pk.trikki collie astuttaa trikillä ennenkuin pennuista tulee puhtaita trikkejä. eikä niin että emä on bluemerle isänä trikki?
eikös?
6
293
Vastaukset
- tuota ..
Siis trikki-trikki pentueeseen syntyy VAIN trikkejä ja Trikki-Merle pentueeseen syntyy PUHTAOTA trikkejä ja PUHTAITA merlejä.
Merle-Merle on kielletty yhdistelmä joskin erittäin painavin syin voit saada erikoisluvan käyttää.
Mutta siis vastaus kysymykseesi on että ei pidä .- napakasta
vastauksestasi. eli nyt tiedän et jos halluu saaha puhdasrotuisen tricolour pennun molemmat vanhemmat täytyy olla trikkejä! nyt kiinnitän huomiota asiaan sillä olen hankkimassa pk.trikki urospentua
- Kyseessä ..
napakasta kirjoitti:
vastauksestasi. eli nyt tiedän et jos halluu saaha puhdasrotuisen tricolour pennun molemmat vanhemmat täytyy olla trikkejä! nyt kiinnitän huomiota asiaan sillä olen hankkimassa pk.trikki urospentua
Hieno Provo .
- ymmärtää
napakasta kirjoitti:
eli siis ihan puhtaita, puhdasrotuisia tricolour collieta syntyy ihan mihin tahansa sallittuun väriyhdistelmään.
Trikki-trikki: kaikki trikkejä
trikki-merle: tulee trikkejä ja merlejä
trikki-soopeli: tulee trikkejä ja soopeleita
soopeli-soopeli: tulee soopeleita ja trikkejä. (jos ei ole kumpikaan vanhemmista dominantti soopeli)
eli EI tarvitse olla trikki-trikki yhdistelmä! niitä ei edes paljon tehdä - mä!
Kyseessä .. kirjoitti:
Hieno Provo .
hokasin et muistakin yhdistelmistä voi saaha tricolour pennun "ei välttämättä yhdistelmästä" tricolour/tricolour kiva tietää pk.tricolour uroksen hankinta lähiaikoina
- susku.............
yhdistelmästä ei välttämättä tule puhtaan mustaa väriä sen kummemmin kuin muistakaan yhdistelmistä jollei väri ole tosiaankin puhtaan mustaa. Auringonvalossa sen näkee parhaimmin onko musta karva tosiaan ns. sinimustaa vanhemmilla eikä esim. ruskeanmustaa. Toivottavasti tajusitte mitä tarkoitan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1275735
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962549- 1342467
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv52053- 121303
- 581045
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍81032- 51902
- 76825
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101815