Opettajien

moraali?

Nörtit ovat kovia kiistelemään jopa käyttöjärjestelmistä ja heidän omalla Sodat-palstallaan nousi esiin tällainen kysymys joka vaatisi ammattipedagogin mielipidettä. Mahtaako täältä löytyä sellaista joka uskaltautuisi vastaamaan?

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8410120/39623869

7

709

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mättää?

Eikö tällä palstalla ole yhtään opettajaa vai eikö ole selkärankaa vastata selvään kysymykseen?

Jos on opettajia niin moniko tuntee tällaisen firman?

http://www.opinsys.fi/

Jos tuntee niin mikä on yhteistyö heidän kanssaan?

Jos ei ole yhteistyötä niin miksi? Teidän palkkanne maksetaan kuitenkin meidän maksamista verorahoista. ;)

• en omassa

työssäni suosittele enkä moiti mitään systeemiä. Ei se minulle kuulu millä lapset tietotekniikkaa hoitavat, olkoon Windows, Linux, Mac tai vaikka vanha CP/M. Työssä taas ollaan kaupungin tietohallinnon tekemien päätösten varassa, ja sillekään en mitään mahda.

• moraali?
        en omassa kirjoitti:

työssäni suosittele enkä moiti mitään systeemiä. Ei se minulle kuulu millä lapset tietotekniikkaa hoitavat, olkoon Windows, Linux, Mac tai vaikka vanha CP/M. Työssä taas ollaan kaupungin tietohallinnon tekemien päätösten varassa, ja sillekään en mitään mahda.

>Ei se minulle kuulu millä lapset tietotekniikkaa hoitavat...

Katsotko tosiaan ettei velvollisuutesi ole kertoa jos lapsia ja heidän vanhempiaan tietoisesti huijataan?
        Aika outo asenne opetustyössä olevalta.

No onneksi tervejärkisiäkin riittää.
        http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=38638

• Uuuuuurppoooo

puhu meistä, et sinä missään töissä käy...

• tarkoitat
        moraali? kirjoitti:

>Ei se minulle kuulu millä lapset tietotekniikkaa hoitavat...

Katsotko tosiaan ettei velvollisuutesi ole kertoa jos lapsia ja heidän vanhempiaan tietoisesti huijataan?
        Aika outo asenne opetustyössä olevalta.

No onneksi tervejärkisiäkin riittää.
        http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=38638

huijaamisella. Jos kotona halutaan käyttää Windowsia, niin se on laillinen tuote eikä siinä mitään huijausta ole. Saattaa maksaa enemmän, mutta sehän on jokaisen oma asia. Ei se minulle opettajana kuulu minkä systeemin joku yksityiskäyttöönsä valitsee. Tarpeet ovat erilaisia ja niihin sopivat eri systeemit. Myös ihmisten osaaminen on erilaista.

Käyttäkööt mitä haluavat, se ei ole minun asiani. Opetustyössä ei moraaliin kuulu puuttua ihmisten yksityisasioihin muuten kuin niiltä osin mitä ne koulunkäyntiin liittyvät. Jos muuta odotat, niin aika outo olet.

• vetoa?
        Uuuuuurppoooo kirjoitti:

puhu meistä, et sinä missään töissä käy...

Paljonko laitat pottiin siitä että minä olen maksanut enemmän veroja kuin sinä tulet koskaan maksamaan?

• UUrrrrpppppooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
        vetoa? kirjoitti:

Paljonko laitat pottiin siitä että minä olen maksanut enemmän veroja kuin sinä tulet koskaan maksamaan?

Mä maksan enemmän veroja ku sä nostat palkkaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4960
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      95
      2794
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      43
      2786
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2392
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      28
      1994
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1949
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1560
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1481
    9. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1299
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      362
      1298
    Aihe