Hei!
Ostin äsken Nokia 6700-classicin ja ainakaan minun puhelimeni pakkauksessa ei ollut Nokian ja Verkkokaupan sivuilla mainostettua myyntipakkaukseen kuuluvaa suojapussia. Mites teillä muilla, onko suojapussi ollut mukana ???
Nokia 6700 classic suojapussi
6
789
Vastaukset
- kellään
Eikö kellään ole tällaista puhelinta ???
- Mp
Eipä ollu suojapussia mukana täälläkään...
- Dontsa
Ei pussia, ei sd-korttia. Molemmat "luvataan" Nokian sivuilla, mutta nyt on lama.
- SK
Dontsa kirjoitti:
Ei pussia, ei sd-korttia. Molemmat "luvataan" Nokian sivuilla, mutta nyt on lama.
niin ei täälläkään sitä suojapussia pakkauksessa ollut mutta muistikortti on asennettu valmiiksi puhelimeen, muuten on hieno peli ja olen ollut todella tyytyväinen !
- laman aikaa...
SK kirjoitti:
niin ei täälläkään sitä suojapussia pakkauksessa ollut mutta muistikortti on asennettu valmiiksi puhelimeen, muuten on hieno peli ja olen ollut todella tyytyväinen !
ei ollut täälläkään suojapussia-täytyy tehdä reklamaatio tästä jutusta-ei ole isosta asiasta kyse,mutta jos nokia ei reagoi mitenkään kusetukseen niin olipahan viimeinen nokian kännykkä meidän perheessä ja tieto menee eteenpäin
laman aikaa... kirjoitti:
ei ollut täälläkään suojapussia-täytyy tehdä reklamaatio tästä jutusta-ei ole isosta asiasta kyse,mutta jos nokia ei reagoi mitenkään kusetukseen niin olipahan viimeinen nokian kännykkä meidän perheessä ja tieto menee eteenpäin
Nokian sivuilla ei enää lue suojapussin tulevan pakkauksessa. http://www.nokia.fi/tuotteet/kaikki-puhelimet/nokia-6700-classic/tarkka-tuoteseloste
Myyntipakkauksen sisältö:
Nokia 6700 classic
Nokia-akku BL-6Q (960 mAh)
1 Gt:n SD-kortti
Nokia microUSB-kuuloke WH-203
Nokia-liitäntäkaapeli CA-101
Nokia-teholaturi AC-8E
Pikaopas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439