Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Armeijan saaret

kalastusapajia

Armeijan saaria vapautuu yhteiskäyttöön mahdollisesti jo ensi vuonna. Kyseiset saaret ovat hyvillä kalastuspaikoilla, joten olisikohan niihin mahdollista päästä yksityiset kalastajat kalastelemaan tulevaisuudessa? Kotkan Rankissa on ollut mahdollista käydä jo nyt syksyllä Kotkan Kalamiesten Tyrkykalastuskisoissa. Samoin tänä syksynä myöskin Haminan Kala ja Erä järjestää sinne kisamatkan. Kisa matkoilla on ongelmana tietyt ajankohdat, joten omatoiminen matka puolustusvoimien saariin eri puolilla etelärannikkoa kiinnostaisi!

3

958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepulisssssss

      Noi armeijan saaret on ihan klisee. Mä olen niitä joskus pommittanut kunnes armeijan poijjaat tulee ajaa pois. En ole huomannut mitään eroa saalis määrään joten olen jättänyt ne rauhaan. Kyllähän ne armeijan äijät itse kalastelee siellä vesillä vapaa ajallaan. Ja mökkiläiset heittelee tai verkottaa.

      • kalastaja tyrskyillä

        Nämä Kotkan edustan armeijan saaret, Rankki ja Kirkonmaa ovat sijainniltaan sellaisia saaria joiden rantatyrskyistä saadaan syksyisin hyvin taimenia. Rankin linnakesaaren poistuttua palveluskäytöstä, voitaisiin sinne järjestää vaikkapa opastettuja käyntejä. vaikkapa kalastuksen merkeissä. Etenkin kovimmilla keleillä saaren eri puolilla sijaitsevat kallioiset rannat antavat suojaa saaressa olevilla. Samoin saaressa olevat erilaiset tilat antaisi vaikkapa vuokra käytössä mielenkiintoisen lomailu ja kalastuskohteen. Kisan järjestävän Haminan Kalan ja Erän viemänä pääsen marraskuun 7 päivänä kyseiseen saareen, jonne muuten olisi vaikeaa mennä!


      • kalastaja tyrskyillä
        kalastaja tyrskyillä kirjoitti:

        Nämä Kotkan edustan armeijan saaret, Rankki ja Kirkonmaa ovat sijainniltaan sellaisia saaria joiden rantatyrskyistä saadaan syksyisin hyvin taimenia. Rankin linnakesaaren poistuttua palveluskäytöstä, voitaisiin sinne järjestää vaikkapa opastettuja käyntejä. vaikkapa kalastuksen merkeissä. Etenkin kovimmilla keleillä saaren eri puolilla sijaitsevat kallioiset rannat antavat suojaa saaressa olevilla. Samoin saaressa olevat erilaiset tilat antaisi vaikkapa vuokra käytössä mielenkiintoisen lomailu ja kalastuskohteen. Kisan järjestävän Haminan Kalan ja Erän viemänä pääsen marraskuun 7 päivänä kyseiseen saareen, jonne muuten olisi vaikeaa mennä!

        Yleensä saaret ovat niin täyteen rakennettuja taikka vaikeakulkuisia, joten kyseinen saari antaisi helpon kulkumahdollisuuden pitkin rantoja!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2174
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2003
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1622
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1450
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1337
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1314
    8. 50
      1205
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe