Kumppania

myöhemminkerrotaan

Terve,

Omistan sivuston joka on oindexissä top sadassa ja edelleen nousussa. Sivusto oli alhaalla melko pitkään, mutta omaa googlen PR 4 luokan, tosin tippuu varmaan kolmoseen. Uniikkeja kävijöitä kuussa on tuhansia ja latauksia satoja tuhansia. Sivustoa ei ole koskaan vielä tehty rahastuskäyttöön.

Nyt sivuston yhteyteen olisi tarkoitus liittää hosting ja freehosting sekä käyttää alkuperäistä sivustoa uuden sivuston mainostukseen. Edellisessä on helposti mukaan lähtevää väkeä ja sivustoa ei ole koskaan mainostettu. Silti sinne joka päivä liittyy väkeä. Se on palvelu, ei foorumi yms. Oma hosting firma on jo, joten siitä ei väliä, tilaa ja oikea laitesali löytyy suomesta. Tuo freehosting onkin ongelma.

Etsin kumppania joka löytää/tekee/ylläpitää scriptiä jolla saadaan tehtyä vaikka webs.comin tyylinen sivusto. Ohjelmistoja on, mutta en löydä niitä. Freehostingiin tultaisiin liittämään SMS toimintoja. Idea rahansaannista on jo valmiina. Talouspuolesta vastaan muutenkin enempi minä...Etsin nyt vain raa'an työn raatajaa joka saa osansa potista joskus. Aluksi tosiaan vaan leikkiä isolla määrällä käyttäjiä ja admin statuksen isolle sivulle.

Ohjelman pitää osata hoitaa mahdollisesti FTP, kotisivun luonti "velho" (saa maksullisenakin), alidomainin luonti, mainostus, SMS integraatio ulkopuolisen palvelutarjoajan kautta, korotus alidomain hostingista oikeaan hostingiin sekä satunnainen määrä matkalla tulevia ideoita. En usko että yksi ihminen voi kaikkea hoitaa joten ihan kaikkea ei tarvitse osata.

Itse lähden tähän projektiin asenteella että rahat olisi ollut parempi juoda, mutta tulipahan yritettyä. Kumppanilta en ainakaan alkuvaiheessa pyydä rahallista osallistumista vaan työtä. Jos sivusto joskus oikeasti alkaa tuottaa hosting ja SMS palveluilla, olen valmis antamaan osuuden firmasta. Ihan enemmistöä en anna, mutta reilun siivun kuitenkin... ja tietty työpaikan.

Olen yksityisenä ihmisenä liikenteessä, en edusta mitään yritystä taikka organisaatiota. Tarkoituksena on luoda uusi yritys vanhan rinnalle ja menestyksen mahdollisesti kohdatessa integroida vanha uuteen.

Miksikö täällä? Olen löytänyt täältä joskus pari ihan fiksuakin yhteistyökumppania. Totuus on myös että nuoret tekevät koodia "kolapalkalla", softatalon kanssa rahat loppuvat jo neuvotteluissa. Kolat muuten aluksi maksan, jos onnistutaan, niin muutakin. Pointtina voisit tässä vaiheessa silti pitää että saat leikkiä monella käyttäjällä vaikka minä jossain määrin naruja käsissä pidänkin.

Itselläni ei ole koodaustaustaa, minulle riittää kun kerron mitä tarvitsen ja joku sen tekee.

Voit kysellä lisää täällä ja jos täällä on kiinnostusta, niin annan sp osoitteenkin...

Öitä.

0

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

        Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
        Maailman menoa
        415
        1740
      2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

        Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
        Maailman menoa
        176
        1370
      3. Minua itkettää tämä tilanne

        Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
        Ikävä
        105
        1368
      4. Miksi koulut pakottavat

        Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
        Maailman menoa
        117
        1285
      5. Mitkä oli suurimmat

        Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
        Ikävä
        45
        1036
      6. Minulla oli tunteita

        Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
        Ikävä
        63
        946
      7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

        Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
        Suomi24 Blogi ★
        0
        910
      8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

        Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
        Maailman menoa
        92
        881
      9. Se katse silloin

        Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
        Ikävä
        32
        866
      10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

        Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
        Ikävä
        114
        859
      Aihe