Armeijan saaria vapautuu yhteiskäyttöön mahdollisesti jo ensi vuonna. Kyseiset saaret ovat hyvillä kalastuspaikoilla, joten olisikohan niihin mahdollista päästä yksityiset kalastajat kalastelemaan tulevaisuudessa? Kotkan Rankissa on ollut mahdollista käydä jo nyt syksyllä Kotkan Kalamiesten Tyrkykalastuskisoissa. Samoin tänä syksynä myöskin Haminan Kala ja Erä järjestää sinne kisamatkan. Kisa matkoilla on ongelmana tietyt ajankohdat, joten omatoiminen matka puolustusvoimien saariin eri puolilla etelärannikkoa kiinnostaisi!
Armeijan saaret
3
1026
Vastaukset
- jepulisssssss
Noi armeijan saaret on ihan klisee. Mä olen niitä joskus pommittanut kunnes armeijan poijjaat tulee ajaa pois. En ole huomannut mitään eroa saalis määrään joten olen jättänyt ne rauhaan. Kyllähän ne armeijan äijät itse kalastelee siellä vesillä vapaa ajallaan. Ja mökkiläiset heittelee tai verkottaa.
- kalastaja tyrskyillä
Nämä Kotkan edustan armeijan saaret, Rankki ja Kirkonmaa ovat sijainniltaan sellaisia saaria joiden rantatyrskyistä saadaan syksyisin hyvin taimenia. Rankin linnakesaaren poistuttua palveluskäytöstä, voitaisiin sinne järjestää vaikkapa opastettuja käyntejä. vaikkapa kalastuksen merkeissä. Etenkin kovimmilla keleillä saaren eri puolilla sijaitsevat kallioiset rannat antavat suojaa saaressa olevilla. Samoin saaressa olevat erilaiset tilat antaisi vaikkapa vuokra käytössä mielenkiintoisen lomailu ja kalastuskohteen. Kisan järjestävän Haminan Kalan ja Erän viemänä pääsen marraskuun 7 päivänä kyseiseen saareen, jonne muuten olisi vaikeaa mennä!
- kalastaja tyrskyillä
kalastaja tyrskyillä kirjoitti:
Nämä Kotkan edustan armeijan saaret, Rankki ja Kirkonmaa ovat sijainniltaan sellaisia saaria joiden rantatyrskyistä saadaan syksyisin hyvin taimenia. Rankin linnakesaaren poistuttua palveluskäytöstä, voitaisiin sinne järjestää vaikkapa opastettuja käyntejä. vaikkapa kalastuksen merkeissä. Etenkin kovimmilla keleillä saaren eri puolilla sijaitsevat kallioiset rannat antavat suojaa saaressa olevilla. Samoin saaressa olevat erilaiset tilat antaisi vaikkapa vuokra käytössä mielenkiintoisen lomailu ja kalastuskohteen. Kisan järjestävän Haminan Kalan ja Erän viemänä pääsen marraskuun 7 päivänä kyseiseen saareen, jonne muuten olisi vaikeaa mennä!
Yleensä saaret ovat niin täyteen rakennettuja taikka vaikeakulkuisia, joten kyseinen saari antaisi helpon kulkumahdollisuuden pitkin rantoja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067