Huoria löytyy Thaimaasta

Kuten täältä

Suomestakin.. joten turha täällä heistä on kaiken aikaa HÖPÖTELLÄ ja kertoa heistä satuja täällä !

Kerran huoria löytyy kaikkialta maailmasta ! Kuten pukkejakin !

Jos olet eri mieltä.. niin väitäppä vastaan.. ;)

44

5268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuten kerrot

Kävin nimittäin tänään iltaoluella, niin heti näin yhden tällaisen.

• tuo lienee

ja jos huorien lisäksi puhutaan prostituoiduista, niin näitähän itse asiassa on väkilukuun suhteutettuna Suomessa enemmin kuin Thaimaassa. Tätähän joku Amalia ei taida tietää ja vaikka saisikin tietää, niin juttujensa luonne ja häiriköintinsä täällä suomi24:ssä tuskin mihinkään muuttuisi.

• yhtä prostituutiota

Enpä ole koskaan Suomessa nähnyt vastaavanlaista huoraamista kuin
        thaikuissa. Suomessa nainen ei automaattisesti tarkoita huoraa (kuin joillekin epätoivoisille luusereille )mutta thaikkulan turismissa nainen sellaiseksi itsestään mielletään. Eihän tämä nyt mikään uus juttu ole, mutta onhan sen alettava siistiytyä siitä prostusta.

• 4176r
        yhtä prostituutiota kirjoitti:

thaikuissa. Suomessa nainen ei automaattisesti tarkoita huoraa (kuin joillekin epätoivoisille luusereille )mutta thaikkulan turismissa nainen sellaiseksi itsestään mielletään. Eihän tämä nyt mikään uus juttu ole, mutta onhan sen alettava siistiytyä siitä prostusta.

Seksistinen kulttuuri-huh sanon minä.Sinun käsityksesi kulttuurista on kiero.
        Tutustu esim.kirjastossa Thaimaata käsitteleviin teoksiin niin saat jotain käsitystä
        aasialaisesta kulttuurista.
        Kyllä nämä seksikuviot ovat aivan turismin mukanaan tuomia lieveilmiöitä.
        Ja rahahan tässäkin asiassa merkitsee paljon,maassa on köyhyyttä ja seksi on
        "helppo" tapa elättää perhettä.Ja paha kyllä naiset leimaantuvat sielläkin,miehet
        ovat saamattomia ja laiskoja,siis jopa myymään itseään.Siis jos näin karkeasti
        ajatellaan.Onhan Aasian kulttuurissa toki tämä miehen pukeutuminen naiseksi
        kovin yleistä ja näitä tanssipoikia/tyttöjä arvostetaan kovasti,tällä asialla ei ole
        välttämättä mitään tekemistä seksin kanssa.

• niin sitä taas pitää.

Et ole koskaan Suomessa nähnyt vastaavanlaista huoraamista kuin thaikuissa.

Miksi sitten raivoat aivan hulluna suomalaisia Thaihietontalaitoksia vastaan?
        NÄETKÖ SINÄ seinien ja verhojen läpi mitä niissä tapahtuu.

Thaimaan turismissa naista ei automaattisesti mielletä huoraksi. Vain sinun sairas mielesi tuottaa näitä mielikuvia. Käsittämätöntä tuo thaimaa vihasi.

• Ahaa ja taas uutta putke
        niin sitä taas pitää. kirjoitti:

Et ole koskaan Suomessa nähnyt vastaavanlaista huoraamista kuin thaikuissa.

Miksi sitten raivoat aivan hulluna suomalaisia Thaihietontalaitoksia vastaan?
        NÄETKÖ SINÄ seinien ja verhojen läpi mitä niissä tapahtuu.

Thaimaan turismissa naista ei automaattisesti mielletä huoraksi. Vain sinun sairas mielesi tuottaa näitä mielikuvia. Käsittämätöntä tuo thaimaa vihasi.

Ahaa ja taas uutta putkeen

• vai oletko vain

pelkästään niin helvetin tyhmä? Suomessa on huoria vähintäin kymmenkertainen määrä Thaimaahan verrattuna. Suomessa on myös maailman rumimmat naiset, eihän noita oksennuksia kukaan järkevä Mies viitsi kauaa katsella ilman pitkää piristävää lomaa joka vuosi. Nämä suomaalaiset ämmät ovat niin saamattomia luusereita, ettei niille juuri kukaan viitsi munaa antaa, joten niiden läskien huorien on mentävä nussittamaan itseään Anaalitoliaan aina kun sossun tuista saavat säästettyä. Mutta, mitäs me Komistukset, Thaimaan kaunottaret odottelevat hymysuin pohjolan komeita uroksia.

• Anonyymi
        vai oletko vain kirjoitti:

pelkästään niin helvetin tyhmä? Suomessa on huoria vähintäin kymmenkertainen määrä Thaimaahan verrattuna. Suomessa on myös maailman rumimmat naiset, eihän noita oksennuksia kukaan järkevä Mies viitsi kauaa katsella ilman pitkää piristävää lomaa joka vuosi. Nämä suomaalaiset ämmät ovat niin saamattomia luusereita, ettei niille juuri kukaan viitsi munaa antaa, joten niiden läskien huorien on mentävä nussittamaan itseään Anaalitoliaan aina kun sossun tuista saavat säästettyä. Mutta, mitäs me Komistukset, Thaimaan kaunottaret odottelevat hymysuin pohjolan komeita uroksia.

No sinne sitten pili pystyssä...saa thaimaan tytötkin jotain todella "erikoista" nähtävää...

• Anonyymi
        vai oletko vain kirjoitti:

Persumies vauhdissa..

• l1smo

Huoria löytyy tietysti kaikkialla. Thaimaalaisilla huorilla on kuitenkin taktiikkana saada yksinäinen suomalainen mies rakastuneeksi heihin, jotta pystyvät lypsämään kaikki rahat pois kuten http://thaimaan.blogspot.com/2010/10/thaimaan-prostituutio.html kirjoituksesta tulee esille.

Yleisesti huorilla on tapana kertoa palvelun kesto ja hinta. Thaimaalaiset huorat eivät monesti kerro edes miehilleen, että ovat huoria vaan tähtäävät suoraan lottovoittoon eli avioliittoon tai parisuhteeseen.

• vai vastaako ?

Ei ainakaan Aasian tyrkky seksiturismi, joka on olemassa rahastaakseen äijiä kehitysmaan tytöillään.
        Aasialaiset ei kunnioita perheitä eikä koteja ,kun huorat rahastaa. Ei voi mitään. Sukupuolitaudit leviää Thaimaasta suomalaisten veronmaksajien maksettaviksi. YÖÄK !

• vaan ämmien mukana
        vai vastaako ? kirjoitti:

Ei ainakaan Aasian tyrkky seksiturismi, joka on olemassa rahastaakseen äijiä kehitysmaan tytöillään.
        Aasialaiset ei kunnioita perheitä eikä koteja ,kun huorat rahastaa. Ei voi mitään. Sukupuolitaudit leviää Thaimaasta suomalaisten veronmaksajien maksettaviksi. YÖÄK !

välimeren ja Afrikan maista, aivan kuten tilastotkin osoittavat, siis teidän suomalaishuorien avulla. Sitävastoin Thaimaalainen nainen, joka on valovuosia kauniimpi kuin suomalainen laiska, huorahtava ryhävalas, on ottava sotanorsun paikan yhteiskunnassame, ja nämä läskit norsut on sukupuuttoon kuoleva laji.

• ei leikin asia
        vaan ämmien mukana kirjoitti:

välimeren ja Afrikan maista, aivan kuten tilastotkin osoittavat, siis teidän suomalaishuorien avulla. Sitävastoin Thaimaalainen nainen, joka on valovuosia kauniimpi kuin suomalainen laiska, huorahtava ryhävalas, on ottava sotanorsun paikan yhteiskunnassame, ja nämä läskit norsut on sukupuuttoon kuoleva laji.

Taikku on lyhyt, poikamainen ,ihankuin seinään juossut , vinot silmät, keltainen iho, tukka kuin hiiren-
        häntä, sääret lyhyet päätyen räpylöihin. Eli suomalaisen naisen täytyy olla todella näky moisen akan jälkeen !
        Ja ylläpito, jos ylläolevakin teksti saa täällä olla :"Thaimaalainen nainen, joka on valovuosia kauniimpi kuin suomalainen laiska, huorahtava ryhävalas, on ottava sotanorsun paikan yhteiskunnassame, ja nämä läskit norsut on sukupuuttoon kuoleva laji.", niin turha poistaa myöskään tätä tekstiä !!!

• ei oo leikin asia ei
        ei leikin asia kirjoitti:

Taikku on lyhyt, poikamainen ,ihankuin seinään juossut , vinot silmät, keltainen iho, tukka kuin hiiren-
        häntä, sääret lyhyet päätyen räpylöihin. Eli suomalaisen naisen täytyy olla todella näky moisen akan jälkeen !
        Ja ylläpito, jos ylläolevakin teksti saa täällä olla :"Thaimaalainen nainen, joka on valovuosia kauniimpi kuin suomalainen laiska, huorahtava ryhävalas, on ottava sotanorsun paikan yhteiskunnassame, ja nämä läskit norsut on sukupuuttoon kuoleva laji.", niin turha poistaa myöskään tätä tekstiä !!!

Siitäpä lähti ilmoitus poliisille.
        Suomalaista naista niinkuin miestäkin voit solvata, mutta thaimaalaisen kanssa onkin sitten jo ihan eri juttu. Tervemenoa lusimaan!

• mun mielipide
        ei leikin asia kirjoitti:

Thaimaalainen nainen on siro. Lyhyydestä on se ilo miehelle että kaikki on käden ulottuvilla. Pienet rinnat on usein helpompi pitää ryhdissään, kuin isommat. Itämaiset silmät on eksoottiset, ja kissamaisina seksikkäät. Tumma iho tuntuu eroottiselta näin auringonpalvontakansan mielestä. Totta toki ettei thaimaalaiset itse arvosta rusketustaan, kun aina paistaa. Tuntemillani thainaisilla on varsin siro jalka, tosi usein vähän karheat paljosta paljainjaloin kävelystä.

Suomalainen nainen saattaa hyvinkin olla eroottinen ilmestys thaimiesten mielestä, siinä missä thainaiset suomalaisten miesten mielestä, eksoottisina.

Sen sijaan mä en ymmärrä mitä yhteistä sotanorsulla ja suomalaisella naisella on. Oma suominaiseni on tosi seksikäs, ja kaikinpuolin ihana nainen. huorahtavaksikaan en häntä osaa kutsua vaikka joskus vähän villikko onkin. Siinä kun on se etu thai naisiin verrattuna että suominainen voi päästellä täysillä ja olla eroottisesti vapaa. Thai naiset taas aina pyrkii käyttäytymään kauniisti ja toiset huomioon ottaen (palvellenkin). Ja etenkin suuseksissä thai naiset ovat etenkin jotenkin varovaisia, jos ollenkaan osaavat siitä nauttia, kuin saavana osapuolena. peppu niillä on jumalaisen kireä.

• moneskos kerta sulta
        ei oo leikin asia ei kirjoitti:

Suomalaista naista niinkuin miestäkin voit solvata, mutta thaimaalaisen kanssa onkin sitten jo ihan eri juttu. Tervemenoa lusimaan!

Seison ilmanmuuta mielipiteeni takana !!! Se on MINUN mielipiteeni.

• aika mones oli
        moneskos kerta sulta kirjoitti:

Seison ilmanmuuta mielipiteeni takana !!! Se on MINUN mielipiteeni.

Ja jatkuu edelleen. Onkos muuten tullut mieleen, kun poliisi tulee ip osoitteen tarkistettuaan rekisteröityyn osoitteeseen, jos se on työpaikka, esim. AM toimisto, ottaa kaikki koneet mukaan internet rekisteröintitietojen tarkistukseen (ne tiedot ei muuten poistu koneelta deletoimalla temporary internet files'eja), voi tulla pieni hämminki, sitten kysytään onko tiedossa KUKA lähettää joka päivä useita viestejä suomi24 verkkoyhteisöön? Rasismisyyte ei ole asianomistajan päätettävissä oleva rikos, siis yksityisen ihmisen, vaan valtion ja valtioyhteisöjen, siis hallitusten sopimuksella sopima. Joten tulet saamaan kyllä syytteen, aivan varmasti, nyt on jo liian myöhäistä katua, jatkat tai olet jatkamatta, tosin tuomio vain kovenee, mitä pidempään sulta tuollaista juttua tulee.
        Älä muuten sano, että SEISOT mielipiteesi takana, sinä muuten ISTUT mielipiteesi takia.
        Se ei ole mielipiteeni, se on fakta.

• see u later
        aika mones oli kirjoitti:

Ja jatkuu edelleen. Onkos muuten tullut mieleen, kun poliisi tulee ip osoitteen tarkistettuaan rekisteröityyn osoitteeseen, jos se on työpaikka, esim. AM toimisto, ottaa kaikki koneet mukaan internet rekisteröintitietojen tarkistukseen (ne tiedot ei muuten poistu koneelta deletoimalla temporary internet files'eja), voi tulla pieni hämminki, sitten kysytään onko tiedossa KUKA lähettää joka päivä useita viestejä suomi24 verkkoyhteisöön? Rasismisyyte ei ole asianomistajan päätettävissä oleva rikos, siis yksityisen ihmisen, vaan valtion ja valtioyhteisöjen, siis hallitusten sopimuksella sopima. Joten tulet saamaan kyllä syytteen, aivan varmasti, nyt on jo liian myöhäistä katua, jatkat tai olet jatkamatta, tosin tuomio vain kovenee, mitä pidempään sulta tuollaista juttua tulee.
        Älä muuten sano, että SEISOT mielipiteesi takana, sinä muuten ISTUT mielipiteesi takia.
        Se ei ole mielipiteeni, se on fakta.

Ei mitään salattavaa tässä päässä. Rasismia ? Vain sun mielipiteesi. Minulle kriittisyyttä.

• terv.suomimies
        ei oo leikin asia ei kirjoitti:

Ne on meitin kauppatavaraa. Me ostetaan niitä ku ei muita naisia saaha. Anti olla tän sortin kauppatavaran .

• omapahan on asiasi
        see u later kirjoitti:

Ei mitään salattavaa tässä päässä. Rasismia ? Vain sun mielipiteesi. Minulle kriittisyyttä.

Salaa tai ole salaamatta, mulle on samantekevää, nauran tosin makeasti kun lähdet lusimaan ämmä, hah hah haaaaa!

• terv.läski suomiämmä
        terv.suomimies kirjoitti:

Ne on meitin kauppatavaraa. Me ostetaan niitä ku ei muita naisia saaha. Anti olla tän sortin kauppatavaran .

Ne haluaa vain oleskeluluvan antamalla meille norsunvittunaamoille munaa, vaikka ei mulle kun olen alinta sosiaaliluokkaa eikä mulla ole varaa matkustella Pielajokea pidemmälle.

• JUUPAJOELTAKO KAIKKI
        mun mielipide kirjoitti:

Thaimaalainen nainen on siro. Lyhyydestä on se ilo miehelle että kaikki on käden ulottuvilla. Pienet rinnat on usein helpompi pitää ryhdissään, kuin isommat. Itämaiset silmät on eksoottiset, ja kissamaisina seksikkäät. Tumma iho tuntuu eroottiselta näin auringonpalvontakansan mielestä. Totta toki ettei thaimaalaiset itse arvosta rusketustaan, kun aina paistaa. Tuntemillani thainaisilla on varsin siro jalka, tosi usein vähän karheat paljosta paljainjaloin kävelystä.

Suomalainen nainen saattaa hyvinkin olla eroottinen ilmestys thaimiesten mielestä, siinä missä thainaiset suomalaisten miesten mielestä, eksoottisina.

Sen sijaan mä en ymmärrä mitä yhteistä sotanorsulla ja suomalaisella naisella on. Oma suominaiseni on tosi seksikäs, ja kaikinpuolin ihana nainen. huorahtavaksikaan en häntä osaa kutsua vaikka joskus vähän villikko onkin. Siinä kun on se etu thai naisiin verrattuna että suominainen voi päästellä täysillä ja olla eroottisesti vapaa. Thai naiset taas aina pyrkii käyttäytymään kauniisti ja toiset huomioon ottaen (palvellenkin). Ja etenkin suuseksissä thai naiset ovat etenkin jotenkin varovaisia, jos ollenkaan osaavat siitä nauttia, kuin saavana osapuolena. peppu niillä on jumalaisen kireä.

Joo, ja kun kattelee näitä mimmejä, jokka reisibootseissa ja repaleisissa farkkushortseissa kulkee, ni täytyy olla homo tai muuten pahasti vinksahtanu, jos ei kiinnosta tutustua tarkemmin! Suomessa ei löydy yhtäkään tän toson pakettia, että repikää siitä siiderivalaat...

• ja naismaisia miehiä
        JUUPAJOELTAKO KAIKKI kirjoitti:

Joo, ja kun kattelee näitä mimmejä, jokka reisibootseissa ja repaleisissa farkkushortseissa kulkee, ni täytyy olla homo tai muuten pahasti vinksahtanu, jos ei kiinnosta tutustua tarkemmin! Suomessa ei löydy yhtäkään tän toson pakettia, että repikää siitä siiderivalaat...

Sen osoitti taannoinen kirkosta eroaminenkin.

• senkin huoritteja
        omapahan on asiasi kirjoitti:

Salaa tai ole salaamatta, mulle on samantekevää, nauran tosin makeasti kun lähdet lusimaan ämmä, hah hah haaaaa!

Aaaah, nautin oikein, miten sut saatanan solvaaja ja kunnianloukkaaja saadaankin
        lopulta vahingonkorvauksiin !!!!

• senkin huora
        senkin huoritteja kirjoitti:

Aaaah, nautin oikein, miten sut saatanan solvaaja ja kunnianloukkaaja saadaankin
        lopulta vahingonkorvauksiin !!!!

Katsos huora kun sulla ei ole mitään mistä ilmoittaa, minä kun en ole rikkonut mitään lakia vastaan niin poliisikaa ei lotkauta korviaan sun ilmoituksilles, huoraämmä, heh heh. sensijaan sinä ruma paskaläjähuora tulet saamaan rasimisyytteen, vituttaako? Heippa!!!!!!!!!

• senkin solvaaja
        senkin huora kirjoitti:

Katsos huora kun sulla ei ole mitään mistä ilmoittaa, minä kun en ole rikkonut mitään lakia vastaan niin poliisikaa ei lotkauta korviaan sun ilmoituksilles, huoraämmä, heh heh. sensijaan sinä ruma paskaläjähuora tulet saamaan rasimisyytteen, vituttaako? Heippa!!!!!!!!!

Mutta mehän näemmekin sitten kohta. Siihen saakka:valmistelepa sakkojesi saatavuutta tilille.

• senkin rumuus
        senkin solvaaja kirjoitti:

Mutta mehän näemmekin sitten kohta. Siihen saakka:valmistelepa sakkojesi saatavuutta tilille.

Mutta sähän näetkin vain unta. Siihen saakka: Valmistelepa perselihaksiasi, niin istumista kuin vankiloiden persepanojakin varten.

• näemme sitten
        senkin rumuus kirjoitti:

Mutta sähän näetkin vain unta. Siihen saakka: Valmistelepa perselihaksiasi, niin istumista kuin vankiloiden persepanojakin varten.

Sinuna valmistelisin kukkaroasi kestämään kulutusta.

• kerropa mulle
        näemme sitten kirjoitti:

Sinuna valmistelisin kukkaroasi kestämään kulutusta.

edes YKSI pykälä jotä mä olen rikkonut, sinä norsunvittunaamainen oksettava ryhävalashuora? Sinuna hyppäisin jojoon, muuten istut, ja pitkään huora.

• olet tosi sairas
        kerropa mulle kirjoitti:

edes YKSI pykälä jotä mä olen rikkonut, sinä norsunvittunaamainen oksettava ryhävalashuora? Sinuna hyppäisin jojoon, muuten istut, ja pitkään huora.

Koska pelkäät omia seuraamuksiasi ,kehotat toisia ihmisiä hyppämään jojoon .

• oot tosi mielisairas
        olet tosi sairas kirjoitti:

Koska sellaista lakipykälää ei maailmassa tunneta, huora. Kehotan sua edelleen jojottamaan itsesi hullu.

• oot tosi mielisairas
        olet tosi sairas kirjoitti:

Koska sellaista lakipykälää ei maailmassa tunneta, huora. Otapa selvää asioista ennekuin tulet jayhamaan luulotautista paskaasi tänne. Kehotan sua edelleen jojottamaan itsesi hullu.

• saatko edes taikulta
        oot tosi mielisairas kirjoitti:

Koska sellaista lakipykälää ei maailmassa tunneta, huora. Otapa selvää asioista ennekuin tulet jayhamaan luulotautista paskaasi tänne. Kehotan sua edelleen jojottamaan itsesi hullu.

Tätähän se on Thaimaan seksituristejen taso ?

• on kyseessä
        saatko edes taikulta kirjoitti:

Tätähän se on Thaimaan seksituristejen taso ?

Taitaa haaveet olla suurempia kun surkeat teot.

• on ämmä hän
        on kyseessä kirjoitti:

Taitaa haaveet olla suurempia kun surkeat teot.

Onpa luuserilla suuret luulot itsestään, yhteiskunnan loinen, mutta ego on isompi kuin koiralla, vaikka ämmä on tasoltaan kuin koiranpaska.

• eedelmanin miehiä
        see u later kirjoitti:

olin käväsemässä viime vuonaa thaimaassa ja kävin sielä monessa muka suomalaisessa baarissa eikä niissä missään soitettu samuli eedelmanin ihana valo biisiä ja sekös minua suututti.

• valitse näistä
        on ämmä hän kirjoitti:

Onpa luuserilla suuret luulot itsestään, yhteiskunnan loinen, mutta ego on isompi kuin koiralla, vaikka ämmä on tasoltaan kuin koiranpaska.

Luulen, että moni muu olisi mielummin runkkarikin kuin myöntäisi ostavansa aasialaista huoraa.

• ota molemmat
        valitse näistä kirjoitti:

Luulen, että moni muu olisi mielummin runkkarikin kuin myöntäisi ostavansa aasialaista huoraa.

olet molemmat, olihan se selvää, mutta hyvä kun myönsit olevasi ruma munanpuutteinen huora. Lopeta itsesi.

• kuin luuseri
        valitse näistä kirjoitti:

Eikä leviä taudit.

• kuin huora
        kuin luuseri kirjoitti:

Eikä leviä taudit.

Norsunvittunaamainen mielisairas luuseri.

• Anonyymi
        vai vastaako ? kirjoitti:

Taitaa olla taustalla joku "ongelma" kun noin uhotaan...onko Ukrainan sota kääntynyt ikävään suuntaan kun on niin "Aasialaista" sanottavaa. Onko tulossa ihan kakit housuun...

• Anonyymi

Mikä tuossa huoraamisessa on muka niin tuomittavaa? Sehän on vain normaalia kaupankäyntiä/vuokraamista tuottaja - asiakas välisenä liiketoimena.

• Anonyymi

Itse olen käyttänyt noiden palveluita useasti, jo kymmeniä kertoja kauko-idässä vieraillessani. On ollut Thaimaalaisia-, Kiinalaisia-, Vietnamilaisia-, Filippiinejä-, ja Indonesialaisia "vuokraperseitä". Yleistäen, kaikki ovat hoitaneet työnsä hyvin, eli olen saanut erinomaisen seksuaalisen nautinnon, rahallista korvausta vastaan.

• Anonyymi

Suomessa asuu yli 12 000 Thaimaalaista valtaosa naisia joten ei ihme, että helppoa riemurasiaa tarjolla.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      203
      4266
    2. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      146
      3798
    3. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      136
      3255
    4. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      51
      1635
    5. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      19
      1528
    6. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      34
      1470
    7. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      25
      1395
    8. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      27
      1351
    9. Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas

Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt
      Sinkut
      116
      1160
    10. Martina haluaa Marbellaan

Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      1063
    Aihe