Kun leikkaa photoshopissa toisesta kuvasta jotain ja liittää toiseen, niin leikkeen reunat on epätasaiset, niin miten ne saisi jotenki pehmennettyä että ne näyttäisi tasaisilta?
Reunan pehmentäminen?
4
576
Vastaukset
- Jaska Perusjaska
Select > Modify > Feather > Pari pikseliä häivytystä.
Häivyttää valinnan reunoja. Ei näytä ääriviivat niin tökeröiltä
Select > Modify > Smooth
Tuolla taas saa tasoitettua vähän lassosyväysten linjoja.
Edelleen vektorikynä on minusta paras työkalu syväykseen. Sen jälkeen tuo 1-2 px häivytys niin hyvä tulee.- dääämmnn
Yritin, mutta en pysty valitsemaan tuota modifyä. mikä vikana?
- pixx
dääämmnn kirjoitti:
1.valitse lasso työkalu
ylhäällä palkissa
2.Feather [1px] rasti ruutuun vieressä [x] Anti-alias - Jaska Perusjaska
dääämmnn kirjoitti:
Se täytyy tehdä silloin kun valinta on vielä aktiivinen (muurahaiset vetää rallia).
Eli ennen kun leikkaat kuvan irti.
Jälkikäteen on sitten muut keinot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1606981
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264088- 473397
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1353138- 512906
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432256
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722013Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291856