Hei!
Ostin äsken Nokia 6700-classicin ja ainakaan minun puhelimeni pakkauksessa ei ollut Nokian ja Verkkokaupan sivuilla mainostettua myyntipakkaukseen kuuluvaa suojapussia. Mites teillä muilla, onko suojapussi ollut mukana ???
Nokia 6700 classic suojapussi
6
769
Vastaukset
- kellään
Eikö kellään ole tällaista puhelinta ???
- Mp
Eipä ollu suojapussia mukana täälläkään...
- Dontsa
Ei pussia, ei sd-korttia. Molemmat "luvataan" Nokian sivuilla, mutta nyt on lama.
- SK
Dontsa kirjoitti:
Ei pussia, ei sd-korttia. Molemmat "luvataan" Nokian sivuilla, mutta nyt on lama.
niin ei täälläkään sitä suojapussia pakkauksessa ollut mutta muistikortti on asennettu valmiiksi puhelimeen, muuten on hieno peli ja olen ollut todella tyytyväinen !
- laman aikaa...
SK kirjoitti:
niin ei täälläkään sitä suojapussia pakkauksessa ollut mutta muistikortti on asennettu valmiiksi puhelimeen, muuten on hieno peli ja olen ollut todella tyytyväinen !
ei ollut täälläkään suojapussia-täytyy tehdä reklamaatio tästä jutusta-ei ole isosta asiasta kyse,mutta jos nokia ei reagoi mitenkään kusetukseen niin olipahan viimeinen nokian kännykkä meidän perheessä ja tieto menee eteenpäin
laman aikaa... kirjoitti:
ei ollut täälläkään suojapussia-täytyy tehdä reklamaatio tästä jutusta-ei ole isosta asiasta kyse,mutta jos nokia ei reagoi mitenkään kusetukseen niin olipahan viimeinen nokian kännykkä meidän perheessä ja tieto menee eteenpäin
Nokian sivuilla ei enää lue suojapussin tulevan pakkauksessa. http://www.nokia.fi/tuotteet/kaikki-puhelimet/nokia-6700-classic/tarkka-tuoteseloste
Myyntipakkauksen sisältö:
Nokia 6700 classic
Nokia-akku BL-6Q (960 mAh)
1 Gt:n SD-kortti
Nokia microUSB-kuuloke WH-203
Nokia-liitäntäkaapeli CA-101
Nokia-teholaturi AC-8E
Pikaopas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1042311
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.201448- 1291438
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau311434- 681243
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3401094- 891005
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56954- 122831
- 82806