Hei.
Pahoittelen että joudun näin kyselemään mutta satuin n. kuukausi sitten lukemaan kirja arvostelun joka liittyi esim. projektien hallintaan ja siihen kuinka kaikkia asioita ei tarvitse eikä pitäisi kirjoittaa etukäteen. Ylipäätään siitä että kaikkea ei voi suunnitella etukäteen joten on turha spekuloida ja fiksautua asioihin liikaa kirjoittamalla niistä jo etukäteen.
Kirjan kirjoittamisen oli aloittanut edesmennyt mies mutta, mutta kirjan oli saattanut loppuun hänen leskensä. Molemman olivat psykologeja tai psykiatreja. En muista enää niin tarkkaan.
Harmittaa kun en laittanut sitä kirjanmerkkeihin ja nyt en keksi miten löytäisin tuon kirjan muuta kuin tätä kautta. Olen erittäin kiinnostunut kyseisestä kirjasta.
Onkohan kenelläkään mitään ideaa mikä kirja voisi olla kyseessä. En uskalla sanoa milloin kirja on julkaistu. Mahdollisesti tämän vuoden puolella, mutta en muista varmuudella.
Olisin kiitollinen jos jollain olisi antaa vinkkejä tai neuvoja mistä voisin mahdollisesti jatkaa etsintääni jos ei tule kirjaa mieleen.
terveisin
Epätoivoinen
Kukakohan kirjailija ja kirja kyseessä?
Rakkauden Ruoska
1
404
Vastaukset
- Rakkauden Ruoska
kyseessä olivat Suomalais kirjailijat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861484
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121375Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras371156- 271075
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne117913Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46898- 18846
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65797YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..76705- 40697