Unissani pystyn liikuttelemaan esineitä, näkemään aaveita ja olen nähnyt Jumalankin, siis nämä kaikki unessa.
Unessa tunne on ollut erittäin voimakas, jopa hieman pelottava. Unet ovat olleet loogisen tuntuisia, aivan kuin tosi elämän kokemusta.
Onko minun tyytyminen vain näihin uniin vai voisivatko ne vihjata todellisiin kykyihin? Onko nämä voimakkaan tuntuiset unet vain vilkasta mielikuvitusta?
esineet liikkuvat
3
545
Vastaukset
- voitollaerikoinen
Olen lukenut, että niin voi tehdä!
- Maanoma
Kaikilla on samat edellytykset tehdä ihmeitä. Jotkut vaan tekee niitä useammin. Nuo vahvat unet viittaavat ns. "selkouniin", joista sä voit etsiä tietoa. Mikä tapahtuu unessa tapahtuu kuitenkin vain unessa, ja mikä tapahtuu todellisuudessa tapahtuu todellisuudessa. Joskus niissä taas tapahtuu samoja asioita. Pussillisella mielikuvitusta pääsee pidemmälle kuin muutamalla lusikalla, jotka taipuvat.
- Maggie_
Mulla myös vastaavia unia paljon. Niissä myös lennän ihan itsenäni siis ilman siipiä tai muita apukeinoja käyttämättä. Viittaisikohan levitointiin?...
Unessa olen kahdesti näyttänyt jollekkin tutulleni että osaan liikuttaa esineitä ja pyydän että älä säikähdä.
Näitä asioita en edes ollut valveilla ollessa ajatellu.
Mielenkiintoista kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2936617Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652049- 1801790
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151257- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691170Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71136RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531037Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972