Hei!
Ostin äsken Nokia 6700-classicin ja ainakaan minun puhelimeni pakkauksessa ei ollut Nokian ja Verkkokaupan sivuilla mainostettua myyntipakkaukseen kuuluvaa suojapussia. Mites teillä muilla, onko suojapussi ollut mukana ???
Nokia 6700 classic suojapussi
6
783
Vastaukset
- kellään
Eikö kellään ole tällaista puhelinta ???
- Mp
Eipä ollu suojapussia mukana täälläkään...
- Dontsa
Ei pussia, ei sd-korttia. Molemmat "luvataan" Nokian sivuilla, mutta nyt on lama.
- SK
Dontsa kirjoitti:
Ei pussia, ei sd-korttia. Molemmat "luvataan" Nokian sivuilla, mutta nyt on lama.
niin ei täälläkään sitä suojapussia pakkauksessa ollut mutta muistikortti on asennettu valmiiksi puhelimeen, muuten on hieno peli ja olen ollut todella tyytyväinen !
- laman aikaa...
SK kirjoitti:
niin ei täälläkään sitä suojapussia pakkauksessa ollut mutta muistikortti on asennettu valmiiksi puhelimeen, muuten on hieno peli ja olen ollut todella tyytyväinen !
ei ollut täälläkään suojapussia-täytyy tehdä reklamaatio tästä jutusta-ei ole isosta asiasta kyse,mutta jos nokia ei reagoi mitenkään kusetukseen niin olipahan viimeinen nokian kännykkä meidän perheessä ja tieto menee eteenpäin
laman aikaa... kirjoitti:
ei ollut täälläkään suojapussia-täytyy tehdä reklamaatio tästä jutusta-ei ole isosta asiasta kyse,mutta jos nokia ei reagoi mitenkään kusetukseen niin olipahan viimeinen nokian kännykkä meidän perheessä ja tieto menee eteenpäin
Nokian sivuilla ei enää lue suojapussin tulevan pakkauksessa. http://www.nokia.fi/tuotteet/kaikki-puhelimet/nokia-6700-classic/tarkka-tuoteseloste
Myyntipakkauksen sisältö:
Nokia 6700 classic
Nokia-akku BL-6Q (960 mAh)
1 Gt:n SD-kortti
Nokia microUSB-kuuloke WH-203
Nokia-liitäntäkaapeli CA-101
Nokia-teholaturi AC-8E
Pikaopas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee693110Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."341982Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2801590Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1041554Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2611213Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki261118Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin871101Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201064En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711040- 981023