Olisiko tämä uusi firma jotenkin José Furtadon kanssa tekemisissä, vene ainakin on sama.
Jotenkin sain vaikutelman, että mukana olisi joku Ruotsalainen myös.
Josén kipparoimalla veneellä on käyty kalassa ennenkin ja mukavaa on ollut, mutta nyt näyttää valikoima laajentuneen.
Veneen nimi tarkoittaa muuten ruijanpallasta, englanniksi halibut.
http://www.bigblue-adventures.com/index_eng.php
Löytyy jokaiselle jotain, mieltymysten mukaan ja mukana on myös delfiinien kanssa uintia, joka saattaa olla aikamoinen elämys.
http://www.bigblue-adventures.com/index_eng.php
hassu
1
401
Vastaukset
Big Blue Adventures -firman takana on tietääkseni henkilö nimeltä Evaristo. Häntä avustaa markkinoinnissa kaksi suomalaista. Firmalla ei ymmärtääkseni ole omaa venettä. Big Blue Adventures -firman toimialue on matkailijoille tarkoitetut retket ja aktiviteetit. Yritys tekee yhteistyötä muiden palvelujen tarjoajien kanssa.
Jose Furtado keskittyy yhä siihen missä on hyvä eli kalastukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753425Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1041730Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2301381- 741336
- 641205
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521079- 63991
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18873- 42857