Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

ja tuli valo...

pelko-pelko!

Saan melko usein unihalvauksia tai ruumistairtautumiskokemuksia, en tiedä kumpaan kategoriaan kuuluvat ihan tarkkaan jos ajatellaan. Yleensä näissä on tapahtumaympäristö ollut huone jossa nukun, tai jokin muu maanpäällinen paikka.
Viime yönä koin sellaista, mitä en ole koskaan kokenut aiemmin. Olin siis nukkumassa, unen vaihe oli myöhäinen, koska näin tämän juuri ennen heräämistä noin kello 10.00. Unessa salama iski aivan lähelle, ja yritin lähteä juoksemaan tuttua katua pitkin. Sen jälkeen koin jotain, jota ei edes voi sanoin kuvata. Nousin ylös (siltä se tuntui) valkeuden halki, ympärillä oli pelkkää valkoista valoa, sellaista ei ole tässä maailmassa. Vaikea selittää. Käteni olivat kurotettuna ylöspäin, tai siltä se tuntui. En oikein tiedä olinko itsekin sitä valoa, kun katsoin kättäni niin se oli vain, no, valkoista. Tätä onnen tunnetta kesti vain pari sekuntia, koska "tajusin", että helvetti mähän nyt kuolen ja olen menossa taivaaseen, tai rajan taa, ihan miten vaan. Pelästyin ihan älyttömästi, ja halusin takaisin. Kesti normaalia unihalvauskokemusta kauemmin tulla takaisin. Herättyäni oli omituinen tunne päälaella. Olin hirveän surullinen ja vihainen itselleni, koska en taaskaan päästänyt irti pelkoni takia. Miten pääsisin tästä pelosta eroon, siihen ei auta mikään! Aina ajattelen, että ensi kerralla sitten uskallan, mutta ei...
Olen ennenkin kysynyt täältä tai jostain muulta palstalta apua pelkoon, mutta asia ei ole muuttunut miksikään. Halusin vaan kertoa tämän kokemukseni jonnekin, koska sen valkeuden takia se oli erilainen kuin aiemmat kokemukseni.

(ja ei sitten mitään "se oli unta, idiootti" -kommentteja, se on tarpeetonta, oli miten oli)

6

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aritta

      seikkailemaan mutta pelkosi veti sinut takaisin.

      Seuraavan kerran voisit pyytää apua vaikka oppailtasi.

      • pelko-pelko!

        Totta. Tässä on sekin ristiriita, että pelkään mitä tulen näkemään, ja se, että mitä jos en pääsekään takaisin! Toisaalta tuon kokemuksen jälkeen oli sellainen olo, että miksi edes haluaisin takaisin!? Se vapauden tunne jonka ehdin sen ihan pienen hetken kokemaan oli niin sanoin kuvaamaton. Se oli pelottavaa mutta kaunista.

        Vähän tyhmä kysymys, mutta jos Aritta olet kokenut vastaavaa, niin mitä 'siellä' sitten pitää tehdä? Mitä jos ajatus viekin jonnekin pahaan tai epäsuotuisaan? En ole mikään okkultismikikkailija, en ole koskaan ollut tekemisissä spiritismin kanssa, en ole "tehnyt taikoja", en metsästä kummituksia tms, toisin sanoen olen vain kiinnostunut ja kirjoja lukenut, ja minulla on ainoastaan omat astraalikokemukseni.


      • Aritta
        pelko-pelko! kirjoitti:

        Totta. Tässä on sekin ristiriita, että pelkään mitä tulen näkemään, ja se, että mitä jos en pääsekään takaisin! Toisaalta tuon kokemuksen jälkeen oli sellainen olo, että miksi edes haluaisin takaisin!? Se vapauden tunne jonka ehdin sen ihan pienen hetken kokemaan oli niin sanoin kuvaamaton. Se oli pelottavaa mutta kaunista.

        Vähän tyhmä kysymys, mutta jos Aritta olet kokenut vastaavaa, niin mitä 'siellä' sitten pitää tehdä? Mitä jos ajatus viekin jonnekin pahaan tai epäsuotuisaan? En ole mikään okkultismikikkailija, en ole koskaan ollut tekemisissä spiritismin kanssa, en ole "tehnyt taikoja", en metsästä kummituksia tms, toisin sanoen olen vain kiinnostunut ja kirjoja lukenut, ja minulla on ainoastaan omat astraalikokemukseni.

        mutta tiedän muita jotka ovat olleet.

        Ei siellä pidä tehdä mitään. Vain olet ja tunnet ykseyden kaiken kanssa. Siksi et oikeastaan olisi halunnut tulla takaisin koska tunsit mitä tunsit. Ei siellä ole mitään pahaa. Takaisin tulet heti kun olet ajatellut sen. Kaikki tapahtuu ajatuksen nopeudella.


      • EL
        pelko-pelko! kirjoitti:

        Totta. Tässä on sekin ristiriita, että pelkään mitä tulen näkemään, ja se, että mitä jos en pääsekään takaisin! Toisaalta tuon kokemuksen jälkeen oli sellainen olo, että miksi edes haluaisin takaisin!? Se vapauden tunne jonka ehdin sen ihan pienen hetken kokemaan oli niin sanoin kuvaamaton. Se oli pelottavaa mutta kaunista.

        Vähän tyhmä kysymys, mutta jos Aritta olet kokenut vastaavaa, niin mitä 'siellä' sitten pitää tehdä? Mitä jos ajatus viekin jonnekin pahaan tai epäsuotuisaan? En ole mikään okkultismikikkailija, en ole koskaan ollut tekemisissä spiritismin kanssa, en ole "tehnyt taikoja", en metsästä kummituksia tms, toisin sanoen olen vain kiinnostunut ja kirjoja lukenut, ja minulla on ainoastaan omat astraalikokemukseni.

        Kehosta irtautuminen unen aikana on meille kaikille luonnollista, mutta vain harvat tekevät sen tietoisesti. Palaaminen on siis myös luonnollista, joten sen puuttumista ei tarvitse pelätä. Riittää vain ajatuksen hitunen palaamisesta ja hupisi: takaisin tulet!

        Pyydä aina ennen nukkumaan menoa henkiopastasi olemaan kanssasi ja opastamaan sinua.
        "Siellä/OBE-reissulla" ole utelias ja anna 'asioiden tapahtua, koe vapaasti kaikkea eteesi tulevaa. Tiedä, että olet näkymätön/"olematon" eri olemisen taajuuksilla oleville olennoille, joten ne eivät voi vaikuttaa sinuun muuta kuin korkeintaan pelottelemalla (joka taas johtaa kokemuksen loppumiseen, kuten tiedät).
        Netistä löytyy tietoa muiden vastaavista kokemuksista (vähän suomeksi, valitettavasti). Hanki siis tietoa, niin voitat pelkosi nopeammin!


    • olin 13v

      Kun tapasin ihkun jannun ihan hesalaisen jonka kanssa sukulaistensa vietettiin kokonainen kesäinen päivä.
      illalla polkaisin pyörällä kotipaikkakunnalleni ja menin onnesta lääpälläni nukkumaan. Nukuin komerossa eli pienessä huoneessa joka oli keskellä rakennusta. Ei ikkunoita ei valoa, ei lamppua. Siinä sitten joudun valon keskelle. Valo oli kuin lumen sisällä olisi. Uni ei tullut eikä muita tuntemuksia ollut paitsi se ihku tunne siihen poikaan.
      Valo oli ja pysyi....jossain vaiheessa nukahdin---
      elämä vei eteenpäin ja ihastukseni säilyi kaukoihastuksena. Kunnes kohtalo johdatti meidät yhteen. Sellaista ihmistä ei tielleni ole tullut joka olisi tuon valon osannut selittää. Eikä sellaista valoa ole sen jälkeen kokemuksiini kuulunut.
      Valoinen valo.

      Vastauksia-> Minulle on kerrottu, että salama merkitsee vihkimystä. Annnettua tietoa johonkin asiaan / tietoon.
      Se valo. Luulen että olet ollut muuttuneessa tietoisuuden tilassa, kohonnut itsesi yläpuolelle. irtautunut kehostasi.
      Siellä päälaella on se kruunu shakra, meidän yhteys ylös eli se hopealanka josta tuolla Aurat kristinuskossa kirjoitetaan.
      Älä huolehdi siitä pelosta se poistetaan. Ajattele näin: Sitten kun et enään pelkää saat kokea suurta, sitten kun olet siihen kokemukseen valmis ! en kerro enempää, Sillä en ole unien selittäjä. Selitän sitä mitä minulle on selitetty.
      maagikko

    • -

      enkelit

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe