Suzuki savage 650

jammu 9

Tietäiskö joku mikä on otsikossa mainitun moottoripyörän huippunopeus, vai onko se salaisuus kun en ole netistä vielä löytänyt sivua jossa se olis merkitty.
Kyseinen pyörä kiinnostaa mut huiput olis kiva tietää.

7

858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omistaja.

      Savage tai mikään muukaan custom ei taida olla sinun pyöräsi jos haluat ajaa yli laillisten nopeuksien. Olen kuullut että 150km/h nurkille voisi päästä vakiona mutta ei-katteellisilla pyörillä ajellaan yleensä korkeintaan satasta. Itse pidän matkanopeutena mittarisatasta eli todellisuudessa vähän alle.

      • jammu 9

        tahtoisin vain tietää voiko savagella ajella moottoritiellä siellä kun pitäis päästellä sataa kahtakymppiä.
        Tuo on totta että katteetomalla pyörällä yli satasen nopeus ei tunnu hyvältä, saahan savageenkin katteen kaipa sillä sitten voi ajaa sataa kahtakymppiä jos koneessa riittää puhti.


      • 90 riittää
        jammu 9 kirjoitti:

        tahtoisin vain tietää voiko savagella ajella moottoritiellä siellä kun pitäis päästellä sataa kahtakymppiä.
        Tuo on totta että katteetomalla pyörällä yli satasen nopeus ei tunnu hyvältä, saahan savageenkin katteen kaipa sillä sitten voi ajaa sataa kahtakymppiä jos koneessa riittää puhti.

        ajella 120km/t moottoritiellä, mistä moinen kuvitelma?


      • jammu 9
        90 riittää kirjoitti:

        ajella 120km/t moottoritiellä, mistä moinen kuvitelma?

        körötellä 9 kymppiä kun kaikki ajaa ohi, muun liikenteen mukana on parempi ja ehkä jopa turvallisempikin ajaa on se todettu niin monta kertaa.


    • lupaa

      Tehdas lupaa 155 km/h.

    • night.rider

      Kyllä se sen 120 menee,mutta nautinto on kaukana...

      • jammu 9

        hondan cb 500cc katusportti pienellä katteella olis varmaan parempi matkajossa jossa on moottoriteitäkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe