Hei.
Pahoittelen että joudun näin kyselemään mutta satuin n. kuukausi sitten lukemaan kirja arvostelun joka liittyi esim. projektien hallintaan ja siihen kuinka kaikkia asioita ei tarvitse eikä pitäisi kirjoittaa etukäteen. Ylipäätään siitä että kaikkea ei voi suunnitella etukäteen joten on turha spekuloida ja fiksautua asioihin liikaa kirjoittamalla niistä jo etukäteen.
Kirjan kirjoittamisen oli aloittanut edesmennyt mies mutta, mutta kirjan oli saattanut loppuun hänen leskensä. Molemman olivat psykologeja tai psykiatreja. En muista enää niin tarkkaan.
Harmittaa kun en laittanut sitä kirjanmerkkeihin ja nyt en keksi miten löytäisin tuon kirjan muuta kuin tätä kautta. Olen erittäin kiinnostunut kyseisestä kirjasta.
Onkohan kenelläkään mitään ideaa mikä kirja voisi olla kyseessä. En uskalla sanoa milloin kirja on julkaistu. Mahdollisesti tämän vuoden puolella, mutta en muista varmuudella.
Olisin kiitollinen jos jollain olisi antaa vinkkejä tai neuvoja mistä voisin mahdollisesti jatkaa etsintääni jos ei tule kirjaa mieleen.
terveisin
Epätoivoinen
Kukakohan kirjailija ja kirja kyseessä?
Rakkauden Ruoska
1
345
Vastaukset
- Rakkauden Ruoska
kyseessä olivat Suomalais kirjailijat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996