitoksia! lisäää vinkkejä?
- Varustus..
Mitään laukkua tarvitse. Jos on kuvattavaa on kamera kuitenkin esillä ja muuten se voi olla kankaaseen käärittynä rinkassa päällimmäisenä.
Jos on vain yksi kamera ja siinä ainoa objektiivin on kameran ja objektiivin muotoinen ns. valmiuslaukku ainut järkevä vaihtoehto, jos nyt laukkua tarvitsee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde283151Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän352874- 1502358
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542299Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti261970Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3961778Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1101723- 3231630
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151492- 1351489