paljonko rahaa

kyseleeee

kun meitä 6 hengen perhe lähössä sb niin kovasti mietitään et paljonko sitä ois hyvä varata mukaan..kovasti sanotaan et edullista....miten muut joilla iso perhe niin paljonko esim.viikon kestävään matkaa on uponnu noin...

8

1683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kitsas

      Kyllä 6 hengen perhe pärjää viikon sadalla eurolla. Se on nuukaa meininkiä. Aamupuurot hotellilla ja perunat keitetään itse hotellilla. Tonnikalaa kyytipojaksi. Rannalle ei kannata mennä, ettei vahingossa joudu maksaa jotain maksua.

    • jos olet

      hankkinut itsellesi lapsia, niin koita nyt hyvä ihminen pitää heistä myös huolta äläkä kysele neuvoja keskustelupalstalta kuinka paljonko on hyvä varata rahaa mukaan?

      RIITTÄVÄSTI, PÖLJÄ.

      • Pelleihin_kyllästyny

        Mikä hitto näitä s24:n keskustelupalstan ihmisiä vaivaa?!? Sekö, että kysyy paljonko kannattaa varata rahaa mukaan ison perheen, niin sekö tarkoittaa ettei kannata hommata lapsia? Huhhuh, en näe tuossa kysymyksessä mitään pahaa, päinvastoin, on hyvä kysyä niiltä, jotka jo ovat olleet ja siis paremmin tietävät, että paljonkohan menee, ettei tule yllätyksiä jne. Itsekin kysyisin tuossa tilanteessa. Toivottavasti joku fiksu ihminen vastaa sinulle. Tosin täällä aika epätodennäköistä, kun eihän täällä liiku kuin hylkiöitä haukkumassa muita ja haastamassa riita jotta saisivat siitä itse paremman olon. Eli no-lifet täällä pääasiassa vastailee :/ Kannattaa katso jos löytyisi joku foorumi, siellä yleensä asiallisia ihmisiä :)


    • Olga ja poppoo

      Juuri viikonloppuna tulimme viikon reisssusta Sunny Beachiltä. Olemme myös 6-henkinen perhe. Hotellipakettimme oli all inclusive, joten kävimme ulkona syömässä vain muutaman kerran. Kerralla ruokaan kului n. 80-110 levaa. Riippui vähän juomista, jälkkäreistä yms. Vesipuistossa kävimme, osa porukasta kävi ostosretkellä ja toinen puoli kalastusretkellä. Rantajunaan meni 15 levaa yhteen suuntaan, taksiin n. 20-25 levaa. Lapsilla oli omat rahat shoppailuun, viinejä ja matkamuistoja ostin jonkinverran. Sekä Burgasista hieman vaatetta. Mukana meillä oli 1400e. matkalla kului n. 1000e. Mutta enemmän olisi tosiaan mennyt, jos aina oltaisiin syöty ravintolassa. Toivottavasti tästä oli apua teille.

      • Olga ja poppoo

        En tykkää kyllä tästäkään, kun vanhoja viestejä huviksi nostellaan. Nyt ainakin saavat huomiota nuo kirjoittelijat.


      • ks
        Olga ja poppoo kirjoitti:

        En tykkää kyllä tästäkään, kun vanhoja viestejä huviksi nostellaan. Nyt ainakin saavat huomiota nuo kirjoittelijat.

        itstekotiuduin juuri sb:ltä ja olin kavereiden kanssa ja rahaa meni yksin mulla vajaa tonni ! jos menee lomailemaan on turha alkaa nuukailemaan (: itse kävin 2krtpv syömässä joka on noin 25levaa kerta...juomiset aktiviteetit niihin kului myös (: kivaa oli....mutta EN TODELLAKAAN SUOSITTELE SUNNY BEACHIA lapsiperheelle..


      • Ei koskaan enään...
        ks kirjoitti:

        itstekotiuduin juuri sb:ltä ja olin kavereiden kanssa ja rahaa meni yksin mulla vajaa tonni ! jos menee lomailemaan on turha alkaa nuukailemaan (: itse kävin 2krtpv syömässä joka on noin 25levaa kerta...juomiset aktiviteetit niihin kului myös (: kivaa oli....mutta EN TODELLAKAAN SUOSITTELE SUNNY BEACHIA lapsiperheelle..

        Juu,sunny beachilla meni rahaa myös mulla tonni/2 viikkoa.Siinä mukana 2 krt/pvä syömiset,retket,ja kaikki mitä itselle tuli ostettua.avopuolisolla rahaa meni noin 800e.ruokaravintoloista voisin suositella ehdottomasti parhaaksi ravintolaa nimeltä Caribia tai Caribian?Ruokapaikan valinnassa kannattaa olla ehdottoman tarkka aika monessa paikassa saa aika kelvotonta sapuskaa.Ehdottomasti kehottaisin välttämään ruokapaikkaa nimeltä La banana & emona,aivan karmean makuinen ruoka.Ruokapaikoista kertyi aika paljon kokemusta,2 viikon matkalla syötiin 2 krt/päivä ja joka paikka eri paitsi Caribianissa käytiin 3 kertaa.Mutta...paikka ei miellyttänyt meitä,aivan helvetinmoinen bilemeininki alkaa noin kello 18 ja jumputusta on aamuun asti.Voin kertoa että jos hotellin valinta ei osunut kohdalleen ja on ihan keskustan tuntumassa ja lyhyen matkan päässä rantaan,niin kannattaa varautua siihen että nukkua voitte noin kello 5-8 aamulla sen jälkeen turha unesta haaveilla.Monissa hotelleissa soi musiikki altaalla aamusta iltaan.


      • persaukinen pena
        Ei koskaan enään... kirjoitti:

        Juu,sunny beachilla meni rahaa myös mulla tonni/2 viikkoa.Siinä mukana 2 krt/pvä syömiset,retket,ja kaikki mitä itselle tuli ostettua.avopuolisolla rahaa meni noin 800e.ruokaravintoloista voisin suositella ehdottomasti parhaaksi ravintolaa nimeltä Caribia tai Caribian?Ruokapaikan valinnassa kannattaa olla ehdottoman tarkka aika monessa paikassa saa aika kelvotonta sapuskaa.Ehdottomasti kehottaisin välttämään ruokapaikkaa nimeltä La banana & emona,aivan karmean makuinen ruoka.Ruokapaikoista kertyi aika paljon kokemusta,2 viikon matkalla syötiin 2 krt/päivä ja joka paikka eri paitsi Caribianissa käytiin 3 kertaa.Mutta...paikka ei miellyttänyt meitä,aivan helvetinmoinen bilemeininki alkaa noin kello 18 ja jumputusta on aamuun asti.Voin kertoa että jos hotellin valinta ei osunut kohdalleen ja on ihan keskustan tuntumassa ja lyhyen matkan päässä rantaan,niin kannattaa varautua siihen että nukkua voitte noin kello 5-8 aamulla sen jälkeen turha unesta haaveilla.Monissa hotelleissa soi musiikki altaalla aamusta iltaan.

        nuorien biletyshelvetissä / kännirantakohteessa soi MUSIIKKI ALTAALLA joissain hotelleissa! Ei kyllä siellä Monacon rivieralla ollut näin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      56
      5594
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      61
      2413
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      52
      2332
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1069
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1054
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      950
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      4
      877
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      793
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      781
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      773
    Aihe