Kumppania

myöhemminkerrotaan

Terve,

Omistan sivuston joka on oindexissä top sadassa ja edelleen nousussa. Sivusto oli alhaalla melko pitkään, mutta omaa googlen PR 4 luokan, tosin tippuu varmaan kolmoseen. Uniikkeja kävijöitä kuussa on tuhansia ja latauksia satoja tuhansia. Sivustoa ei ole koskaan vielä tehty rahastuskäyttöön.

Nyt sivuston yhteyteen olisi tarkoitus liittää hosting ja freehosting sekä käyttää alkuperäistä sivustoa uuden sivuston mainostukseen. Edellisessä on helposti mukaan lähtevää väkeä ja sivustoa ei ole koskaan mainostettu. Silti sinne joka päivä liittyy väkeä. Se on palvelu, ei foorumi yms. Oma hosting firma on jo, joten siitä ei väliä, tilaa ja oikea laitesali löytyy suomesta. Tuo freehosting onkin ongelma.

Etsin kumppania joka löytää/tekee/ylläpitää scriptiä jolla saadaan tehtyä vaikka webs.comin tyylinen sivusto. Ohjelmistoja on, mutta en löydä niitä. Freehostingiin tultaisiin liittämään SMS toimintoja. Idea rahansaannista on jo valmiina. Talouspuolesta vastaan muutenkin enempi minä...Etsin nyt vain raa'an työn raatajaa joka saa osansa potista joskus. Aluksi tosiaan vaan leikkiä isolla määrällä käyttäjiä ja admin statuksen isolle sivulle.

Ohjelman pitää osata hoitaa mahdollisesti FTP, kotisivun luonti "velho" (saa maksullisenakin), alidomainin luonti, mainostus, SMS integraatio ulkopuolisen palvelutarjoajan kautta, korotus alidomain hostingista oikeaan hostingiin sekä satunnainen määrä matkalla tulevia ideoita. En usko että yksi ihminen voi kaikkea hoitaa joten ihan kaikkea ei tarvitse osata.

Itse lähden tähän projektiin asenteella että rahat olisi ollut parempi juoda, mutta tulipahan yritettyä. Kumppanilta en ainakaan alkuvaiheessa pyydä rahallista osallistumista vaan työtä. Jos sivusto joskus oikeasti alkaa tuottaa hosting ja SMS palveluilla, olen valmis antamaan osuuden firmasta. Ihan enemmistöä en anna, mutta reilun siivun kuitenkin... ja tietty työpaikan.

Olen yksityisenä ihmisenä liikenteessä, en edusta mitään yritystä taikka organisaatiota. Tarkoituksena on luoda uusi yritys vanhan rinnalle ja menestyksen mahdollisesti kohdatessa integroida vanha uuteen.

Miksikö täällä? Olen löytänyt täältä joskus pari ihan fiksuakin yhteistyökumppania. Totuus on myös että nuoret tekevät koodia "kolapalkalla", softatalon kanssa rahat loppuvat jo neuvotteluissa. Kolat muuten aluksi maksan, jos onnistutaan, niin muutakin. Pointtina voisit tässä vaiheessa silti pitää että saat leikkiä monella käyttäjällä vaikka minä jossain määrin naruja käsissä pidänkin.

Itselläni ei ole koodaustaustaa, minulle riittää kun kerron mitä tarvitsen ja joku sen tekee.

Voit kysellä lisää täällä ja jos täällä on kiinnostusta, niin annan sp osoitteenkin...

Öitä.

0

342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
        Maailman menoa
        74
        6314
      2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
        Henkirikokset
        41
        5378
      3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
        Maailman menoa
        60
        4255
      4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
        Maailman menoa
        73
        4112
      5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
        Maailman menoa
        66
        3880
      6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
        Ikävä
        69
        1167
      7. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
        Ikävä
        54
        980
      8. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
        Tunteet
        291
        956
      9. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
        Ikävä
        30
        820
      10. Toivotko, että

Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?
        Ikävä
        62
        801
      Aihe