pk.trikki collie astuttaa trikillä ennenkuin pennuista tulee puhtaita trikkejä. eikä niin että emä on bluemerle isänä trikki?
eikös?
6
254
Vastaukset
- tuota ..
Siis trikki-trikki pentueeseen syntyy VAIN trikkejä ja Trikki-Merle pentueeseen syntyy PUHTAOTA trikkejä ja PUHTAITA merlejä.
Merle-Merle on kielletty yhdistelmä joskin erittäin painavin syin voit saada erikoisluvan käyttää.
Mutta siis vastaus kysymykseesi on että ei pidä .- napakasta
vastauksestasi. eli nyt tiedän et jos halluu saaha puhdasrotuisen tricolour pennun molemmat vanhemmat täytyy olla trikkejä! nyt kiinnitän huomiota asiaan sillä olen hankkimassa pk.trikki urospentua
- Kyseessä ..
napakasta kirjoitti:
vastauksestasi. eli nyt tiedän et jos halluu saaha puhdasrotuisen tricolour pennun molemmat vanhemmat täytyy olla trikkejä! nyt kiinnitän huomiota asiaan sillä olen hankkimassa pk.trikki urospentua
Hieno Provo .
- ymmärtää
napakasta kirjoitti:
eli siis ihan puhtaita, puhdasrotuisia tricolour collieta syntyy ihan mihin tahansa sallittuun väriyhdistelmään.
Trikki-trikki: kaikki trikkejä
trikki-merle: tulee trikkejä ja merlejä
trikki-soopeli: tulee trikkejä ja soopeleita
soopeli-soopeli: tulee soopeleita ja trikkejä. (jos ei ole kumpikaan vanhemmista dominantti soopeli)
eli EI tarvitse olla trikki-trikki yhdistelmä! niitä ei edes paljon tehdä - mä!
Kyseessä .. kirjoitti:
Hieno Provo .
hokasin et muistakin yhdistelmistä voi saaha tricolour pennun "ei välttämättä yhdistelmästä" tricolour/tricolour kiva tietää pk.tricolour uroksen hankinta lähiaikoina
- susku.............
yhdistelmästä ei välttämättä tule puhtaan mustaa väriä sen kummemmin kuin muistakaan yhdistelmistä jollei väri ole tosiaankin puhtaan mustaa. Auringonvalossa sen näkee parhaimmin onko musta karva tosiaan ns. sinimustaa vanhemmilla eikä esim. ruskeanmustaa. Toivottavasti tajusitte mitä tarkoitan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 223874
- 901914
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa901319Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681281- 561139
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.551042Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe1901018- 61932
- 42896
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis143849